• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ik ben er nog :') ik ga straks pas ^^]

    Leslie Day
    Ik loop in de richting van de badkamer en open die dan. Ik ga een hokje in en kleed me uit en pak een handdoek. Ik zet de douche lekker warm en douche dan even een lekker tijdje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Als ik klaar ben met douchen zet ik de douche uit en droog mezelf af. Ik trek weer de kleren aan en loop dan moeizaam naar het toilet. Ik plas en spoel dan door. Dan pak ik een glas en vul die met water. Ik drink ervan en kijk mezelf aan in de spiegel. Ik voel me slecht, gewoon van binnen. Ik wil hier niet meer zijn. Dan zet ik het glas met een klap neer op de wastafel. Het glas breekt en mijn hand bloed. O geweldig. Had ik nou niet even mijn emotie kunnen inhouden. Ik spoel gelijk mijn hand onder de kraan. Ik kan het niet zelf verbinden. Met een bloedende hand strompel ik terug naar de slaapzaal. 'Ehm, Josh,' begin ik dan als ik bij mijn bed kom. 'Zou je misschien even kunnen helpen met mijn hand verbinden.' Die bloed namelijk nog steeds. 'Ongelukje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan. En Josh heeft wat te doen :P baaayyyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik zucht. En trek mijn arm toch weer terug. 'Nala, ik wil niet dat je jezelf pijn doet omwille van mij. Vraag anders iemand van de dansers om te komen helpen?' En ik kijk haar aan. 'En ik wil niet dat je me gaat meesleuren.'

    Nala
    "Ok, ok. Ik zoek wel iemand." gaf ik toe, "maar eerst ga je terug op je bed zitten. En daar ga ik je bij helpen."
    Ik keek hem geen tegenspraak duldend aan.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik grijns weer even. 'Ik vind het niet erg hoor.' zeg ik dan. 'Maar waar is die danszaal helemaal, ik vind dadelijk de weg niet meer terug het is hier zo'n doolhof.' zeg ik dan en kijk weer on ne heen en kijk dan weer naar Mario.

    Mario 'Alex'
    "Kijk we zijn net in de gang van de danszalen." zei ik en wees naar de deuren met de namen van de dansstijlen op.
    Voor de deur van ballroom blijf ik staan.
    "Dus, hier is het."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    Jack Collins
    Ik werd weer bloedrood, maar probeerde dat te negeren, terwijl ik mijn arm om zijn middel sloeg en hem dichter tegen me aan trok.
    "Hmm, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat je me hebt horen zingen, wat dus geen goed ding is..." mompelde ik zacht.
    Al vond ik het ook wel jammer dat ik hem had wakker gewaakt. Hij was zo schattig als hij sliep. Anderzijds. Wakker had ik veel meer aan hem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aireal
    Met deze keer gewoon zwarte vans aan liep ik richting het ontbijt. Toen ik binnenkwam zat de eetzaal barstendvol mannen, die lachend en schreeuwend voedsel naar elkaar gooiden en ongepaste dingen zeiden en toonden. Maar van zodra ze mij zagen vielen alle gesprekken stil. De roddel was al rond geweest, maar buiten die Marcell en die man van deze nacht, had niemand me gezien.
    Op veel gezichten zag ik een verwarde uitdrukking, maar nog vaker zag ik een sadistische grijns verschijnen.
    Deze mannen waren echt het prototype van varkens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Als ik klaar ben met douchen zet ik de douche uit en droog mezelf af. Ik trek weer de kleren aan en loop dan moeizaam naar het toilet. Ik plas en spoel dan door. Dan pak ik een glas en vul die met water. Ik drink ervan en kijk mezelf aan in de spiegel. Ik voel me slecht, gewoon van binnen. Ik wil hier niet meer zijn. Dan zet ik het glas met een klap neer op de wastafel. Het glas breekt en mijn hand bloed. O geweldig. Had ik nou niet even mijn emotie kunnen inhouden. Ik spoel gelijk mijn hand onder de kraan. Ik kan het niet zelf verbinden. Met een bloedende hand strompel ik terug naar de slaapzaal. 'Ehm, Josh,' begin ik dan als ik bij mijn bed kom. 'Zou je misschien even kunnen helpen met mijn hand verbinden.' Die bloed namelijk nog steeds. 'Ongelukje.'


    Joshua Gayle

    Als Leslie dan weg is blijf ik een tijdje op bed liggen en kijk wat voor me uit als dan plotseling Leslie weer de kamer in komt strompelen en naar me toe loopt en haar hand valt me dan meteen op en een ongeruste blik verschijnt meteen op mijn gezicht. Ik zucht even als ze klaar is met praten, maar grijns dan toch even. 'Ongelukje?' vraag ik dan ongelovig. 'Wat is er gebeurt?' vraag ik dan en bekijk haar hand eens goed en kijk haar dan weer aan. 'Ik verbind het wel even, maar waar liggen de spullen daarvoor.' vraag ik dan en kijk nog eens naar haar hand en schud even mijn hoofd. 'Volgende keer moet je toch echt wat voorzichtiger zijn.' zeg ik dan en grijns even en kijk haar dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach even en neem een hapje. 'Mmm lekker,' grinnik ik en kijk haar grijnzend aan. 'Maar houd jij hem maar.' Ik pak een broodje en neem een hap. Ik sla mijn arm om Naomi heen en trek haar tussen mijn benen, zodat ze tegen mij aankan leunen met haar rug. Ik ga weer tegen de muur aan zitten. Ik speel een beetje met haar haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mario 'Alex'
    "Kijk we zijn net in de gang van de danszalen." zei ik en wees naar de deuren met de namen van de dansstijlen op.
    Voor de deur van ballroom blijf ik staan.
    "Dus, hier is het."

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik knik en loop de zaal binnen en kijk even rond en een glimlach verschijnt er dan toch even op mijn gezicht en ik draai me dan weer om naar Mario en grijns even. 'Dit is eigenlijk het moment dat je moet laten zien dat je een echte gentleman bent en me ten dans vraagt.' zeg ik dan en grinnik even en kijk dan de zaal weer even rond en dan weer naar Mario.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    En dit is dus het moment dat ik vast wordt gezet door tegenstrijdige gevoelens. Ergens was ik wel zo opgevoed, als 'gentleman', maar ik zou nooit zomaar met iemand dansen. Ik had al een jaar niet meer met een partner gedanst, niet sinds... niet sinds Dehlilah.
    Maar misschien moest ik het maar nog eens proberen. Ik keek haar even twijfelend aan en stak toen mijn hand naar voren, met mijn handpalm naar boven.
    "Mag ik deze dans?" vroeg ik lekker ouderwets, maar vooral onzeker.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle

    Als Leslie dan weg is blijf ik een tijdje op bed liggen en kijk wat voor me uit als dan plotseling Leslie weer de kamer in komt strompelen en naar me toe loopt en haar hand valt me dan meteen op en een ongeruste blik verschijnt meteen op mijn gezicht. Ik zucht even als ze klaar is met praten, maar grijns dan toch even. 'Ongelukje?' vraag ik dan ongelovig. 'Wat is er gebeurt?' vraag ik dan en bekijk haar hand eens goed en kijk haar dan weer aan. 'Ik verbind het wel even, maar waar liggen de spullen daarvoor.' vraag ik dan en kijk nog eens naar haar hand en schud even mijn hoofd. 'Volgende keer moet je toch echt wat voorzichtiger zijn.' zeg ik dan en grijns even en kijk haar dan weer aan.


    Leslie Day
    Mijn hand bloed nog steeds. 'Dat zeg ik je wel als we naar de spullen lopen,' zeg ik dan. En ik begin met lopen en wenk Josh mee. 'Ik was gewoon een beetje boos op de wereld en was water aan het drinken. Ik zette het glas te hard neer waardoor het barstte. En nu bloed ik.' En we komen aan bij de badkamer . Ik doe met mijn andere hand de deur open. 'Linker kastje boven in,' zeg ik dan. Ten teken dat de verbandtrommel daar ligt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach even en neem een hapje. 'Mmm lekker,' grinnik ik en kijk haar grijnzend aan. 'Maar houd jij hem maar.' Ik pak een broodje en neem een hap. Ik sla mijn arm om Naomi heen en trek haar tussen mijn benen, zodat ze tegen mij aankan leunen met haar rug. Ik ga weer tegen de muur aan zitten. Ik speel een beetje met haar haren.


    Naomi Micheal

    Ik grinnik en leun tegen hem aan en eet mijn croissantje verder op en heb hem dan al snel op. Als hij dan wat met mijn haar speelt grinnik ik even. 'Lukt het?' vraag ik dan en glimlach even en draai even mijn hoofd om en geef hem een kusje en draai me dan weer om en leun weer tegen hem aan en sluit dan eve mijn ogen en heb een glimlach op mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    En dit is dus het moment dat ik vast wordt gezet door tegenstrijdige gevoelens. Ergens was ik wel zo opgevoed, als 'gentleman', maar ik zou nooit zomaar met iemand dansen. Ik had al een jaar niet meer met een partner gedanst, niet sinds... niet sinds Dehlilah.
    Maar misschien moest ik het maar nog eens proberen. Ik keek haar even twijfelend aan en stak toen mijn hand naar voren, met mijn handpalm naar boven.
    "Mag ik deze dans?" vroeg ik lekker ouderwets, maar vooral onzeker.


    Charlynn Cassidy Williams

    Ik glimlach even en kijk hem aan en loop naar hem toe en neem zijn hand voorzichtig en zacht vast en zie onzekerhuid in zijn ogen als ik hem weer aankijk en twijfel of ik dit wel moest doen. 'Niet zo onzeker.' zeg ik dan toch zacht en blijf hem aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Ok, ok. Ik zoek wel iemand." gaf ik toe, "maar eerst ga je terug op je bed zitten. En daar ga ik je bij helpen."
    Ik keek hem geen tegenspraak duldend aan.


    Sam
    Ik kan er echt niets tegen inbrengen. 'Ik doe dat zelf wel, als jij ondertussen iemand gaat halen,' stel ik dan voor en ik kijk haar aan. Ik wil niet dat ze pijn heeft om mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    Ik negeerde de mannen volkomen, terwijl ik naar het buffet liep. Ik nam een appel en een flesje water en ging toen alleen aan een tafeltje zitten. De gesprekken waren stilaan weer op gang gekomen, maar langzaam en op fluistertoon, terwijl er steeds blikken op mij geworpen werden.
    Ik at rustig mijn appel op en tikte zacht met mijn voet op de grond, terwijl ik wachtte tot de eerste zich zou aandienen en dat duurde inderdaad niet lang.
    "Hé, wat doet zo'n mooie vrouw hier?" klonk een stem naast mijn oor.
    hmm, hij bleef nog beleefd.


    “To live will be an awfully big adventure.”