• Yeahhhhhhhhhhhhhh vakantie. Wat ben ik blij. Whoe. Hoe. Yeah! Cool. Chillll. Waw. Niets leren. Helemaal chillaxed door het leven. Vakantie.
    - & Merken jullie het sarcasme?
    We hebben tegen maandag echt zó veel te doen! Niet normaal! Een HO van Biologie van 3 lange hoofdstukken, -en geloof me- ze zijn LANG. Een grote test van Wiskunde, wat opzich wel meevalt. Een collage maken voor Nederlands. 3 pagina's oefeningen voor Wiskunde. Een oefening voor Nederlands. Een hele filmbespreking maken voor Geschiedenis, SCHRIFTELIJK, over The Gladiator. Een test voor Fysica. & Dan nog een tekening voor PO.
    Oke, misschien lijkt dit mee te vallen, maar dat is niet niet.
    Seriously, ik denk dat élke leerkracht hetzelfde denkt: 'Die leerlingen hebben een hele week de tijd, dus we zullen ze maar eens lekker veel huiswerk geven. Ze hebben toch alle tijd!'
    Well, I'm sory, maar ik heb wel nog een leven.

    Wens me succes, en enjoy your vacation. x]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    succes

    arm kind (;
    succes!


    Me so good.

    Veel succes!
    Ik heb maandag ook drie toetsen, maar ik ga eerst nog een paar dagen van mijn vakantie genieten :')


    Never run out of reasons to smile...

    Succes! & dankje!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Succes!
    Tegenover jou zou ik zo kunnen zeggen dat ik schatten heb van leerkrachten ;'D


    effort never betrays you

    Heel veel succes.
    Ik heb mijn vakantie al gehad.


    Even a white rose has a black shadow.

    Dreamwalker schreef:
    Succes!
    Tegenover jou zou ik zo kunnen zeggen dat ik schatten heb van leerkrachten ;'D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mijn vakantie is alweer voorbij... D:
    Succes met alles!!


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik heb tegen dan 6 herhalingstoetsen + ik moet leren voor m'n examens die de week erachter zijn.


    all I want is the taste that your lips allow

    Mijn vakantie begint net. (:

    Maar je mag toch geen huiswerk hebben op de maandag na de vakantie?

    Naja, veel succes anyway(flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat zeer vreemde idee hebben mijn leraren nou ook altijd. Alsof ze de lesuren die je mist door de vakantie willen vervangen door huiswerk ofzo. ><
    Succes. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eh, anderhalf week na de vakantie proefwerkweek? (:
    En nu jij!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet precies wat je meemaakt. Ikzelf doe gymnasium.
    We hebben op één dag drie proefwerken; aardrijkskunde een heel hoofdstuk en de topografie van geheel Azië (dus ook provincies enzo), dan nog Latijn een hele tekst UIT JE HOOFD LEREN en repeteren, die tekst is zes pagina's lang.
    Dan ook een wiskunde proefwerk (hoort bij die drie) uit vier hoofdstukken ZONDER REKENMACHINE. Een practicum van scheikunde waarbij je alleen stearinezuur moet laten koken (niet zo moeilijk), maar waarbij je het verkeerde zuur krijgt waardoor je dikke shit krijgt met rook enzo. Dan het derde proefwerk;
    Geschiedenis, industrialisatie en ismen, onder andere de geschiedenis van Karl Marx en; Das Kapital.
    Dan nog twee paragrafen werk van natuurkunde, drie opgaven voor Nederlands en dan werk ik ook nog bij de schoolkrant waarvoor ik een column, de horoscoop en met een beetje geluk ook nog twee gedichten aflever. Dan moet ik nog paardrijden in het weekend en heb ik ook nog vrije tijd nodig.

    (dit was vorige vakantie, niet nu. Nu hebben we voor het eerst NIETS en het voelt beter dan chocolade eten!)


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Tragically schreef:
    Mijn vakantie begint net. (:

    Maar je mag toch geen huiswerk hebben op de maandag na de vakantie?

    Naja, veel succes anyway(flower)

    Hm, hierzo wel. ( België )

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 21:27 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dreamwalker schreef:
    Succes!
    Tegenover jou zou ik zo kunnen zeggen dat ik schatten heb van leerkrachten ;'D


    ik heb geen vakantie meer.. alleen heb ik volgende week 4 toetsen en 1 SO...
    en ik heb dat niet zo vaak.. en dan ook nog eens 1 toetsen van de 3 vakken waar ik het minst goed in ben:(:(:(

    achja succes ermee;);)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky