• 3058. De hele wereld is uit elkaar gedreven. Van continenten is er geen sprake meer. Wat eens Europa was is nu een groep eenzame eilanden. Tussen Nederland en België wordt al zo'n driehonderd jaar geen verschil gemaakt. De enige indicatie dat er ooit twee landen waren ligt aan de achternamen van de inwoners. Wie afstamt van de Nederlanders heeft de achternaam "Ne'erlenma". Afstammelingen van de Belgen zijn de "Bell'gam". Het eiland dat toenmalige landen nu vormen kreeg de naam "De Beterlanden."
    Laat je niet bedriegen door de naam want het is er niet zo goed als hij doet vermoeden.
    De inwoners gaan gebukt onder de dictatuur van een leider die zichzelf "De Alfa" noemt. Hij loodste hen met harde hand een oorlog door, en daar eist hij nu tol voor. De prijs die ze moeten betalen is hoog. Slavernij is een hemels lot.
    Grote as- en zandvlaktes zijn het laatste bewijs van de bloederige gevechten die de oorzaak waren van alle ellende. Maar er is hoop.



    Verduidelijking van kaart, legende en volkeren
    In het noordoosten ligt Alfapolia, het koninkrijk van De Alfa. Van hieruit voert de leider zijn plannen uit.
    Rondom de hoofdstad liggen steden. Hoewel de inwoners hier een luxeleven leiden, zijn zij de eersten die zullen vallen bij een bestorming van Alfa's fort.

    In het noord- en zuidwesten heb je de Asselanden. De grond is er uiterst onvruchtbaar gezien deze voornamelijk uit as bestaat. Leven is er niet mogelijk voor mensen door de vele asdeeltjes die er in de lucht zitten. Je ziet er amper een hand voor ogen. Er is een kleine oase in het noorden van deze landen, maar ook hier komt haast geen levende ziel. Enkel vogels op doortocht komen hun dorst hier lessen.

    In het midden liggen de zandvlaktes. Kilometers en kilometers woestijngebied strekken zich voor je uit. Omdat niemand het in zijn hoofd haalt deze zanderige oppervlakte over te steken, bevindt zich hier de militaire basis die De Zoeste wordt genoemd. Het is een trainingscentrum voor de soldaten van De Alfa. Eromheen zijn kleine steden waar hun families van een klein huisje voorzien worden. In elke stad is water- en voedselvoorziening. De Alfa weet hoe hij mensen aan zijn kant moet scharen.

    Ten slotte is er in het uiterste zuidoosten nog de Omegazone. Een open vlakte die omringd wordt door de oude Ardense bergen. Hier bevindt zich Ancientardena, het kamp van de rebellen. Omdat de Omegazone wordt afgesloten door een meer dat "De Plas" wordt genoemd is er niemand, zelfs niet De Alfa, die weet hoe de rebellen er precies gekomen zijn en hoe ze er uit zullen raken.

    Aanhangers van De Alfa
    In ruil voor hun trouw krijgen zij een luxeleven. Ze hebben het recht mooie gewaden te dragen en degenen die geluk hebben krijgen zelfs schoenen. Ze hebben voedsel op overschot en kunnen zich elke dag tegoed doen aan de meest verrukkelijke dranken.
    Ze krijgen makkelijke baantjes zoals het uittypen van verslagen, innen van belastingen, zingen of dansen op de vele decadente feesten die De Alfa zijn gevolg schenkt.

    Het gepeupel
    Zij hebben minder geluk. Wie de zware belastingen niet kan betalen komt in eeuwige dienst van De Alfa te staan. De wacht houden, land ploegen, villa's poetsen, tegenhangers doden... De meest smerige werkjes worden aan hen uitbesteedt.
    Je herkent ze aan hun aftandse kleren en vaak lopen ze blootsvoets.
    Zij hebben niet het recht om elkaar lief te hebben en ook vriendschap wordt zwaar afgestraft.

    De rebellen
    De rebellen staan onder leiding van een jonge Schotse ex-officier genaamd Cassel Kraine. Niemand weet hoe hij in de beterlanden is terecht gekomen, maar zijn militaire expertise en voorzichtigheid hebben hem een positie als leider bezorgd.
    Hoewel hij begaan is met het welzijn volk, houdt hij zich persoonlijk van hen afzijdig.
    De rebellen trainen al jaren om zich sterk te stellen tegen het Alfapolia. Ze dromen van dag dag dat ze het dictatuur kunnen verwerpen en alle standen weer gelijk kunnen stellen. Ze leven weinig glamoureus, slapen in boomhutten en rotswanden die veel aan de verbeelding over laten. Eten is er schaars en de stilte is soms gekmakend.
    Door hun seclusie zijn ze zich op bepaalde zintuigen gaan toespitsen. Zo heb je Luistervinken, met een bijzonder goed gehoor (2), Nachtkatten, die in het donker alles kunnen onderscheiden (2) en Snuffelhonden, met een exceptionele reukzin (2).

    Meedoen?
    Volledige naam: -insert voornaam- Ne'erlenma/Bell'gam
    Clan:: Aanhanger/Zoestesoldaat/Gepeupel/Rebel
    Leeftijd: - Vanaf 16-
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    - Minstens 10 à 15 regels tekst
    - Laat twee reacties tussen voor je weer reageert, ik wil geen sneltrein
    - Niemand is perfect, maak geloofwaardige characters
    - OOC tussen []
    - Hou je rollen actief en ga niet voor iemand anders spelen
    - PG 13, geen expliciete seks.


    Rollen
    Rebellen
    Assassin Renae Ne'erlenma / Nachtkat
    Flitwick - Noxemme Ne'erlenma Nachtkat
    5Boys1Dream - Summer Ne'erlenma
    PianoMusic - Mae Ne'erlenma / Luistervink
    Gancanagh - Cassel Kraine
    serafim - Sylvain Bell’gam / Snuffelhond
    [vol.]

    Aanhangers/Soldaten
    Khione - Aurea Ne'erlenma / zangtalent
    Mombasa - Gitane Bell'gam
    Assassin - Dean Bell'gam
    Gancanagh - Alfred Bell'gam
    [Meisjes zitten vol.]

    Gepeupel
    Llamalover - Elliot Ne'erlenma
    PianoMusic - Max Bell'gam

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 21:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ja mij ook alsjeblieft ?? xx


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Ik ga de link sowieso in dit topic plaatsen ^_^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik moet nog aanmaken 0.0 dacht dat ik dat al had gedaan
    kan ik dat nog doen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ja hoor, dat kan nog.
    Als je hem al ingevuld heb dan heb ik er meerdere keren over gekeken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ja hoor, dat kan nog.
    Als je hem al ingevuld heb dan heb ik er meerdere keren over gekeken.


    ik heb al gekeken het staat er niet bij..

    maar ik moet nu weg...
    dus morgen kan ook of niet?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volledige naam: Alfred Bell'gam
    Clan: Soldaat
    Leeftijd: 20
    Innerlijk:
    Alfred, die door iedereen steevast Alfie wordt genoemd -en stiekem past dat ook veel beter bij hem, is eigenlijk helemaal niet geschikt om soldaat te zijn.
    Hij is een zachtaardige, schuchtere jongen die het nog niet eens in zich heeft een vlieg kwaad te doen. Alfie is naïef, hij ziet het beste in iedereen en zal zelden iemand argwanen. Hij een push-over, doet alles wat je hem vraagt en liefst nog zo snel mogelijk.
    Het is een onzekere kerel, die geen flauw besef heeft hoe hij tegen meisjes moet praten. Sterker nog, hij heeft het lef er niet voor. Eigenlijk weet hij ook helemaal niet op hij op meisjes of jongens valt.
    Uiterlijk:


    Het eerste dat je aan Alfie opvalt zijn zijn vurig rode haren. Een kapsel heeft hij niet want zijn haar is nogal weerbarstig. Verder heeft hij sproetjes, overal. Alfie weet dat het verloren moeite is ze te verstoppen, dus dat probeert hij dan ook niet.
    Hij heeft ijsblauwe, grote ogen, een opvallende combinatie met zijn haar, en een spitse neus. Hij heeft vrij volle lippen.
    Alfie is zeker niet van de kleinste met zijn 1.89 en ook mager is hij niet, al heeft hij dat laatste te danken aan de vele legertrainingen. Voor hij bij het leger ging was hij een echte spriet.
    Alfie straalt warmte en vriendelijkheid uit.
    Familie en geschiedenis:
    Alfie heeft het nooit breed gehad thuis, met zes kinderen waarvan hij de oudste is. Ook veel tijd voor zichzelf werd hem niet gegund, gezien zijn vader steeds ging werken en hij zijn moeder moest helpen bij het verzorgen van Lizette (18), Marie (14), Anette en Emiel (10), en Alies (2).
    Hij is nooit naar school geweest, ging halve dagen werken om meer geld binnen te krijgen en zijn moeder te helpen. Nooit heeft Alfred geklaagd. Zijn familie betekent werkelijk alles voor hem.
    Extra:
    Alfred is enkel bij het leger gegaan vanwege de voordelen die hij zijn familie ermee deed. Ze hebben nu een groter huis, een waterput op wandelafstand en krijgen rantsoenen. In het weekend probeert hij wanneer hij kan naar huis te zijn om zijn ouders en broertje en zusjes te zien. Hij heeft het er vaak lastig mee als hij van ze weg is.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:28 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam: Noxemme Ne'erlenma, maar iedereen noemt haar Nox.
    Clan: Rebel
    Leeftijd:18
    Innerlijk: Noxemme is een heel erg krachtige strijdster. Ze is sterk en is dapper. Ze is niet zoals andere meisjes, bang, verlegen en tuttig maar het tegenovergestelde. Het kan haar niet schelen wat haar gebeurd. Ze vecht voor haar land, haar achtergrond en haar vrienden. Als ze pijn heeft, kijkt ze er niet naar om. Het kan haar niet schelen. Ze moet van zichzelf vechten voor anderen.
    Noxemme is meestal bezig met trainen in boogschieten en zwaardvechten, dingen maken of de natuur om haar heen verzorgen. Ze is heel goed als het gaat om de natuur zelf. Vijanden lust ze rouw, maar voor de natuur en voor vrienden heeft ze een klein hartje en is ze verschrikkelijk kwetsbaar.
    Uiterlijk:




    Nox heeft lang zwart haar, wat ze eerst had afgesneden omdat dat praktischer was, maar heeft het weer aan laten groeien. Haar ogen zijn donker en hebben een prachtige vorm. Haar lichaam verder lijkt wel perfect, ook al let ze zelf niet echt op haar uiterlijk. Haar kleding maakt ze soms zelf en ze heeft constant vechtkleding aan. Haar pijl en boog ontbreken nooit als ze weg gaat en soms neemt ze haar zwaard ook mee. Eigenlijk is haar stijl wat ouderwets, maar dat vind ze niet erg.



    Familie en geschiedenis: Ze heeft haar familie nooit gekend. Ze is opgevoed door haar leermeester, samen met nog een paar andere mensen en heeft het daar goed gehad. Ze is daar van jongs af aan al getraind en is daar zelf nooit mee gestopt. Ze is bij de Rebellen gekomen omdat haar meester en mede-leerlingen die ze als familie zag, zijn vermoord.
    Extra: komt misschien later.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 17:47 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sorry dat het even duurde, maar hier is het eerste topic. Denk er om, ik wil geen sneltrein (:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik dacht dat het niet meer door zou gaan, maar ik zou nu nog even snel karakter in elkaar flansen voor mijn personage


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk wachtte ik voornamelijk op degenen die hun rol nog niet af hadden (:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fail, dat had ik al gedaan >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Volledige naam: Dana Ne'erlenma
    Clan: Gepeupel
    Leeftijd:14
    Innerlijk: Dana is jong maar ervan overtuigd dat ze haar familie moet helpen, door deze taak is ze opgegroeid als een behulpzaam maar stil kind wat altijd klaar staat. Je zou kunnen zeggen dat ze de hond van de samenleving is, wil iemand iets niet dan doet zij het, met een klap in de handen is ze er maar niemand vraagt haar ooit wat zij ergens van vind en als ze dat doen mompelt ze iets onverstaanbaars en gaat door met waar ze mee bezig is.
    Uiterlijk: Dana ziet er kinderlijk uit maar haar ogen staan dof en ze lijkt alles met verdriet te doen en ze beweegt alsof ze er helemaal niet is. Dana is mager, atlletisch maar ze laat nooit een oprechte glimlach zien.


    Familie en geschiedenis: Dana's vader was, laten we zeggen, niet onder de indruk van zijn dochter (het gebruikelijke 'Hij wou liever een jongen') en haar moeder was erg schuw en stil. Zo moest Dana op haar negende een keer een week lang buitenslapen omdat ze zei dat ze honger had, sinds die dag heeft ze nooit meer wat op haar ouders aan te merken en doet ze alles wat van haar gevraagd word. Op haar twaalde overleed haar moeder en haar broer is op zijn 10de van huis weggelopen (zij was toen 6).
    Extra: Vanbinnen ziet ze alles wat er om haar heen gebeurt en is ze nieuwsgierig en vindingrijk, in haar hoofd fantaseert ze over hoe ze die en die beschuldigt had van dat of hoe ze nog één keer met haar broer kon praten maar in de werkelijkheid zegt ze haast niks. Als ze zich alleen voelt en niemand kan haar horen zingt ze soms liedjes die de kinderen op straat zingen maar dan niet vrolijk maar juist droevig, als een herinnering aan een goede tijd.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 15:34 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Khione --> Winchesterr]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xerces schreef:
    ben al begonnen maar kom niet echt verder.
    dit zijn de dingen die al vast staan:

    Volledige naam: Jeva Usayd Ne'erlenma
    Clan: Rebel
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: in rpg
    Uiterlijk:




    Familie en geschiedenis: onbekend, hij weet alleen dat zijn zusje Lizs 16 is en in het ziekenhuis werkt
    Extra:-


    Sorry, dat ik een tijd niet gereageerd heb maar ik was op vakantie in denemarken en in het zomerhuis van een kennis van mijn ouders was geen internet entoen ik het hiervoor wou melden waren de reageerbalken verdwenen.

    Kan ik nog meedoen?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Kan ik nog meedoen?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"