• *O**O**O*

    Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Demacia
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    k heb er trouwens wel zin in, buiten om dat ik het eng vind. en zonder ilona is. ;( Maar voor zo ver ik weet. gaat Judith nog met mij mee!

    Waar kan je trouwens je fiets plaatsen bij/op het station?

    Kieraa schreef:
    nohhh. waarom foto's?

    Omdat mijn kamer wordt verbouwd en ik wil een muur met foto's. *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Kieraa schreef:
    k heb er trouwens wel zin in, buiten om dat ik het eng vind. en zonder ilona is. ;( Maar voor zo ver ik weet. gaat Judith nog met mij mee!

    Waar kan je trouwens je fiets plaatsen bij/op het station?

    Bij de fietsenstalling?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Achter het station bedoel je? Want k kom daar niet vaak eigenlijk HAHA. en wel eens achter het station, alleen wat een rotzooi met fietsen daar? En op het plein er voor mag je fiets maar 4 u staan.

    En je wilt mn hoofd niet op de foto hebben hoor iel.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Met mij kan je niet rofl'en? Ik ben hardstikke serieus 24/7. POKERFACE:|

    Ik heb geen pokerface, alleen het talent op heel hard te lachen. Alleen mijn lach heeft op de één of andere wijze meerdere subculturen ontwikkelt. (cat)
    Ahri schreef:
    Het gaat gezellig worden, dat weet ik zeker ;3

    Dat denk ik ook! Er zijn berbasend veel mensen, vind ik dan, en ze zeggen niet af. =]
    Kieraa schreef:
    nohhh. waarom foto's?

    Je hoeft er niet op. ;] Ik persoonlijk vind het leuk, het wordt vereeuwigd op een foto en het is als herinnering. Kunnen mooi op het forum om mensen jaloers te maken met de potentiële awesomeste meeting in Quizlet's geschiedenis. Daar móét je wel op staan! =P
    Jaccochips schreef:
    (...)
    gedaan door een dapper persoon (cat)

    Nu niet te hard van stapel lopen, ehh. (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kieraa schreef:
    Achter het station bedoel je? Want k kom daar niet vaak eigenlijk HAHA. en wel eens achter het station, alleen wat een rotzooi met fietsen daar? En op het plein er voor mag je fiets maar 4 u staan.

    En je wilt mn hoofd niet op de foto hebben hoor iel.


    Dat valt vast wel mee (:


    26 - 02 - '16

    Hahaha ja oke. maar k vind foto's verschrikkelijk pff haha. Maar komt goed xd.

    Als het maar wel mooi weer is, anders gaat mn haar pluizen en krullen en shit. pff haha.

    Kieraa schreef:
    Als het maar wel mooi weer is, anders gaat mn haar pluizen en krullen en shit. pff haha.


    Kan jou het skelen, we zitten meestal als zombie's voorovergebogen met een Heinz Dofenschmitz achter ee computer[scherm], dan maken pluizige krulletjes voor één keer niet uit. Niet voor mij tenminste! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik heb zin :D maar ik ben wass de enigste jongen ): celine neemt hopelijk ties mee xD :D

    hahhaha omg. ;p! Jij bent echt raar. maar positief! :D

    Demacia schreef:
    ik heb zin :D maar ik ben wass de enigste jongen ): celine neemt hopelijk ties mee xD :D


    Haha, 't is vast gezellig. =]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kieraa schreef:
    hahhaha omg. ;p! Jij bent echt raar. maar positief! :D


    Hoezo ben ik raar? o.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    we zitten meestal als zombie's voorovergebogen met een Heinz Dofenschmitz achter ee computer[scherm].
    ja dat bedoel k dus HAHA.

    Demacia schreef:
    ik heb zin :D maar ik ben wass de enigste jongen ): celine neemt hopelijk ties mee xD :D

    Ik wil jou en Feline ook graag meeten.
    OKAAAY YOU'VE GOT ME! Ik wil iedereen meeten ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.