• 3058. De hele wereld is uit elkaar gedreven. Van continenten is er geen sprake meer. Wat eens Europa was is nu een groep eenzame eilanden. Tussen Nederland en België wordt al zo'n driehonderd jaar geen verschil gemaakt. De enige indicatie dat er ooit twee landen waren ligt aan de achternamen van de inwoners. Wie afstamt van de Nederlanders heeft de achternaam "Ne'erlenma". Afstammelingen van de Belgen zijn de "Bell'gam". Het eiland dat toenmalige landen nu vormen kreeg de naam "De Beterlanden."
    Laat je niet bedriegen door de naam want het is er niet zo goed als hij doet vermoeden.
    De inwoners gaan gebukt onder de dictatuur van een leider die zichzelf "De Alfa" noemt. Hij loodste hen met harde hand een oorlog door, en daar eist hij nu tol voor. De prijs die ze moeten betalen is hoog. Slavernij is een hemels lot.
    Grote as- en zandvlaktes zijn het laatste bewijs van de bloederige gevechten die de oorzaak waren van alle ellende. Maar er is hoop.



    Verduidelijking van kaart, legende en volkeren
    In het noordoosten ligt Alfapolia, het koninkrijk van De Alfa. Van hieruit voert de leider zijn plannen uit.
    Rondom de hoofdstad liggen steden. Hoewel de inwoners hier een luxeleven leiden, zijn zij de eersten die zullen vallen bij een bestorming van Alfa's fort.

    In het noord- en zuidwesten heb je de Asselanden. De grond is er uiterst onvruchtbaar gezien deze voornamelijk uit as bestaat. Leven is er niet mogelijk voor mensen door de vele asdeeltjes die er in de lucht zitten. Je ziet er amper een hand voor ogen. Er is een kleine oase in het noorden van deze landen, maar ook hier komt haast geen levende ziel. Enkel vogels op doortocht komen hun dorst hier lessen.

    In het midden liggen de zandvlaktes. Kilometers en kilometers woestijngebied strekken zich voor je uit. Omdat niemand het in zijn hoofd haalt deze zanderige oppervlakte over te steken, bevindt zich hier de militaire basis die De Zoeste wordt genoemd. Het is een trainingscentrum voor de soldaten van De Alfa. Eromheen zijn kleine steden waar hun families van een klein huisje voorzien worden. In elke stad is water- en voedselvoorziening. De Alfa weet hoe hij mensen aan zijn kant moet scharen.

    Ten slotte is er in het uiterste zuidoosten nog de Omegazone. Een open vlakte die omringd wordt door de oude Ardense bergen. Hier bevindt zich Ancientardena, het kamp van de rebellen. Omdat de Omegazone wordt afgesloten door een meer dat "De Plas" wordt genoemd is er niemand, zelfs niet De Alfa, die weet hoe de rebellen er precies gekomen zijn en hoe ze er uit zullen raken.

    Aanhangers van De Alfa
    In ruil voor hun trouw krijgen zij een luxeleven. Ze hebben het recht mooie gewaden te dragen en degenen die geluk hebben krijgen zelfs schoenen. Ze hebben voedsel op overschot en kunnen zich elke dag tegoed doen aan de meest verrukkelijke dranken.
    Ze krijgen makkelijke baantjes zoals het uittypen van verslagen, innen van belastingen, zingen of dansen op de vele decadente feesten die De Alfa zijn gevolg schenkt.

    Het gepeupel
    Zij hebben minder geluk. Wie de zware belastingen niet kan betalen komt in eeuwige dienst van De Alfa te staan. De wacht houden, land ploegen, villa's poetsen, tegenhangers doden... De meest smerige werkjes worden aan hen uitbesteedt.
    Je herkent ze aan hun aftandse kleren en vaak lopen ze blootsvoets.
    Zij hebben niet het recht om elkaar lief te hebben en ook vriendschap wordt zwaar afgestraft.

    De rebellen
    De rebellen staan onder leiding van een jonge Schotse ex-officier genaamd Cassel Kraine. Niemand weet hoe hij in de beterlanden is terecht gekomen, maar zijn militaire expertise en voorzichtigheid hebben hem een positie als leider bezorgd.
    Hoewel hij begaan is met het welzijn volk, houdt hij zich persoonlijk van hen afzijdig.
    De rebellen trainen al jaren om zich sterk te stellen tegen het Alfapolia. Ze dromen van dag dag dat ze het dictatuur kunnen verwerpen en alle standen weer gelijk kunnen stellen. Ze leven weinig glamoureus, slapen in boomhutten en rotswanden die veel aan de verbeelding over laten. Eten is er schaars en de stilte is soms gekmakend.
    Door hun seclusie zijn ze zich op bepaalde zintuigen gaan toespitsen. Zo heb je Luistervinken, met een bijzonder goed gehoor (2), Nachtkatten, die in het donker alles kunnen onderscheiden (2) en Snuffelhonden, met een exceptionele reukzin (2).

    Meedoen?
    Volledige naam: -insert voornaam- Ne'erlenma/Bell'gam
    Clan:: Aanhanger/Zoestesoldaat/Gepeupel/Rebel
    Leeftijd: - Vanaf 16-
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    - Minstens 10 à 15 regels tekst
    - Laat twee reacties tussen voor je weer reageert, ik wil geen sneltrein
    - Niemand is perfect, maak geloofwaardige characters
    - OOC tussen []
    - Hou je rollen actief en ga niet voor iemand anders spelen
    - PG 13, geen expliciete seks.


    Rollen
    Rebellen
    Assassin Renae Ne'erlenma / Nachtkat
    Flitwick - Noxemme Ne'erlenma Nachtkat
    5Boys1Dream - Summer Ne'erlenma
    PianoMusic - Mae Ne'erlenma / Luistervink
    Gancanagh - Cassel Kraine
    serafim - Sylvain Bell’gam / Snuffelhond
    [vol.]

    Aanhangers/Soldaten
    Khione - Aurea Ne'erlenma / zangtalent
    Mombasa - Gitane Bell'gam
    Assassin - Dean Bell'gam
    Gancanagh - Alfred Bell'gam
    [Meisjes zitten vol.]

    Gepeupel
    Llamalover - Elliot Ne'erlenma
    PianoMusic - Max Bell'gam

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 21:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kan ik meisje bij de rebellen als luistervink reserveren?
    Lijkt me heel origineel =)
    x


    Het orakel van Delphi.

    Volledige naam: Aurea Ne'erlenma
    Clan: Aanhanger
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Aurea is een wat schuw meisje. Met mensen die ze niet of niet goed kent praat ze liever niet. Ook bij de mensen die ze wat beter kent zal ze niet zo heel veel zeggen, ze vindt het lastig om de goede woorden te vinden om te zeggen en als je haar een vraag stelt zal het wel even duren voordat ze antwoord geeft. Dat komt doordat ze behoorlijk onzeker is. Ze is bang het verkeerde antwoord te geven en dat mensen haar daardoor raar zullen vinden. Ze denkt dan over het algemeen goed na voordat ze wat doet. Het enige moment waarop ze zich wat meer zeker van zichzelf voelt is wanneer ze zingt, dan bloeit ze helemaal op.
    Uiterlijk:



    Aurea heeft lange donkerbruine lokken die in contrast zijn met haar lichte ogen. Haar ogen zijn zo licht dat het lastig te zeggen is of ze blauw, grijs of juist groen zijn. Dat geeft haar iets mysterieus. Ze is niet heel erg lang, namelijk maar 1.68 meter. Ze heeft volle, zachtroze lippen en rechtstaande tanden. Op haar pols heeft ze een klein litteken, daar is ze een keer gebeten door een hand.
    Familie en geschiedenis: komt nog
    Extra: Aurea heeft een gouden keeltje en heeft dan ook als baan dat ze zingt op de feesten van de Alfa.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 13:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gancanagh schreef:
    Ik zet je er bij.

    Ik wil trouwens ook nog even meedelen dat er voldoende jongens moeten zijn voor ik begin. Om het goede voorbeeld te geven ga ik zelf ook Cassel spelen.


    Hmmm, misschien dat ik later als er nog niet genoeg van zijn een jongen neem. Aangezien deze RPG toch niet al te snel zal lopen heb ik dan nog genoeg tijd voor school.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    moet je perse een plaatje, kan er geen vinden :X en hoe zet je dat plaatje dan in de tekst?


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Dat hoeft niet persé hoor. Je mag ook gewoon het uiterlijk beschrijven.
    Een foto plaatsen doe je zo: [img]delinkvanjefotohier[/img]
    Die slash moet natuurlijk niet vet.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb je even een pb gestuurt met de info ;)
    xx


    Het orakel van Delphi.

    dankje xx


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Zal ik dan ook nog een jongen reserveren naast mijn meisje?
    Moet even mijn broertje voorlezen, daarna maak ik aan.

    Als die jongen mag, ook Rebel?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:11 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oh even nog een vraagje.
    Wanner begint deze RPG?
    xx


    Het orakel van Delphi.

    @ Flitwick: dat mag, maar hoeft niet.
    @ PianoMusic: dat weet ik nog niet, hangt er een beetje vanaf hoeveel mensen zich nog inschrijven en hoe snel iedereen zijn rol invult. Het heeft geen haast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oke dankjewel.
    Ik zag ook dat bij sommige rollen achter "Ne'erlenma/Bell'gam"
    Een naam stond.
    Dat heb ik niet ingevuld zelf. Is dat erg?

    Ik heb nu: Mae Ne'erlenma
    Moet daar nog iets achter?


    Het orakel van Delphi.

    Oké ik doe wel eerst alleen een meisje, als het later nog handig is dan maak ik ook een jongen aan.
    Trouwens, moet je die naam 'Ne'erlenma/Bell'gam gebruiken?
    Ik voel me nu echt heel dom, alsof ik niks snap (A)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:17 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    @ PianoMusic: Nee dat is eigenlijk zelfs niet de bedoeling. Ik heb er bij Dita "Kraine" achter gezet omdat zij getrouwd is met Cassel, die van Schotse afkomst is en dus niet automatisch Bell'gam of Ne'erlenma heet met zijn achternaam.

    @Flitwick: Ja, tenzij ze van buitenlandse afkomst is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam:Summer Ne'erlenma
    Clan:Rebellen
    Leeftijd:16
    Innerlijk: Ze vertrouwt mensen niet heel snel, maar als ze je vertrouwt zie je pas hoe aardig ze kan zijn. Als je haar net ontmoet zou ze geen woord zeggen want ze praat niet heel veel. Al komt ze onzeker over ze is het totaal niet. Ze heeft altijd een mesje bij haar om zich zelf te verdedigen. Ze kan goed vechten.
    Uiterlijk:Ze is 1.65 dus niet zo heel groot. Ze heeft een beetje armoedige kleren aan en altijd armbanden om.Met haar blauwe ogen lijkt ze zo door je ziel heen te kijken.
    Familie en geschiedenis:Haar moeder is gestorven toen ze 10 was en haar vader hoort bij de aanhangers. Ze haat haar vader met heel haar hart omdat hij heel veel mensen pijn heeft gedaan. Zodra ze de kans kreeg is ze bij de rebellen gegaan. Haar broer en zusje wonen nog bij haar vader en helpen hem ook. Zij moest vroeger altijd alles doen thuis zoals schoonmaken.
    Extra:Ze kan goed tekenen en doet dat ook meestal in haar vrije tijd



    Hoop dat het goed is, ik heb haar uiterlijk maar zo gedaan anders lukte het niet xx

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:41 ]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Lieve mensjes;
    Je personage's achternaam is normaalgesproken gewoon Ne'erlenma of Bell'gam.


    Wanneer kunnen ze een tweede achternaam hebben:
    - Als ze getrouwd zijn met iemand uit het buitenland, en dat hoort echt wel de uitzondering te zijn.
    - Als ze zelf uit het buitenland zijn (en dan hoeft Ne'erlenma of Bell'gam er niet voor te staan), maar dat wil ik ook niet bij elke persoon hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.