• Bedankt voor alle hulp ook de mensen wiens cover ik niet heb gekozen!



    Die is het geworden en de credits al verstuurd naar Twisty!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 23:57 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik kan wat proberen, maar kan niet zoveel beloven aangezien ik er nogal slecht in ben...


    obsessive rage

    ik probeer ook


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Mag je ook andere plaatjes van de raven er in gebruiken


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    Mag je ook andere plaatjes van de raven er in gebruiken
    Zo lang ze maar wit en zwart zijn. Dus niet alleen een witte en niet alleen een zwarte


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Heb je misschien grotere plaatjes? Het is best lastig om een cover te maken als de plaatjes niet heel scherp zijn :3 maar ik kan het wel proberen als je perse deze plaatjes wil


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Heb je misschien grotere plaatjes? Het is best lastig om een cover te maken als de plaatjes niet heel scherp zijn :3 maar ik kan het wel proberen als je perse deze plaatjes wil

    Je mag van mij ook andere plaatjes gebruiken, zolang de ogen maar witzilver zijn en het medallion er oud uit ziet. Er moet een witte en een zwarte raaf in. Ik heb weinig ervaring met covers ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)
    Je mag van mij ook andere plaatjes gebruiken, zolang de ogen maar witzilver zijn en het medallion er oud uit ziet. Er moet een witte en een zwarte raaf in. Ik heb weinig ervaring met covers ;)

    Okee (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wil ik wel doen, alleen zou het voor mij iets handiger zijn om een andere foto van het meisje te gebruiken omdat ik 'm verticaal zou willen maken.


    Ze zijn bij lange na niet zo mooi als de jouwe, maar... Als jij iets verticaals vindt wat je bevalt, laat dan maar weten. ^.^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik probeer vanavond nog wel wat ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    niniwa1 schreef:
    Wil ik wel doen, alleen zou het voor mij iets handiger zijn om een andere foto van het meisje te gebruiken omdat ik 'm verticaal zou willen maken. http://data2.whicdn.com/images/49204259/large.jpg"
    http://38.media.tumblr.com/3e339c868c61985a4af65efdde356ed0/tumblr_mwj37qZX2s1sfjgm6o1_500.jpg
    Ze zijn bij lange na niet zo mooi als de jouwe, maar... Als jij iets verticaals vindt wat je bevalt, laat dan maar weten. ^.^
    Zij heeft blauwe ogen, dus die kan niet gebruikt worden. mijn karakter heeft expliciet witte ogen en dat komt net ff te vaak terug in het verhaal om te negeren.




    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb deze foto veranderd


    In dit:


    Zoek je ongeveer zoiets? Of moeten haar ogen anders en/of haar lippen/huid bleker?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb denk ik overlaatst ergens een foto gezien op het forum van iemand met wit haar en witgrijze ogen (geen foto van een user, maar een foto die die user geplaatst had). Ik zoek 'm even. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waar halen jullie allemaal dat soort plaatjes vandaan?!


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ik wil best wat proberen.

    Ik wil ook wel iets proberen (:

    Beetleblade schreef:
    Waar halen jullie allemaal dat soort plaatjes vandaan?!


    Ik struin meestal gewoon weheartit af.


    Credendo Vides