• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Daar zijn beste vrienden voor, Finn' zeg ik lachend en glimlachte naar hem. 'Ik ga even naar Kurt toe, even kijken of hij wakker is, zo niet dan ga ik ook even slapen' zeg ik zuchtend en voelde me nu ook moe. Ik was gewoon moe van alles, uitgeput stond ik op. 'Geef een gil dan kom ik' zeg ik half lachend en leg nog een hand op zijn schouder, doelend dat ik er voor hem was. Ik liep de keuken uit en liep naar Kurt's kamer toe. Kurt sliep nog en ik deed voorzichtig de deur dicht en ging bij hem liggen in bed. Ik deed ook de dekens goed om mij heen en kijk hem nog aan, waardoor ik langzaam in slaap val.

    Emma Pillsbury:

    'Is goed, lijkt me leuk' zeg ik glimlachend en ging weer staan. 'Ik pak even mijn jasje. Kom zo terug' zeg ik snel en loop met mijn hakjes naar mijn kantoortje en pak mijn jasje. Ik loop weer naar Will toe en had er zin in. 'Ik ben er weer, we kunnen gaan' zeg ik lachend en wachtte even op hem, zodat hij zijn jas aan kon doen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Slaap lekker,' riep ik hem nog na, toen hij weg was besloot ik om ook maar eens even lekker te gaan slapen. Ook ik was moe. Ik liep naar boven en zag ineens een deur openstaan van Emily. Die had ik toch dicht gedaan? Nou ja, het zou wel. Vermoeid liep ik naar mijn kamer en ging bij Bella in bed liggen en viel al snel in slaap.

    Will Schuester

    Ik trok nu ook mijn jas aan en liep samen met haar naar mijn auto toe. Ik vond het fijn om wat tijd met haar door te brengen. Ik had al heel lang gevoelens voor haar, maar nog nooit had ik dat verteld. Ze was echt schattig en zo bijzonder voor me.

    Logan Hudson

    'Is goed, waar moet ik je ophalen?' vroeg ik aan haar, ik waste even mijn gezicht en wachtte verder haar antwoord af.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    IK zucht opgelucht "ik ben nu bij Finn, ik heb eerlijk gezegd alleen geen idee of ze nog iets moet eten of drinken maar ik ben in 5 minuten klaar" zeg ik. Snel zeg ik hem gedag en maak mijn gezicht weer schoon. Daarna liep ik zacht naar Finns kamer waar ik aanklopte en even wachtte. Ik zag Finn en Bella samen ligge.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pillsbury:

    Ik had heel lang en hele erge gevoelens voor Will, maar ik durfde ze het niet te laten zien of te vertellen aan hem. Hij zou vast niet op mij zijn. We stapten samen in zijn auto en hij reed naar een hele leuke restaurantje. Uiteindelijk kwamen we daar aan en stapten we uit en liepen we naar binnen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Slaperig opende ik mijn ogen, doordat ik een geklop hoorde. Ik ging half zitten en zag dat Rachel bij de slaapkamer deur stond. 'Rachel, wat doe jij hier?' vroeg ik verbaast en wreef in mijn ogen. Ik zag dat Finn sliep en keek weer naar Rachel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zag dat Isabella wakker worden en luisterde naar haar. "ik ehm was voor Emily hier en Kurt vond dat ik met haa rmoest gaan wandelen ofzo maar aangezien ik voorderest niemand gezien had en niet verwacht had dat jullie sliepen wou ik het dan even laten weten en vragen of Emily al eten heeft gehad" leg ik haar zacht uit zodat Finn niet wakker word. "sorry dat ik je trouwens wakker maak"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    We namen plaats aan een mooi tafeltje aan de raam. Een ober kwam onze lunchkaarten brengen en aandachtig las ik alles even snel over. Ik had al gauw een keuze gemaakt. 'Ik neem denk ik een franse panini met een vruchtensap banaan en aardbei.' zei ik nu tegen de ober, waarna ik nu naar Emma keek zodat de ober haar bestelling kon opnemen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Emma Pillsbury:

    Ik hoorde wat Will bestelde en de ober schreef het op en keek naar mij. 'Ik zou graag een tosti kaas en tomaat willen en verse sinasappelsap' zeg ik vriendelijk tegen de ober en hij schreef het en knikte toen. Hij liep weg en ik legde de menukaart weer netjes weg. Ik sla onder de tafel mijn benen overelkaar en keek glimlachend naar Will.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat ze zei en knikte. 'Maakt niet uit, Rachel. Emily heeft volgens mij al gegeten, Burt heeft haar gevoed en je mag haar meenemen. Als Finn in paniek is dan zeg ik wel tegen hem dat ze bij jou is' glimlach ik lief en ging nu goed zitten. 'Doe wel voorzichtig' zeg ik bezorgd, maar toch lief aan haar. Dit was de eerste keer dat ik een gesprek had met Rachel. Oke, bij de kermis ook, alleen toen heeft ze me uitgescholden, maar goed. Ze was zichzelf niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik knik even "hoe gaat het met je na alles?" vraag ik en kijk haar aan. Opzich zag ze er goed uit maar nog wel vermagerd en bleek, maar dat zou niet een twee drie overgaan. Ik grinnik even om Finn "tsja die raakt af en toe een beetje in paniek" Eigenlijk was ze best wel aardig, ja ze had metm ijn ex, maar ik gunde ze het wel want ik zag hoe gelukkig Finn met haar was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Toen de ober weg was, keek ik haar weer aan en glimlachte ik lief naar haar. Ze was echt zo schattig, en mooi. 'Hoe gaat het met je werk?' vroeg ik aan haar. 'Blijkbaar had je het heel druk.' zei ik naar waarheid.

    [Sorry, even een korte post want ik moet eten.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [eetse]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pillsbury:

    'Goed' zeg ik glimlachend en knikte op wat hij zei dat ik het druk had. 'Ja, kinderen wouden me nu de hele tijd spreken en hadden me nodig. Wat ik heel leuk vind en ik ben bezig met folders maken voor hun, dus daar ben ik ook mee druk bezig. Bella hielp me heel goed, alleen het gaat nu slecht met haar, misschien heb je het gehoord?' zeg ik en vroeg dat laatste zin. 'Voor de rest gaat het goed met mij' zeg ik glimlachend en kijk hem lief aan. 'Hoe is het met jou en met je werk?' vroeg ik nu aan hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest een beetje lachen om Rachel, wat ze zei over Finn. 'Inderdaad, hij kan soms heel erg paniekerig doen' zeg ik zachtjes en glimlachte. Ik hoorde wat ze vroeg en keek haar wat somber aan. 'Het gaat wel' zeg ik met een zwakke glimlach, ik wou niet dat zij zorgen om mij hoefde te maken. Ik zei voor de rest niets. Ik voelde me licht gezegd klote en was gewoon doodmoe van alles. Ik wou gewoon zelfmoordplegen en had die drang nu weer, maar ik beheerste me en keek Rachel zwak glimlachend aan.

    (Eetsmakelijk!)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 16:46 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kijk haar bezorgd aan en ga zacht naast haar zitten "ik weet hoe je je voelt Bella, ondanks dat je het erger hebt mee moeten maken. IK, ik heb ook die gedachtes en nijgingen. Misschien moet je ook met Mrs. Pillsburry praten het heeft mij in ieder geval geholpen. Straks krijg je ook woede aanvallen" zeg ik zacht. Eigenlijk was Bella erg lief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Rachel was lief en nu was ze bezorgd om mij. Dat wou ik niet, ik wou dat niemand bezorgd om mij hoefde te zijn. Ik hoorde wat ze zei en keek haar aan. 'Ik krijg geen woede aanvallen, Rachel' zeg ik zachtjes en staarde naar mijn handen. 'Het zit dieper dan je denkt, het vreet aan me. Het lijkt dat ik binnenin, in een hok zit en niet eruit kan. Elke keer hoor ik stemmen in mijn hoofd en ik kan ze niet weg jagen' zeg ik trillend en mijn ogen vulden met mijn tranen. Dit was de eerste keer dat ik zoiets tegen iemand zei en laat staan Rachel. 'Het gaat niet zomaar weg met praten, Rach. Je weet niet, hoe ik me voel en wat ik allemaal heb meegemaakt en wat ze allemaal niet in mijn oor hebben gefluisterd wat ik wel of niet ben' zeg ik verstikt door tranen en kijk haar aan. Het brak me gewoon en het zat gewoon diep in me. 'Het spijt me, Rachel. Ik weet ook wat jij hebt mee moeten maken en ik gun dat niemand' zeg ik tenslotte en zucht pijnlijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Will Schuester

    Ik glimlachte om haar en was trots op de werk die ze verrichtte. Ik kon echt zien dat ze van haar werk genoot en dat was mooi om te zien. Zelf was ik ook gek op mijn werk en op de kinderen. Ik vond dat ik echt een droombaan had en ging elke dag met plezier naar mijn werk toe. 'Ik heb een aantal dingen opgevangen over haar, maar ik weet niet specifiek wat er is gebeurt. Ik kan me amper voorstellen hoe dat meisje zich moet voelen. Ik wilde dat we iets konden doen.' zuchtte ik. Zoiets was echt vreselijk, ik snapte niet hoe iemand dat een jong en onschuldig meisje aan kon doen. Het maakte me misselijk. 'Verder gaat het prima met mij. Ik richt me nu het meest op de Glee club. Ze hebben het echt nodig merk ik, er is zoveel gebeurt met ze.' zei ik tegen haar. 'Soms helpt het voor de kinderen om een uitweg te vinden in de muziek.' zei ik. Dat wilde ik de kinderen dan ook altijd meegeven als les, dat ze hun gevoelens konden uiten met muziek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Medelevend kijk ik haar aan en omhels haar ineens uit het niets.
    "Weet 1 ding, iedereen houd van je en iedereen zou kapot gaan van verdriet" zeg ik zacht en voel hoe mijn ogen zich vullen. "en ik heb minder mee moeten maken dan jij. Maar als je er ooit over wilt praten met mij ofzo zeg het me en ik ben er" zeg ik zacht. "misschien moet je er gewoon even tussen uit gaan. Ze zouden het op school begrijpen Isa. Je maakt Finn gelukkig, hij heeft nooit naar iemand anders zo gekeken, hij houd echt van je"zeg ik zacht. Ik vond het moeilijk om te zeggen maar het was de waarheid.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan