• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Mijn hand bloed nog steeds. 'Dat zeg ik je wel als we naar de spullen lopen,' zeg ik dan. En ik begin met lopen en wenk Josh mee. 'Ik was gewoon een beetje boos op de wereld en was water aan het drinken. Ik zette het glas te hard neer waardoor het barstte. En nu bloed ik.' En we komen aan bij de badkamer . Ik doe met mijn andere hand de deur open. 'Linker kastje boven in,' zeg ik dan. Ten teken dat de verbandtrommel daar ligt.


    Joshua Gayle

    Ik loop naar het kastje toe en pak de verbanddoos en loop weer naar Leslie toe. 'Je bent niet boos op de wereld, je kan ook niet boos zijn op de wereld alleen maar de personen die erop leven.' zeg ik dan zacht en kijk haar even aan en begin dan met het verbinden van haar hand terwijl ik doorpraat. 'En voorzichtig zijn met glazen, ze zijn breebaar.' zeg ik dan en grijns even en concentreer me dan weer op haar hand.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Sorry." mompelde ik zacht. "Het is lang geleden dat ik met een partner gedanst heb. Ik heb het steeds kunnen uitstellen..." zei ik zacht en voor ik mezelf kon tegenhouden, zette ik de muziek aan.
    Het was een langzaam muziekje, geen quickstep hierop, maar ook geen vurige tango...

    Nala
    "Ok..." mompelde ik twijfelend. "Ik kom zo snel mogelijk terug."
    Ik draaide me om en liep richting de slaapzaal.

    {Iemand om Nala te helpen?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    'Geen sorry zeggen.' mompel ik dan en hou zijn ene had nog vast en leg mijn andere hand nu zacht op zijn schouder en kijk hem aan. 'Als je het echt niet wilt hoeft het niet.' zeg ik dan zacht en bijt even op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Mars kan wel aankomen op zijn werk, zgn?
    En anders ligt Julio nog te pitten ^^

    Ik moet zo ff spullen pakken voor Londen en douchen, maar dan ben ik online]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario 'Alex'
    Ik kijk in haar ogen en op een of andere manier besef ik dat ik het wel wil. Wel met haar...
    Ik blijf haar diep in de ogen kijken, terwijl ik langzaam begin te bewegen.
    "Ik wil dit." fluisterde ik zacht.

    Nala
    Ik zag een jongen liggen slapen. Hij was het dichtste bij en ik had totaal geen zin om naar iemand anders te zoeken. Hij zou het worden.
    Ik liep op hem af en schudde aan zijn schouder.
    "Wakker worden! Je moet me helpen!" zei ik.

    {het is dus Julio geworden xD
    Zo ontmoet ze die ook eens}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 19:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HAAAAAAAI]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Haaaaaaaaaaai! ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Geschud aan mijn schouder.. Ik weet niet van wie het is, maar voor ik mijn ogen open doe weet ik al weer waar ik ben. En dat het van een man moet zijn. Maar het toontje erbij.. Nee, het is geen man. Ik open mijn ogen en kijk recht in die van een meisje. Geen Eleadora, maar.. Gewoon een meisje. "Waarmee?" Ik ga zo voorzichtig mogelijk overeind zitten - Eleadora heeft zich iets van me af gedraaid en ligt nog diep te slapen, dus ik besluit haar te laten liggen. Voor de mannen komen. Ze heeft haar rust wel nodig..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Sam ligt in de ziekenzaal en is dus gewond, maar hij moet naar toilet. En hij wilt niet dat ik hem help, omdat mijn rug pijn doet..."
    Ik keek hem smekend aan.
    "Kan jij helpen, alsjeblieft?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Even laat ik haar informatie tot me door dringen, maar ik besef me dan dat we hier van elkaar afhankelijk zijn, en dat als ik nu nee zeg, dat nogal gevolgen kan hebben.. "Ja, tuurlijk" Ik zeg maar niks over mijn eigen rug. "Wat hebben ze met je rug gedaan?" Zeg ik zachter. Het is wel duidelijk wie ik met 'ze' bedoel. En ik probeer zo voorzichtig mogelijk het bedje uit te klimmen om Eleadora niet wakker te maken.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Ik probeer het echt, om overeind te komen. Maar het lukt me niet. En ik zucht en blijf dan zo half op de grond liggen, zitten


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams

    Hij kijkt me recht aan en kijk hem ook aan en kan mijn ogen niet afwenden. Dan begint hij te bewegen en ik volg zijn bewegingen. Als hij zegt dat hij dit toch wilt verschijnt er even een glimlach op mijn gezicht. 'Gelukkig.' zeg ik dan zacht en concentreer me dan weer op de dans.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Zweep." mompelde ik kort en met een licht vertrokken gezicht. Ik ging hem rustig voor naar de ziekenzaal.

    Mario 'Alex'
    Haar ogen hielden me in de ban. Ze waren anders dan die van Delilah, maar toch weer hetzelfde. De kleur was anders, maar ze schitterden op dezelfde prachtige manier. Ik beet even op mijn lip, terwijl ik mijn bewegingen wat groter maakte.
    Haar glimlach was ook iets speciaals. Hij was fantastisch en liet haar hele gezicht stralen. Ze was net ontvoerd en hier gedropt en toch leek ze zo goed gezind...
    Misschien was ze gewoon in het algemeen prachtig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle

    Ik loop naar het kastje toe en pak de verbanddoos en loop weer naar Leslie toe. 'Je bent niet boos op de wereld, je kan ook niet boos zijn op de wereld alleen maar de personen die erop leven.' zeg ik dan zacht en kijk haar even aan en begin dan met het verbinden van haar hand terwijl ik doorpraat. 'En voorzichtig zijn met glazen, ze zijn breebaar.' zeg ik dan en grijns even en concentreer me dan weer op haar hand.


    Leslie Day
    Josh pakt de spullen en loopt weer naar me toe. Ik kijk hem aan als hij praat. 'Op dat moment was ik het wel,' mompel ik koppig terug. En ik kijk naar de muur links van me. Er is niets interessants aan ofzo, maar ik kan anders zou weer boos worden. Hij verbind mijn hand en praat verder. Hi grijnst even, dat zie ik vanuit mijn ooghoek en ik kijk weer naar hem dan. 'Ik zal de vorige keer minder bloeden oke?' Stel ik dan voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.