• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Toen ik de deurbel hoorde zei ik snel dat ik open ging doen en liep snel maar zacht de trap af. En trok de deur open. "hey" zeg ik alleen en laat hem naar binnen komen. "ik kom zo terug even de laatste spullen halen" zeg ik snel en loop terg naar Isa. "dankje voor alles Isa, het was fijn" zeg ik dankbaar en doe de tas om mijn schouder en loop voorzichtig met Emily de trap af. Snel zet ik haar in de buggy en hang de tas aan de duwsteel. "zullen we naar het parkje gaan?" vraag ik aan logan en kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pillsbury:

    Op één of andere manier werd de stilte ongemakkelijk. Beiden zeiden we niets en ik wist niet wat ik nu moest zeggen. Ik genoot heel erg van het weer en van hem. De park vond ik altijd wel de leukste plekjes. We liepen rustig over de paden van het park. En ik keek Will aan en glimlachte zwak. We kwamen aan bij het meertjes en eendjes die vrolijk kwaakten, waardoor ik een beetje moest lachen. 'Eendjes zijn mijn lievelingsdieren' zeg ik dromerig en kijk naar het beestjes.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Rachel had alles in de tas gestopt en ik kijk haar zwak glimlachend aan. Ik hoorde de bel en kijk weer naar Rachel met Emily. 'Volgens mij is dat Logan' zeg ik tegen haar en we liepen samen naar de deur. Ik deed de deur open en zag Logan staan. 'Heey, Logan' groette ik hem en schonk hem een lieve glimlach en keek naar Rachel. Waarnaar ik de buggy pak en aan Logan gaf. 'Dan kan je Emily daar in doen en kunnen jullie gemakkelijk wandelen' zeg ik tegen Logan en tegen Emily. Ik bukte naar Emily en gaf een kusje op haar voorhoofdje en ze kirde naar me. 'Nou kleine meid, ik vertel wel aan papa waar je bent' zeg ik lief tegen Emily en ze keek me vrolijk aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "tot vanavond" zeg ik nog even en omhels haar snel.
    "dan heb jij even tijd met Finn en Kurt en Blaine" zeg ik zacht tegen haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Hee Bella,' begroette ik haar nu ook vriendelijk, ik zette de buggy alvast buiten en keek haar dankbaar aan. Daarna keek ik naar Rachel en pakte ik lief haar hand beet, doelend op dat ze zich geen zorgen hoefde te maken en keek ik naar Isabella. Ze was echt een aardig meisje en ik mocht haar nu echt al, net zoals Blaine. 'Heb je alles?' vroeg ik aan Rachel.

    Will Schuester

    We kwamen aan bij het meertje en ik er even na, hoe de zon op zich weerkaatste in het water. Het was een prachtig gezicht. Ik moest even lachen en keek vertederd naar Emma. Ze was echt zo schattig, en ik keek daarna ook naar de diertjes die vrolijk kwaakten. 'Wie is er nu niet opgegroeid met eendjes?' vroeg ik glimlachend aan haar. Ik durfde te wedden dat iedereen vroeger weleens de eendjes had gevoerd en daar herinneren aan had. 'Het doet me echt even goed om er eens tussen uit te zijn met jou.' zei ik naar waarheid tegen haar. Op dit moment merkte ik eigenlijk pas, dat onze gezichten nu nog maar een paar centimeters van elkaar verwijderd waren en dat we op zoen afstand zaten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach als Logan mijn hand pakt. ik knik even "als het goed is wel"
    Ik zeg gedag tegen Isa en loop met Finn mee. "zullen we naar het parkje gaan?" stel ik voor


    [wahhaahah chey just kidding I never stop rpg and quizlet. tsj aik moetst je terug pakkenxD

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pillsbury:

    Ik kijk hem glimlachend maar blozend aan, nu zag ik pas dat onze gezichten een paar centimeters van elkaar verwijderd waren en dat we op zoen afstand zaten. Ik keek hem in zijn bruine ogen aan en knikte zwakjes. 'Ja, daar ben ik helemaal met je eens' zeg ik zachtjes, doelend op wat hij net zei. Zonder dat ik het besefte druk ik liefdevol mijn lippen op de zijne en zoen hem zachtjes. Mijn armen sloeg ik om zijn hals en trok hem dicht tegen mij aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte naar Rachel en Logan en zwaaide hun uit en deed de deur zachtjes dicht. Uit het niets was het doodstil, alsof alles stil stond. Ik draai me om en het was donker en stil. Allemaal fluisteringen kreeg ik door mijn hoofd en het leek dat de muren op me af kwamen. Ik probeerde mezelf in controlle te houden en naar de woonkamer te lopen. Maar het werd steeds erger. Ik voelde me duizelig worden en wankelde wat en hield me staande door de bank. Ik haalde diep adem en een zelfmoordneiging kwam weer. Ik wou het niet, echt niet, maar het leek dat ik een trance had en liep naar de keuken. Ik besefte op dit moment niet eens dat ik hard stootte aan de tafel, waardoor er best een harde klap kwam. Maar ik voelde niets en liep naar de keukenla en pak een scherpe mes.

    (Muhahahahahahhaah, ze is weer bezig hoor. ^^ )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Voor de tweede keer, werd ik nu wakker van een harde klap. 'Rachel?' vroeg ik versuft, ik merkte dat Blaine naast me lag. Ik had ineens zo'n slecht gevoel in mijn buik en keek angstig naar Blaine. 'Blaine,' zei ik zacht, waarna ik hem porde in zijn zij om hem te wekken. Hij kreunde en draaide zich om. 'Blaine! Ik hoorde iets.' zei ik waarna ik hem nu helemaal wakker maakte. Ik stond nu op en holde naar Finn's kamer, waar ik Bella niet aantrof. 'Finn! Wakker worden!' schreeuwde ik in paniek. Nu rende ik naar beneden, met kloppend hart in mijn keel. 'Bella?' vroeg ik waarna ik rondkeek en uiteindelijk buitenadem haar zag staan met een scherpe mes in de keuken. 'Bella!' riep ik, hopend dat ik doordrong. 'Bella, doe het niet!' riep ik met tranen in mijn ogen tegen haar.

    Finn Hudson

    'Wat?' vroeg ik nog bedwelmt door slaap, toen Kurt in paniek bij me stond en weer wegrende. Verbaasd stond ik op, en kwam tot de besef dat Bella niet in bed lag. Ik dacht meteen helder en rende geschrokken de trap af waar ik Kurt zag staan en hem iets naar achteren duwde, om hem te beschermen. 'Bella, stop,' zei ik gepanikeerd. Ik liep langzaam naar haar toe en pakte haar arm vast, waar ze de mes in vasthad. 'Laat het mes los, oké?' vroeg ik zacht aan haar. Mijn hart klopte in mijn keel, straks stak ze zichzelf neer, of mij per ongeluk. Ik keek haar hopeloos aan.

    Logan Hudson

    'Wat jij wilt,' zei ik met een zwakke glimlach tegen haar, het zat me nog steeds dwars, wat ze me verteld had. Maar ik besloot om er nog nniet over te hebben nu.

    Will Schuester

    Ik sloeg mijn armen door me heen en een gelukkig en warm gevoel ging er door me heen en zoende haar hartstochtelijk en liefdevol terug. Ik drukte haar iets dichter tegen mij aan en beëindigde de zoen na een tijdje en keek haar verliefd aan. 'Ik hou van je, Emma.' viel ik nu met de deur in huis.

    [ @MissStoran: Sukkel. @Insano: Awh poor Bella. :l ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zag dat het hem nog steeds dwars zat. "we praten er straks wel over" zg ik zacht en kijk of ik alles bij me heb. Ik hoor een klap uit het huis komen en trek even een wenkbrauw op.
    Fuck geen doekjes. "ik ben snel terug even doekjes pakken" meld ik snel en loop naar binnen waar ik een hoop herrie uit de keuken hoor komen. Ik zie Finn aan de arm van Isa die een mes vast houd. Even begint het te duizelen. Ze wou snijden. IK zie Kurt helemaal overstuur en trek hem naar de woonkamer. "Kurt rustig, Finn is er nu oké" zeg ik streng tegen hem voor er straks wat met hem gebeurde.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:16 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik moet eten. XD Maar ik weet niet of ik terug kom, hopelijk wel. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [whahahha fail.....mag chey anders isa besturen dat ze in een trance is ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ineens trok Rachel me mee naar de woonkamer en hoorde ik wat streng tegen haar zei, nu stroomden de tranen over mijn wangen. 'Nee, laat me los,' zei ik paniekerig, terwijl ik mezelf los uit haar greep probeerde te krijgen. Bella had me nodig, ik liet haar geen zelfmoord plegen.

    Logan Hudson

    Ik knikte en wachtten geduldig op Rachel en speelde ondertussen even met Emily, die vrolijk naar me kirde en waardoor ik moest lachen.

    [Smakelijk!!]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:29 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [We wachten wel tot ze terug is, anders is het ook niet leuk voor Insano.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "kurt!"riep ik nu iets harder. en hield hem gemakkelijk op zijn plaats.
    "je raakt alleen van de kaart. Laat Finn het eerste afhandelen." zeg ik tegen hem. "zo terug" zeg ik zacht. en snel me weer naar buiten. "Logan, Isa wou zelfmoordplegen ik moet even helpen. kom gerust binnen maar ik weet dat het gevoelig ligt. anders boven maar met emily" ratelde ik en liep snel terug.
    Ik kno niet laten gebeuren dat Isa wat overkwam want ik vond haar echt aardig.

    [lol was vergeten dat we kurt nog hadden ow en als ik straks ga ik kom op mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Toen Rachel weg was, nam ik die gelegenheid om tegendraads weer terug te rennen. 'Bella, alsjeblieft! Doe het niet!' probeerde ik door te dringen. Als het moest zou ik die mes uit haar handen willen slaan. In paniek keek ik toe en voelde ik mijn benen trillen. Als Rachel me weer weghaalde zou ik echt gek worden. Bella had me nu nodig

    Logan Hudson

    Geschrokken keek ik naar Rachel en liep ik nu ook naar binnen, ik kneep mijn ogen dicht en wilde helpen, maar wist niet precies hoe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte even om Kurt. "Kurt pliez doe rustig voor haar, je moet rustig zijn laat haar voelen dat je er bent en van haar houd" zonder na te denken gooi ik mijn armen om haar heen. "isa ik weet het het is moeilijk maar je weet wat ik net tegen je gezegd hebt, Finn houd van je. Doe het niet wij zullen helpen en steunen." fluister ik zacht in haar oor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan