• 3058. De hele wereld is uit elkaar gedreven. Van continenten is er geen sprake meer. Wat eens Europa was is nu een groep eenzame eilanden. Tussen Nederland en België wordt al zo'n driehonderd jaar geen verschil gemaakt. De enige indicatie dat er ooit twee landen waren ligt aan de achternamen van de inwoners. Wie afstamt van de Nederlanders heeft de achternaam "Ne'erlenma". Afstammelingen van de Belgen zijn de "Bell'gam". Het eiland dat toenmalige landen nu vormen kreeg de naam "De Beterlanden."
    Laat je niet bedriegen door de naam want het is er niet zo goed als hij doet vermoeden.
    De inwoners gaan gebukt onder de dictatuur van een leider die zichzelf "De Alfa" noemt. Hij loodste hen met harde hand een oorlog door, en daar eist hij nu tol voor. De prijs die ze moeten betalen is hoog. Slavernij is een hemels lot.
    Grote as- en zandvlaktes zijn het laatste bewijs van de bloederige gevechten die de oorzaak waren van alle ellende. Maar er is hoop.



    Verduidelijking van kaart, legende en volkeren
    In het noordoosten ligt Alfapolia, het koninkrijk van De Alfa. Van hieruit voert de leider zijn plannen uit.
    Rondom de hoofdstad liggen steden. Hoewel de inwoners hier een luxeleven leiden, zijn zij de eersten die zullen vallen bij een bestorming van Alfa's fort.

    In het noord- en zuidwesten heb je de Asselanden. De grond is er uiterst onvruchtbaar gezien deze voornamelijk uit as bestaat. Leven is er niet mogelijk voor mensen door de vele asdeeltjes die er in de lucht zitten. Je ziet er amper een hand voor ogen. Er is een kleine oase in het noorden van deze landen, maar ook hier komt haast geen levende ziel. Enkel vogels op doortocht komen hun dorst hier lessen.

    In het midden liggen de zandvlaktes. Kilometers en kilometers woestijngebied strekken zich voor je uit. Omdat niemand het in zijn hoofd haalt deze zanderige oppervlakte over te steken, bevindt zich hier de militaire basis die De Zoeste wordt genoemd. Het is een trainingscentrum voor de soldaten van De Alfa. Eromheen zijn kleine steden waar hun families van een klein huisje voorzien worden. In elke stad is water- en voedselvoorziening. De Alfa weet hoe hij mensen aan zijn kant moet scharen.

    Ten slotte is er in het uiterste zuidoosten nog de Omegazone. Een open vlakte die omringd wordt door de oude Ardense bergen. Hier bevindt zich Ancientardena, het kamp van de rebellen. Omdat de Omegazone wordt afgesloten door een meer dat "De Plas" wordt genoemd is er niemand, zelfs niet De Alfa, die weet hoe de rebellen er precies gekomen zijn en hoe ze er uit zullen raken.

    Aanhangers van De Alfa
    In ruil voor hun trouw krijgen zij een luxeleven. Ze hebben het recht mooie gewaden te dragen en degenen die geluk hebben krijgen zelfs schoenen. Ze hebben voedsel op overschot en kunnen zich elke dag tegoed doen aan de meest verrukkelijke dranken.
    Ze krijgen makkelijke baantjes zoals het uittypen van verslagen, innen van belastingen, zingen of dansen op de vele decadente feesten die De Alfa zijn gevolg schenkt.

    Het gepeupel
    Zij hebben minder geluk. Wie de zware belastingen niet kan betalen komt in eeuwige dienst van De Alfa te staan. De wacht houden, land ploegen, villa's poetsen, tegenhangers doden... De meest smerige werkjes worden aan hen uitbesteedt.
    Je herkent ze aan hun aftandse kleren en vaak lopen ze blootsvoets.
    Zij hebben niet het recht om elkaar lief te hebben en ook vriendschap wordt zwaar afgestraft.

    De rebellen
    De rebellen staan onder leiding van een jonge Schotse ex-officier genaamd Cassel Kraine. Niemand weet hoe hij in de beterlanden is terecht gekomen, maar zijn militaire expertise en voorzichtigheid hebben hem een positie als leider bezorgd.
    Hoewel hij begaan is met het welzijn volk, houdt hij zich persoonlijk van hen afzijdig.
    De rebellen trainen al jaren om zich sterk te stellen tegen het Alfapolia. Ze dromen van dag dag dat ze het dictatuur kunnen verwerpen en alle standen weer gelijk kunnen stellen. Ze leven weinig glamoureus, slapen in boomhutten en rotswanden die veel aan de verbeelding over laten. Eten is er schaars en de stilte is soms gekmakend.
    Door hun seclusie zijn ze zich op bepaalde zintuigen gaan toespitsen. Zo heb je Luistervinken, met een bijzonder goed gehoor (2), Nachtkatten, die in het donker alles kunnen onderscheiden (2) en Snuffelhonden, met een exceptionele reukzin (2).

    Meedoen?
    Volledige naam: -insert voornaam- Ne'erlenma/Bell'gam
    Clan:: Aanhanger/Zoestesoldaat/Gepeupel/Rebel
    Leeftijd: - Vanaf 16-
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    - Minstens 10 à 15 regels tekst
    - Laat twee reacties tussen voor je weer reageert, ik wil geen sneltrein
    - Niemand is perfect, maak geloofwaardige characters
    - OOC tussen []
    - Hou je rollen actief en ga niet voor iemand anders spelen
    - PG 13, geen expliciete seks.


    Rollen
    Rebellen
    Assassin Renae Ne'erlenma / Nachtkat
    Flitwick - Noxemme Ne'erlenma Nachtkat
    5Boys1Dream - Summer Ne'erlenma
    PianoMusic - Mae Ne'erlenma / Luistervink
    Gancanagh - Cassel Kraine
    serafim - Sylvain Bell’gam / Snuffelhond
    [vol.]

    Aanhangers/Soldaten
    Khione - Aurea Ne'erlenma / zangtalent
    Mombasa - Gitane Bell'gam
    Assassin - Dean Bell'gam
    Gancanagh - Alfred Bell'gam
    [Meisjes zitten vol.]

    Gepeupel
    Llamalover - Elliot Ne'erlenma
    PianoMusic - Max Bell'gam

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 21:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hallo.
    Mag ik een aanhanger (jongen) reserveren.
    Ik vul zsm in, vanavond denk ik ;)
    xx want ik moet mijn account updaten, ik ben mijn oude gb kwijt ;S


    Everything you can imagine is real.

    Het idee klinkt leuk ik zou wel graag meedoen. Is er nog plaats voor een mannelijke rebel?

    Ja hoor (:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam: Sylvain Bell’gam

    Clan: Rebel

    Leeftijd: eenentwintig

    Innerlijk : Sylvain heeft een zeer diepzinnige, intense maar vooral krachtige persoonlijkheid die hij doorgaans op de achtergrond weet te houden. Hij oogt kalm, rustig en beheerst en in feite is hij dat ook, hij weet rationeel na te denken en het hoofd koel te houden tijdens momenten van verwarring. Dit alles gaat echter alleen op als het onpersoonlijke situaties betreft want hoewel hij zeer onthecht en zelfs behoorlijk kil overkomt op zijn gezelschap is hij wel degelijk ‘vervloekt’ met hetgeen gevoel genoemd wordt. Dit, zijn emoties en zijn gedachtes houdt hij het liefst voor zichzelf, wat hem een tikkeltje mysterieus, gesloten maar vooral heel onberekenbaar maakt. Het zou echter een grote fout zijn om hem te beschrijven als een impulsief persoon hij is namelijk allesbehalve; Sylvain denkt na voordat hij handelt en voordat hij zijn mond opentrekt zelfs wanneer hij overmand en verblind is door emoties en zich erdoor laat leiden zal hij een plan uitwerken. Hij is iemand die zowel praten kan als iemand die kan handelen, over het algemeen weet hij zijn diepzinnige gedachten vaak simpel te verwoorden maar zodra hij denkt een waardige gesprekspartner gevonden te hebben zou het kunnen dat hij zich wat meer laat gaan, ook kan hij redelijk wat mensen overreden. Daarnaast heeft hij graag wat onder handen, als er niets te doen is zal hij zelf op zoek gaan naar een bezigheid. Hij accepteert het leiderschap van andere personen en je zal een trouw en gewillig iemand aan hem hebben mits hij degene die de leiding heeft respecteert. Helaas kan hij niet al te vaak respect op brengen, hij is enorm veeleisend en kan maar moeilijk omgaan met andermans tekortkomingen. Zelf beschikt hij over een redelijke dosis nuchtere zelfkennis en analytisch denkvermogen, intelligentie en welsprekendheid, dit zijn ook een aantal eigenschappen die hij bij anderen heel erg kan waarderen. Veel mensen vinden hem geen fijn gezelschap mede dankzij het feit dat hij ook nog eens enorm recht door zee is hij doet dan ook geen moeite om zijn mening te nuanceren en kan daardoor behoorlijk bot overkomen. Wat menig ander als verwarrend ervaart is dat hij geen emoties uit wanneer hij zich in gezelschap bevindt en hij vindt andermans ‘probleempjes’ vaak ook helemaal niet interessant op dat soort moment pretendeert hij ook niet alsof het anders ligt. Sylvain zou een prima oplichter zijn of beter gezegd, Sylvain is een prima oplichter en hij aarzelt niet lang om er gebruik van te maken mocht dat nodig zijn; in een vriendschap vindt hij eerlijkheid en oprechtheid erg belangrijk maar aangezien hij de boot afhoudt en geen vrienden maakt gaat die regel niet op. Hij is ontzettend geniepig en wanneer je hem iets hebt misdaan kun je beter op je hoede zijn aangezien hij het er niet bij laat zitten. Onder deze kilheid en enorm aantal afstotelijke karaktereigenschappen schuilt een overvloed aan emoties. Af en toe zoekt hij graag de rust op hij is wat artistiek aangelegd en houdt hij er zo nu en dan wat lyrische gedachtes op na. Hij houdt van muziek en geluid en verafschuwt de stilte bovendien kan hij enorm genieten van simpele dingen als het geritsel van de cicaden of het kabbelen van een beekje. Sylvain is een zogenoemde ‘Snuffelhond’ en dit vermogen komt hem nog dikwijls van pas, aangezien het in te zetten is voor iedere dagelijkse bezigheid; een extra scherp zintuig is natuurlijk nooit weg.

    Uiterlijk:


    Van zichzelf heeft Sylvain een ivoorwitte huid maar door het haast constante verblijf in de volle zon en buitenlicht is zijn huid wat bijgekleurd waardoor hij niet meer zo breekbaar en teer aandoet. Met zijn woudgroene ogen lijkt hij of verdiept in gedachten naar een niet te bepalen punt in de verte te turen ofwel hij kijkt je rechtstreeks en doordringend aan waardoor je haast de indruk krijgt dat hij boos op je is. Sylvain lijkt de dans te ontspringen wat betreft het gezegde dat ogen de spiegels van de ziel zijn aangezien dan wel niet uit zijn ogen als uit zijn hele gelaat bijna geen emoties af te leiden zijn. Op zijn linker bovenarm heeft hij een tatoeage in een voor velen niet te definiëren vorm. Op andere arm heeft hij zelf nog wat tatoeages gezet door inkepingen in zijn huid te snijden en hier roet overheen te wrijven waardoor de huid verkleurde. Zijn grauwblonde haren vallen vaak in pieken rond zijn gezicht en accentueren zijn spitse neus. Hij heeft dunne zalmroze lippen die hij vaak bedachtzaam een beetje gespreid houdt. Verder kent zijn gezicht een strakke kaaklijn en zijn lichaam een sterke botstructuur. Sylvain heeft een gemiddelde lengte en is niet enorm gespierd maar heeft toch flink wat fysieke inbreng mocht het erop aankomen. Op zijn rug prijkt een labyrint van littekens, zelf weet hij niet hoe hij daaraan is geraakt maar ook al zijn ze in de loop der jaren wat vervaagd het blijft voor anderen vaak naar om te zien.

    Familie en geschiedenis: Vreemd genoeg heeft Sylvain nog maar weinig herinneringen over aan zijn jeugdperiode hij kan zich slechts bij vlagen dingen herinneren. Het is voor hem gissen hoe de dingen zijn gelopen en hoe hij ze met elkaar in verband moet brengen, dat vindt hij enorm frustrerend. Zijn moeder kan hij zich met geen mogelijkheid voor de geest halen in tegenstelling tot zijn vader wie hij zeer adoreerde net als zijn oudere zuster. Zijn laatste herinneringen gaan enkel over hem en zijn zus en hij vermoedt daarom ook dat zijn vader om het leven is gekomen. Hij heeft zijn vader, zus of moeder sinds zijn herinneringen weer aansluitend zijn niet meer gezien en verblijft zolang hij zich heugen kan in het rebellenkamp, hij weet dus niet hoelang hij daar al is. Aan de ene kant knaagt het aan hem dat hij geen familie en naasten in zijn omgeving heeft hoewel hij er aan gewend is geraakt inmiddels. Maar aan de andere kant voelt hij niets dan verstandelijk gemis hij kan zich nog maar weinig heugen en het verdriet dat bij vlagen naar bovenkomt beperkt zich tot een oppervlakkige emotie.

    Extra: Af en toe trekt Sylvain zich een tijdje terug om na te denken en alleen te zijn hij heeft het soms mentaal gezien wat moeilijk hoewel hij dit niet laat merken en ook de nare omstandigheden beginnen de laatste tijd hun tol wat te eisen. Hij heeft veel kennis van de natuur en planten die er groeien en kan wel aardig wonden verzorgen en dergelijken mocht het daarop aankomen, hij is heel secuur en perfectionistisch op dat gebied. Verder gelooft hij niet echt in het concept liefde, dat wil zeggen hij gelooft wel dat het bestaat hij gelooft gewoon niet dat het voor zijn generatie in zijn tijd en omstandigheden dus voor niemand in het rebellenkamp weggelegd is. Hij is dan ook nog nooit verliefd geweest of heeft nooit enige vorm van liefde ervaren.

    Ik meld me af van deze roleplay. Ik heb teveel dingen voor school te doen en ik doe al aan behoorlijk wat roleplay's mee. Mijn excuses.

    Ik moest van Jaux (das een vriendin van me haah) doorgeven dat ze vanavond invult :)


    Het orakel van Delphi.

    Thanks Am, ik ga 'm nu invullen ;Px


    Everything you can imagine is real.

    Ik wilde vanavond graag het eerste speeltopic openen.
    Dus ik heb nog nodig;
    de rol van Xerces, Jaux en uitbreiding van Khione.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ga eerst even wiskunde maken en dan ga ik bezig


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ben al begonnen maar kom niet echt verder.
    dit zijn de dingen die al vast staan:

    Volledige naam: Jeva Usayd Ne'erlenma
    Clan: Rebel
    Leeftijd: 19
    Innerlijk:
    Uiterlijk:




    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Sorry ik kan helaas niet meer meedoen.
    Ik hoop dat jullie genoeg rollen hebben om vanavond te beginnen.
    Sorry x Jaux


    Everything you can imagine is real.

    Awh.
    Heb je genoeg rolllen?


    Het orakel van Delphi.

    Ja hoor, ik wacht nog even tot de rollen volledig zijn ingevuld en dan open ik het eerste topic.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oke is goed x


    Het orakel van Delphi.

    oh by the way;
    Kan je me misschien de link sturen van het nieuwe topic als die word geopend?
    xx c;


    Het orakel van Delphi.