• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik ben verbaast als ze haar lippen op die van mij drukt en vervolgens sorry zeg, maar de verbaasde uitdrukking is weg als ik me vervolgens omdraai om weg te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik kijk hem zuchtend aan. 'Ik doe het niet express. Ik..ik wewt niet hoe het komt. ' Als hij zegt dat ik moet gaan slapen zucht ik. 'Ik ga wel meteen slapen. ' zucht ik en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip terwijl ij me omdraai. Met mijn hand op mijn buik kijk ik gewoon naar de muur tegenover me.
    Er rolt een geluidloze traan op mijn gezicht en ik sluit mijn ogen, wetend dat ik niet kan gaan slapen.


    Jonathan Fields
    Ze zegt dat ze het niet expres doet. Ze gaat slapen en draait haar rug naar me toe. Ik strijk heel even door haar haar. 'slaap zacht,' zeg ik dan tegen haar. Ik weet niet of het haar zal lukken, maar het zal beter voor haar zijn. Dit alles moet precies ons weer overkomen. We voelen niet eens wat voor elkaar, dit was enkel lust. Ik heb geen idee wat ik van dit allemaal moet verwachten. Ik sta op en Loop naar de badkamer en ga dan douchen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Nick loopt de kamer uit en ik sluit de deur achter hem en loop dan naar mijn bed en ga op mijn buik liggen. Ik weet niet wat ik kan verwachten van dit alles. Ik wil niet dat Nick vertrekt, maar ook niet dat Jake en ik uit elkaar gaan. Het is gewoon allemaal zo dubbel. Ik hou van Jake. Toch? Ja. Hij maakt me gelukkig, ondanks dat ik ook veel pijn heb gehad de laatste tijd. Veel pijn. Maar dat heb ik altijd weggestreept. Omdat ik me zo gelukkig voel bij Jake. Maar Nick. De dingen van de afgelopen twee weken. Hij heeft mijn leven gered, heeft ervoor gezorgd dat ik Jake gevonden heb. En alleen omdat hij liever wil dat ik gelukkig ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 16:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik zucht zachtjes. 'Ik ga nog wat wandelen.' mompel ik zachtjes en loop de kamer weer uit naar buiten toe. Ik loop met mijn handen in mijn zakken over het schoolterrein en laat me aan de rand van het bos op de rand zakken. Ik sla mijn armen over elkaar heen en leun tegen de boom aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Sorry...' zeg ik zachtjes en kijk hem aan. 'Eerst zit ik het half uit te lokken en nu dit...' Ik kijk weer weg en ga onder de warme stralen zeggen. De pijn blijft maar zal wel wegtrekken na een tijdje. Ik was me en droog me dan af. Ik loop naar mijn kast en doe snel ondergoed en een trainingsbroek met topje aan. Ik ga zuchtend op mijn bed zitten en ga met mijn hand even door mijn haar.

    Axton
    Ik doe de douche uit en droog me dan ook snel af, waarna ik gewoon een boxer en een losse short aan deed. Ik ging naast haar zitten en sloeg mijn arm om haar heen.
    "Het is niet erg. Weet je, hierdoor zal het achteraf des te leuker worden. Stel je voor, na de bevalling en nadat je even gerecupereerd bent, wat voor vonken dat dat gaat geven." probeerde ik haar glimlachend op te beuren.
    "En hé, het werd tijd dat ik ook mee dingen ging opofferen in deze zwangerschap. Nu voel ik me tenminste iets meer betrokken. Alsof ik er ook wat voor moet doen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach zachtjes en leun tegen hem aan.
    Met gesloten ogen luister ik naar zijn ademhaling en geniet even gewoon van de stilte.
    'Ik ben bang voor morgen, maar als jij bij me bent komt alles vast wel goed.' zeg ik en kijk hem lief glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [iemand voor Jake?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Nick? :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ehm ok xd]

    Jake
    Ik sta zuchtend op en loop naar de parking waar ik Nick naar zijn motor wil zien lopen. Ik mopper. Ik moet hem nog bedanken... voor dat opsluiten in de kast. Ik ren naar hem toe. 'Ik moet je nog bedanken.' zeg ik met iets van tegenzin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Great, waarom hielt iedereen me de heletijd tegen? 'En voorwat zou je dat moeten doen?' Vraag ik zonder me om te draaien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Dit gaat raar klinken. maar voor me op te sluiten in mijn eigen kast?' zeg ik en trek mijn wenkbrauwen op. Echt niet logisch dat ik hem daar voor bedank maar ik heb zo het wel met Leslie kunnen bijleggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Tuurlijk, deed het met plezier' Andwoord ik sarcastisch, waarna ik me toch maar naar hem omdraai.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Weetje, Nick wil weggaan alleen Jaimes wil Nick niet weg hebben. Lize, wat denk jij? Moet nick weg gaan of niet?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik wil erop in gaan maar schud dan mijn hoofd. 'Oh vergeet het.' grom ik zachtjes. Dan probeer ik aardig tegen hem te zijn doet hij weer zo.

    [Nick stays xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'