• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Zijn zwakke hart ja. Laten we dan maar naar de gate toelopen. Ze zijn vast heel druk bezig. En ik wil natuurlijk niet hebben dat Trey weer flauwvalt, of nog erger, we mond op mond beademing moeten geven."
    Lachend kijk ik haar aan en neem haar hand in de mijne. Langzaam beginnen we richting de gate te wandelen.
    "Ik denk dat Fe zich daar wel meteen kandidaat voor zou stellen, denk je niet?"
    Ik druk een kusje op haar slapen en kijk even om ons heen. Stiekem wil ik wel eens een hele dag op een luchthaven doorbrengen, en aan willekeurige mensen vragen waarheen ze gaan. Het lijkt me best wel fascinerend om al die verhalen te horen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bayle -> Dysis


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Ik denk dat Fe zich daar wel meteen kandidaat voor zou stellen, denk je niet?" Ik knik hopeloos. Vast dat Fedea zich daarvoor wel wilt aanbieden. Ik, ik zou het in ieder geval niet doen, of ik het überhaupt kan is maar de vraag.
    Het blijft even stil tussen ons, zijn hand voel ik in de mijne, onze vingers verstrengeld. Een gevoel van geluk reist door mijn aderen en weet dat ik het ondanks de problemen de laatste maanden, dit gevoel voor niets zou willen ruilen.
    "Zeg het me eens," vraag ik dan plots aan Rey. Ik kijk hem nieuwsgierig aan, in zijn heldere blauwe ogen en tik hem plagend op de neus. Hij lijkt ergens heel ver weg met zijn gedachten en stiekem ben ik benieuwd wat hij te zeggen heeft. "Waar zat je aan te denken?"
    Ondertussen merk ik hoe we onze gate naderen. Bijna bedenk ik me dat we de eerste zijn, wat ergens ook wel te verwachten was. Het zou me niet verbazen als Eleanor en Matthew nog heel wat te bespreken hebben en tja, Fedea en Trey? Die leken nog erg druk bezig. Toch herzie ik me, als ik het setje kleding wat Eleanor vanochtend nog droeg, tussen de mensenmassa zie.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 14:37 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Eleanor en Matthew zitten wel al bij de gate ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Oeeeei, dan pas ik dat wel even aan. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Ik heb alle vertrouwen in je."
    Ik grinnik even en sla een arm om haar schouder.
    "Dank je, liefje," zeg ik gespeeld ontroerd.
    Toch kan ik niet anders dan haar met liefde in mijn ogen aankijken. Volgens mij is het ongezond, zoveel van iemand houden.
    Ik trek haar wat dichter tegen me aan en druk een kusje op haar slaap. Vervolgens neem ik haar zachtjes bij de hand en trek haar richting het game rek. Ik neem er een Nintendo uit en kijk haar even aan.
    "Wat voor koptelefoon wil je?" vraag ik met een glimlach.

    Camargue

    "Is goed," zegt Liam.
    Ik kijk hem dankbaar aan als hij me van mijn mobiel verlost en giechel even als ik op zijn schoot getrokken word. Vervolgens kijk ik naar de camera en zet mijn breedste glimlach op. Het gaat zonder moeite, ik voel me zo gelukkig. Als Liam mijn wang kust, voel ik mijn mondhoeken nog verder omhoog gaan. Wanneer ik zeker weet dat de foto genomen is, leg ik mijn hand op Liam's wang en draai zijn gezicht zachtjes wat meer naar mij toe om hem vervolgens vol op de mond te zoenen. Ze moeten maar even wachten op die foto. Ik wil een hand door zijn haren halen maar hou mezelf nog net op tijd tegen. Ik neem er genoegen mee om met de fijne haartjes in zijn nek te spelen. Dolverliefd kijk ik hem aan.
    Met een diepe zucht neem ik mijn mobieltje uit Liam's handen en raak helemaal vertederd door de foto.
    "Echt wel dat ik die als screensaver neem," zeg ik enthousiast.
    Ik besluit de eerste foto naar Eleanor te sturen met de boodschap "Zonnige groetjes uit Griekenland. Tot snel."
    Als dat gebeurd is, richt ik me weer op Liam.
    "Mijn fotomodel," zeg ik met een trotste glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Zodra Matthew en ik onze koffers hebben ingeladen lopen we door naar de gate. Daar gaan we op een van de bankjes zitten terwijl we wachten op de rest. Mijn blik glijd af en toe door de mensenmassa heen, zoekend naar een glimp van een van de andere, en vervolgens even een keer over Matthew heen. Er heerste een stilte tussen ons die gelukkig niet zo heel onaangenaam was. Net als ik hem iets wil vragen zie ik een bekend stelletje tussen de mensen aankomen. ‘Volgens mij hebben we daar Faye en Rey,’ glimlach ik tegen Matthew en knik in hun richting. 'Nu alleen nog wachten op Fedea en Atreyu.' Nog geen twee tellen later voel ik mijn telefoon trillen en een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik zie dat het een berichtjes is, afkomstig van Cam. ‘Ons pas getrouwde stel,’ zeg ik vol trots en laat Matthew de foto zien van Cam en Liam.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jetro schreef:
    Faye
    "Ik denk dat Fe zich daar wel meteen kandidaat voor zou stellen, denk je niet?" Ik knik hopeloos. Vast dat Fedea zich daarvoor wel wilt aanbieden. Ik, ik zou het in ieder geval niet doen, of ik het überhaupt kan is maar de vraag.
    Het blijft even stil tussen ons, zijn hand voel ik in de mijne, onze vingers verstrengeld. Een gevoel van geluk reist door mijn aderen en weet dat ik het ondanks de problemen de laatste maanden, dit gevoel voor niets zou willen ruilen.
    "Zeg het me eens," vraag ik dan plots aan Rey. Ik kijk hem nieuwsgierig aan, in zijn heldere blauwe ogen en tik hem plagend op de neus. Hij lijkt ergens heel ver weg met zijn gedachten en stiekem ben ik benieuwd wat hij te zeggen heeft. "Waar zat je aan te denken?"
    Ondertussen merk ik hoe we onze gate naderen. Bijna bedenk ik me dat we de eerste zijn, wat ergens ook wel te verwachten was. Het zou me niet verbazen als Eleanor en Matthew nog heel wat te bespreken hebben en tja, Fedea en Trey? Die leken nog erg druk bezig. Toch herzie ik me, als ik het setje kleding wat Eleanor vanochtend nog droeg, tussen de mensenmassa zie.


    Rey

    "Zeg het me eens. Waar zat je aan te denken."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Dat het fascinerend moet zijn om de verhalen te horen van iedereen die hier rondloopt. Van waar ze komen, waarheen ze gaan, denk je niet?"
    Ik druk een kus op haar slapen en wijs even richting Matthew en Eleanor.
    "Daar zijn er al twee van de vier."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    Atreyu

    "Ik heb alle vertrouwen in je."
    Ik grinnik even en sla een arm om haar schouder.
    "Dank je, liefje," zeg ik gespeeld ontroerd.
    Toch kan ik niet anders dan haar met liefde in mijn ogen aankijken. Volgens mij is het ongezond, zoveel van iemand houden.
    Ik trek haar wat dichter tegen me aan en druk een kusje op haar slaap. Vervolgens neem ik haar zachtjes bij de hand en trek haar richting het game rek. Ik neem er een Nintendo uit en kijk haar even aan.
    "Wat voor koptelefoon wil je?" vraag ik met een glimlach.



    Fedea

    "Dank je, liefje."
    Ik leg mijn armen om zijn middel wanneer hij me tegen zich aantrekt en sluit even mijn ogen.
    "Wat voor koptelefoon wil je?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Jij kent daar meer van dan ik, denk ik zo."
    Ik kijk een voor een de spullen aan en zucht.
    "Als ik zou kiezen, gaat het puur om de kleuren zijn," grinnik ik.
    Ik kijk hem nog even aan en druk een kusje op zijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    De lach die er op zijn gezicht komt te staan na mijn gestelde lach, doet mijn hart sneller kloppen.
    "Dat het fascinerend moet zijn om de verhalen te horen van iedereen die hier rondloopt. Van waar ze komen, waarheen ze gaan, denk je niet?" zegt hij bijna automatisch. Zijn lippen voel ik op mijn slapen drukken. Vrolijk zwaai ik mijn handtas heen en weer, mijn andere hand heeft nog steeds de zijne vast - alsof ik hem nooit meer los zal laten.
    Ik merk dat hij ook door heeft dat we niet de eerste zijn als hij naar Matthew en Eleanor wijst.
    "Daar zijn er al twee van de vier," merkt hij op. Ik knik wijs. Logisch ook. Het zou een wonder zijn geweest als Fedea en Trey ons wisten in te halen.
    "We hebben nog jaren zat om dat te doen," grinnik ik dan, op zijn voorheen gestelde antwoord op mijn vraag. Hoewel ik er zelf nooit op zou komen, snap ik zijn interesse. Sommige zullen hier zijn om te wachten op de aankomst van hun lief, andere om een wereldreis te maken of gewoon een korte vakantie. Iedereen die op dit moment op deze plek is, heeft een ander doel, wilt ergens anders heen om een andere reden.
    Ondertussen komen we al dichter in de buurt van Eleanor en Matthew, ik gun de twee een klein knikje als we op slechts een paar meter afstand zijn.
    "Maar eerst even vakantie vieren, goed?" grinnik ik dan zachtjes en kijk naar het tweetal voor ons, "genoeg bij gepraat?"

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 20:23 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Matthew

    Ik speel wat met Eleanor haar vingers als ik de andere aan zie komen. Ik krijg een glimlach niet van mijn gezicht terwijl ik door ga met het verstrengelen en bewegen van onze vingers. Ik voelde me dom dat ik haar opmerking zo verkeerd opgevat had. Totaal verkeerd opgevat zelfs. Met mijn vrije hand strijk ik een pluk haar uit haar gezicht en glimlach.

    Liam

    Ik kijk nog eens naar de foto en glimlach. Soms was ik zo gelukkig dat het bijna pijn deed. Ik strijk met mijn vinger over de ring rond haar vinger en grinnik zacht. 'Ongelovelijk.dat je met ke getrouwd bent' fluister ik en kus haar. Ik kan me niet voorstellen dat we ooit huwelijks problemen zouden krijgen. Ik hield van haar, wilde bij gaat zijn en verlangde naar haar aanraking en liefde. 'Ik hou van je Camargue' prevel ik en kus haar haren voor ik er met mijn vingers doorheen ging.

    Atreyu

    "Jij kent daar meer van dan ik, denk ik zo. Als ik zou kiezen, gaat het puur om de kleuren zijn."
    Ik moet zachtjes lachen. Het klinkt alsof ik een koptelefoonexpert ben. Ik ken er wel wat van, maar voor mij zou de kleur ook een groot deel meebepalen. Het moet er toch aantrekkelijk uit zien?
    Ik laat mijn blik even over de verschillende merken en modellen glijden.
    "Skull Candy's zijn nogal lomp, Wesc geeft een goed geluid maar gaan niet zo lang mee. Ik zou een Beats nemen," vertel ik. Met een kleine grijns op mijn gezicht bekijk ik even welke kleuren ze hebben. Er zit een turquoise, rode, witte, zwarte, paars met geel en nog enkele tussen. "Kijk, barbie, een roze," lach ik.
    Om het goed te maken druk ik een kusje op haar wang. Fé is altijd verzorgd en goed gekleed, maar een barbie is ze zeker niet.

    Camargue

    "Ongelofelijk dat je met me getrouwd bent." Ik geniet met volle teugen van de kusjes die hij me geeft. Had je het me een half jaar geleden gezegd, dat ik hier nu als getrouwde, sterfelijke vrouw met Liam zou zitten, dan had ik het nooit geloofd. "Ik hou van je Camargue."
    Ik bijt op mijn onderlip en glimlach breed.
    "Dat zal ik echt nooit beu gehoord raken," zeg ik vrolijk.
    Een kleine rilling loopt over mijn rug als hij zijn vingers door mijn haren haalt. Ik hou er echt van als hij dat doet. Ik draai mijn gezicht wat meer naar hem toe en kus hem nog een keer.
    "Liam en Camargue Sanz, dat klinkt toch gewoon zó geweldig?" grijns ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Heerlijke foto! Geniet nog even samen en we zien jullie snel! X Ell. Na dit berichtje te hebben terug gestuurd stopte ik mijn telefoon weer terug en kijk vervolgens met een glimlachje naar de vingers van mij en Matthew, ineen verstrengeld en strelend.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik Faye en Rey bij ons aankomen waarop ik me opricht en Faye’s knikje met een glimlachje beantwoorde.
    ‘Genoeg bijgepraat?’ Eventjes kijk ik naar Matthew en dan weer terug naar Faye. ‘Voor nu wel,’ antwoord ik. ’Weten jullie toevallig of Fedea en Atreyu ookal onderweg naar hier zijn?’ Ik had heel wat mensen al voorbij zien komen maar nog geen glimp van het tweetal opgevangen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Skull Candy's zijn nogal lomp, Wesc geeft een goed geluid maar gaan niet zo lang mee. Ik zou een Beats nemen. Kijk, barbie, een roze."
    Giechelend geniet ik van zijn kusje.
    "Ik neem de turqoise toch maar. Ik zou niet willen dat je jaloers wordt."
    Nu is het mijn beurt om hem een kusje te geven, dit keer op zijn lippen.
    "Ik hou van je," zeg ik lachend.
    Ik ga even met mijn hand door zijn haren.
    "Moet je nog wat spelletjes hebben voor op die Nintendo?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Maar eerst even vakantie vieren, goed? Genoeg bij gepraat?"
    Ik druk een kusje op haar neus en knik op haar vraag die aan mij was gesteld.
    Ik richt mijn blik op Eleanor en Matthew. Wanneer de intercom weer afgaat, bedenk ik me dat Fedea en Atreyu zich mogen gaan beginnen haasten. Het zou jammer zijn als we niet allemaal tesamen aankwamen. Dat zou al een slecht begin zijn, van wat volgens mij de beste vakantie ooit zal worden.
    "Zullen we anders allemaal onze papieren al bovenhalen?" stel ik voor.
    Als dat allemaal klaar is, kunnen we seffens meteen aan boord.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.