• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik ben er weer, ik ga nu typen. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [vanaf nu kom ik op miijn mobiel online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [vanaf nu kom ik op miijn mobiel online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik zag ineens Rachel aan Bella hangen en zuchtte. Ze moesten haar juist de ruimte geven om te ademen, anders kwam het juist niet goed. Ik trok Rachel en Kurt mee naar de woonkamer en hield ze vast. 'Geef ze even wat ruimte on te ademen. Als het chaotisch is, kan er juist iets gebeuren.' zuchtte ik. Ik keek naar Kurt die zich nog steeds probeerde los te wurmen en zuchtte even.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    'ze moet juist merken dat je er bent ik weet wat ze heeft en waas voor alles in je eigen wereld' snauw ik terug. Plots was ik weer stik chagrijnig. Boos pakte ik Em en liep naar boven waar ik begon te huilen, ik wou niet zo doen maar het gebeurde gewoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik rolde nu mijn ogen, moest ze serieus nu een drama maken terwijl Bella er zi aan toe was? Ik begreep echt niet waarom ze zo deed. Ik keek naar Logan, en keek hem dankbaar aan. 'Ik wil er wel voor haar zijn, maar vanaf een afstand.' zei ik tegen hem. Logan zuchtte en knikte, ik wist wat hij dacht. Hij liet me los en we liepen samen naar de keuken, maar bleven deze keer in de deuropening staan.

    [Haha, nu kunnen we beter wachten tot Insano reageert, anders is het onlogisch. :') ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (haha eigenlijk mar rpg is leuk)
    verdrietig zat ik nu met Em boven. Ze speelde wat met haar knuffel. Na een tijdje loop ik met Em naar buiten. Ik leg haar in de buggy en loop naar de keuken 'sorry ik kan het niet' zeg ik zacht. Ik kijk even naar Logan, hij en Isa waren de enigste die wisten hoe het was bij me. ' kga met Em even weg' mompel ik. Daarna loop ik snel met Em naar het parkjd. Ik besloot naar het meer te gaan om na te denken. Met Em op mijn schoot keek ik rond en zag dat ik niet aleen was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Alles was zo raar en ik wist niet wat er allemaal gebeurde het ging zo snel voor mijn ogen. Alles was zo een waas geworden en stemmen die in paniek iets zeiden. Ik voelde een hand om mijn arm vastgeklemd zitten en alles werd zo draaierig. De stemmen waren laag en ik kon ze niet verstaan. Ik keek alleen maar naar de mes en kon er geen link aan knopen. Plots werd ik weer naar de werkelijkheid terug gezogen en keek naar Finn die me bezorgd aan keek en hopeloos. Ik keek terug naar de mes die ik vast had en keek er met grote ogen naar, bang laat ik het tegen de aanrecht vallen en doe een paar stappen naar achteren. Ik was zo door de war en wist niet hoe dit gebeurde. 'Finn' zeg ik verward en mijn ogen vulden met tranen. 'Ik wou dat niet' zeg ik verstikt door tranen en nestelde in zijn armen en druk hem dicht tegen mij aan. Ik wist niet wat er gebeurde en al de emoties kwamen los en ik huilde zachtjes.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde ergens mijn naam horen en een por in mijn zij voelde ik, waardoor ik kreunde en me omdraaide. Ik hoorde mijn naam wat harder en slaperig opende ik mijn ogen en kijk hem aan en nu maakte hij me helemaal wakker. Ik ging rechtop zitten en zie Kurt uit de kamer hollen en ik hoorde wat Kurt zei tegen Finn. Ik stond snel op en rende naar de deuropening van Kurt's kamer en zag nog net dat Kurt naar beneden rende en Finn er achter aan. Bella! Schoot er door me heen en ik rende nu ook achter ze aan, waarnaar ik ze beiden in de keuken aan tref met Bella die in haar handen een grote scherpe mes had. Mijn ogen werden groter en ik holde nu ook naar de keuken. Een hele situatie speelde zich af, Rachel kwam er bij en Logan. Wanneer waren zij hier? Maar zag dat Rachel eerst Kurt wegsleurde en liet uiteindelijk Kurt los en Logan pakte hem weer met Rachel en uiteindelijk liep Rachel weg met Emily. Altijd wou zij weer in de middelpunt staan. Ik ging bij de deuropening van de keuken staan en keek toe naar Bella en Finn. Kurt en Logan kwamen uiteindelijk weer in de keuken en ik sloeg mijn armen om Kurt heen om te steunen. 'Het komt goed, Kurt' zeg ik zachtjes, zodat hij het alleen hoort en druk hem dicht tegen mij aan.

    Emma Pillsbury:

    Ik glimlachte gelukkig toen hij dat zei en straalde helemaal. 'Ik hou ook van jou, Will. Ik heb sinds ik jou zag al iets voor je gevoeld' zeg ik gemeend en verliefd. Ik druk mijn lippen teder op de zijne en woel door zijn haren. Ik was zo gelukkig nu, ik was zo bang dat hij niet verliefd op me was, maar blijkbaar wel. Ik was zo blij en wist dat hij mijn ware liefde was. Ik had ook andere mannen gehad, maar hij was echt de ware voor me.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik was opgelucht en hield haar stevig tegen me aan. Ik zei helemaal niks, omdat ik helemaal niks kon zeggen. Ik wist echt niet hoelang ik dit nog vol kon houden. Ik had het gevoel alsof ik helemaal leeg was. Om telkens iemand te zien die ik lief had met een mes in haar handen, sloopte mij echt. Het zoog gewoon alle energie uit me en ik kon niet precies uitleggen hoe ik me voelde. Dadelijk lukt het haar echt een keer, dat zou ik echt niet kunnen overleven. Bella was mijn alles, maar ik wist niet hoelang ik dit nog volhield. Vroeg of laat werd het me echt te veel en was het onduidelijk hoe ik dan zou reageren. Met stekende hoofdpijn keek ik even naar de rest, en daarna weer naar Bella. 'Laten we maar even naar boven gaan.' zei ik schor.

    Kurt Hummel

    Eindelijk werd ik eens met rust gelaten en voelde ik Blaine's armen om me heen. Ik zag wat er gebeurde en voelde me al iets opgeluchtiger. Toen ik Blaine's armen om me heen voelde, werd ik kalmer. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en begroef mijn gezicht in zijn shirt, om even bij te komen van de schrik. Ik raakte altijd nog erger in paniek als mensen me meesleepten en vasthielden zoals Rachel deed. Meestal konden mensen me dan beter met rust laten, ookal was het wel goed bedoeld. Ik keek weer op en zoende Blaine teder op zijn lippen en knuffelde hem dan vervolgens stevig. Hij was mijn kalmeringsmiddel.

    Will Schuester

    Een gelukkig gevoel ging er door me heen toen ze dat zij. 'Ik ben zo blij dat je dat zegt, Emma.' zei ik naar waarheid, waarna ik haar stevig in mijn armen viel. 'Ik heb deze gevoelens voor jou nu al heel lang, en ik ben blij dat ik het eindelijk tegen je had kunnen vertellen en dat het wederzijds was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik plof op een bankje neer, en kijk rond.
    Opeens zie ik Rachel en ik grijns.
    Ik loop naar haar toe, 'Sup' grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schrik op als ik iemand wat hoor roepen en kijk om.
    Ik zie Sebastiaan richting mij lopen "hoi" begreot ik hem even.
    IK had hem al een tijdje niet meer gesproken.
    Ik merk dat Em zich begint te vervelen en pak snel uit de buggy haar knuffeltje waarmee ze vrolijk begint te spelen en glimlach even. "alles goed?"

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik knik.
    'EN bij jouw niet' zeg ik, tja.
    Ik weet alles, weet je nog?


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte op wat Finn zei en liet hem zachtjes los. Ik was nog steeds zo in de war van net, ik kon niet eens herrineren dat ik dat mes had gepakt. Ik pakte zijn hand en samen lopen we naar Finn's kamer. Ik voelde me leeg en staarde doelloos en verward voor me uit. Zachtjes ging ik zitten op bed en zuchtte. Ik kon dit echt niet meer aan, ik voelde me zo moe en had zoveel emoties op dit moment. Het leek elke keer dat ik in een trance zat en er moeilijk uit kwam. Wat ik tegen Rachel zei, zei ik ook tegen mezelf. Ik zat vast in een hok binnenin en kon er niet meer eruit. Elke keer zag ik wel weer de flashbacks wat er was gebeurd en het kwelde me vreselijk.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde me opgelucht toen Bella de mes neerlegde en Finn omhelsde. Ik voelde Kurt's lippen op de mijn en ik zoen hem zachtjes terug. Ik knuffelde hem ook terug en wreef over zijn rug heen. Ik hoorde wat Finn zei tegen Bella en zij knikte zachtjes. Ik trek voorzichtig Kurt mee, zodat ze beiden rustig naar hun kamer liepen en ik hield nog steeds Kurt stevig vast. 'Gaat het?' vraag ik zachtjes en lief aan Kurt. Ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd en kijk hem bezorgd aan. Hij was natuurlijk bezorgd om Bella en ik ook, maar hij kon altijd snel in paniek zijn en hij maakte zich gewoon enorm zorgen om Bella.

    Emma Pillsbury:

    Ik glimlachte en nestelde dieper in zijn armen. 'Ik ook, Will' zeg ik glimlachend. Ik zoen hem weer zachtjes en voelde me echt gelukkig. En ik vond het nu ook heel erg romantisch. Samen bij het meertje, bij de eendjes. En tegen elkaar aan. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en zuchtte tevreden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik even en zucht "hoe weet je dat?" vraag ik zacht en kijk weer naar Emily die met haar duim in haar mond zit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Je weet toch wie je voor je hebt' grijns ik.
    Ik kijk haar en en grijns lichtjes..


    El Diablo.