• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik zag Rachel huilend weglopen en ging even zitten. Ik ging het heus niet uitmaken, maar ik vond het gewoon even moeilijk. Als een geliefde zelfmoord pleegde of wilde plegen, kreeg je het gevoel alsof je het niet waard was om te blijven leven.

    [Ik moet nu echt leren, misschien reageer ik later wel.]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:58 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oke ik ga zo ff douche denk]
    Rachel
    Ik rolde me op tot een balletje terwijlmijn tranen bleven stromen.
    Ik voelde me nu echt waardeloos, had ik Kurt nou maar hier.
    Of herkende Emily me nou maar. Ik besloot om naar Emily te gaan, ondanks alles hield zij me rustig. Ik had haar nodig. Gelukkig was het huis niet verweg en ik herinerde dat ik mijn sleutel van het huis nog had. Snel liep ik naar binnen en riep ik even Finn en kurt de namen dat ik er was. Ik zag Em niet beneden dus liep ik naar boven maar door mijn tranen struikelde ik en kwam met een klap op de trap terecht. Naja niks aan te doen, daarna liep ik Ems kamer in en zag haar slapen. Ik schoof de stoel zacht dichtbij en mijn tranen drupte weer toen ik haar vredig gezichtje was. Voorzichtig zonder haar wakker te maken leg ik haar in mijn armen en er komen nog meer tranen maar ik zorg ervoor dat ze niet op haar terecht komen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik schrok wakker door een harde knal, ik sperde meteen mijn ogen ver open en keek geschrokken rond. Ik zag Blaine niet naast me liggen. Een ongelukkig gevoel ging er door me heen, had ik het dan gedroomd? Maar zodra ik mijn kledingstukken op de grond zag liggen, wist ik het weer en glimlachte ik gelukkig. Ik trok mijn boxer weer aan en trok een grote shirt aan van Blaine, die hij weleens had laten liggen. Zijn shirt viel over mijn bovenbenen en zo liep ik over de overloop. Ik zou toch zweren dat ik een knal hoorde. Straks was er iets met Bella! Ik raakte meteen in paniek en holde naar Finn's kamer. De deur stond op en kier en zo zag ik dat Bella nog vredig lag te slapen. Opgelucht haalde ik adem en zag ik ineens dat de deur van Emily's kamer open is. Ik liep daar naar toe en zag ineens Rachel. Vermoeid wreef ik even in mijn ogen en keek ik haar met kleine ogen aan. 'Wat een verassing.' zei ik met een slaperige stem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik schrik op uit gedachtes en zie Kurt me eem veel te groot shirt. Zwak glimlach ik !'hoi!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik gaapte even en liep naar haar toe, ik zag dat ze Emily in haar handen had en zwak glimlachte. Iedere keer als ik Emily's kamer binnen kwam, voelde ik me altijd zo trots dat ik haar kamertje mocht inrichten. Ik plofte neer op een zetel en sloeg mijn benen over elkaar haar, terwijl ik Rachel aankeek. 'Waarom ga je niet eens met haar wandelen of zwemmen?' vroeg ik aan haar. 'Zo leert ze je vanzelf weer kennen, en dan vraag je Logan natuurlijk ook mee.' Ik was nog zo moe, en ik zou zonder twijfel zo meteen weer terug naar bed gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik zucht even en kijk hem aan. 'ik weet niet of Logan mijn vriendje nog is,' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Hoezo weet je niet of Logan je vriendje nog is?' vroeg ik verbaasd waarna ik haar streng aankeek. Ik wist dat ik haar streng moest aanspreken, want anders zou het niet doordringen. 'Communicatie is alles in een relatie, Rachel. Je moet echt met hem praten voordat je conclussies trekt.' zei ik tegen haar. 'Dus neem je dochter mee en ga naar hem toe.' zei ik waarna ik mijn armen over elkaar heen sloeg en haar bekeek. Ik gaf altijd iedereen advies en hoopte echt dat het hielp. Soms voelde ik me net een love dokter.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    'hij zei niets meer na datik de waarheid zei over iets gevoeligs ' zeg ik zacht. Kurt hoefe niet te weten wat 'en als ze weer begint te huilen?' zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Dan verzin je er wel iets op. Je bent moeder, dus voel het aan.' zei ik met een vermoeide glimlach tegen haar. 'Als ik het kan, dan kan jij het als haar moeder al helemaal. Je moet het erop wagen, als je dat niet doet herkent ze je dadelijk nooit.' zei ik. 'En praat met Logan, voordat ik hem bel. Ik ga niet toekijken hoe jullie uit elkaar groeien.' zei ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik even en leg Emily weer in bed. Daarna loop ik naar hem toe en omhels ik hem "dankje Kurt" zeg ik zacht, dit was wat ik nodig had een knuffel van Kurt. Gelijk voel ik mijn tranen weer branden. IK hoopte echt dat Mrs. Pillsburry me kon helpen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik sloeg nu ook mijn armen om haar heen en omhelsde haar terug. 'Je weet dat ik mijn lieve vriendinnetjes altijd wil helpen.' zei ik glimlachend waarna ik haar weer losliet. 'Ik ga weer naar bed, ik ben doodop.' gaf ik beschaamd toe. 'De kinderwagen staat beneden.' zei ik tegen haar. Ik gaf haar nog een kusje op haar wang en liep naar mijn kamer toe. Ik ging weer in bed liggen en dekte me helemaal tot mijn kin in. Al snel dompelde ik weer in slaap en belandde ik in een mooie droom over Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlachte dankbaar. "slaaplekker" zeg ik zacht.
    Vervolgens pak ik mijn mobiel en zuchtend bel ik naar Logan terwijl Emily wakker word. Misschien had Kurt wel gelijk en moest ik gewoon een paar keer iets met haar gaan doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Finn' zeg ik begrijpelijk en bezorgd. Ik ging nu naast hem zitten en sloeg mijn armen om hem heem om hem te troosten. 'Het komt goed, voor dat je het weet is ze weer helemaal zichzelf en doet ze dat niet. Je weet dat Kurt en ik er altijd voor jullie beiden er zijn, anders als ze straks wakker word blijf ik wel bij haar' zeg ik en stel het voor aan Finn. ik vond dit echt niet leuk voor Finn, hij kreeg inderdaad bijna geen lucht door Bella. We moesten misschien om zijn beurt wel voor Bella zorgen, ik wist dat Finn haar vriend was, maar zolang kon een mens niet volhouden. 'Het komt goed' zeg gemeend en liet hem weer los.

    Emma Pillsbury:

    Ik was zo blij dat hij nu een tussenuur had en kon niet wachten om iets te doen. 'Maakt niet uit, als ik maar bij jou ben' zeg ik en bloos nu hevig, omdat ik dat zomaar zei. Ik giechelde zenuwachtig en frunnik aan mijn rokje die ik aan had. Dat wou ik helemaal niet zeggen, ik wou dat wel zeggen, maar gewoon in mezelf. Nu denkt hij zeker wel iets. Ik wachte maar geduldig op zijn antwoord.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Er vormde zich weer een zwakke glimlach op mijn gezicht door Blaine's geruststellende woorden. Hij en Kurt waren de enigen die ik echt vertrouwden bij Bella in de buurt. Ik zou me ook op mijn gemak voelen als ze bij haar waren. 'Dank je, Blaine.' zei ik dankbaar tegen hem. Doordat dit eruit was, luchtte het meteen op. 'Voor nu hebben we allemaal even rust.' zuchtte ik, waarna ik achter overgeleund ging zitten om wat te relaxen.

    Will Schuester

    Ik keek verrast op toen ik hoorde wat ze zei, maar vond dat natuurlijk niet erg. In tegendeel zelfs, want ik dacht precies hetzelfde. Ze was zo schattig, nu ze zo rood werd en giechelde. Eens denken, wat konden we doen.. 'We kunnen nu eens uit lunchen gaan?' stelde ik voor. We aten normaal gesproken altijd gewoon in de lerarenkamer, dus afwisseling zou wel leuk zijn.

    Logan Hudson

    Met betraande ogen staarde ik nog steeds voor me uit, ik kon het gewoon nog steeds niet geloven. Op dat moment ging mijn mobiel af en nam ik zonder te kijken wie het was op. 'Met Logan.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Er ging een steek door mijn hart toen ik hem hoorde. "met Rachel"mompel ik zacht. "ehm wil je met Emily en mij mee naar het bos?" vraag ik stamelend.
    Lip bijtend wacht ik af terwijl Emily wakker word. Zachtjes doe ik de gordijnen open en geef haar haar tutje terug zodat ze even kan sabelen.
    Volgens mij moest ze nog wat eten maar dat zou ik zo wel vragen.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 15:41 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan