• Het is niet gegaan zoals ik het gepland had, naar het gebeurde toch.
    Afgelopen weekend hadden we een weekend met een jeugdvereniging waar mijn beste vriendin en haar broer ook beide lid zijn. Ik had de hele avond met alles en iedereen al heel gezellig zitten praten, en voornamelijk ook wel met hem vrij veel. Toen gingen we een kaart spelletje spelen en ik zat naast hem op de bank. Wanneer onze beide handen leeg waren ging ik met mijn rug naar achter tegen de leuning liggen, waar hij zacht mijn schouder begon te strelen. Ik heb nog nooit zoveel rommel gevoeld in mijn buik van zo'n simpele aanraking.
    De hele nacht hebben we zitten kletsen, aangezien hij naast mij lag en halverwege de nacht hebben we het beide aangedurfd om elkaars handen vast te pakken. Hij heeft mij ook in slaap zien vallen, wat hij schattig vond. Ook heeft hij me in de ochtend gecomplimenteerd.
    Vanochtend werd ik wakker met een sms van hem. Dus ik denk dat het van zijn kant serieus is.
    Nou vroeg mijn beste vriendin er gisteren naar, maar ik heb nog ontkent. Mijn beste vriend vind dit echt een ernorme fout en zegt dat ik het haar juist moet vertellen. Omdat het nu nog in zo'n vroege stemming is en er dan gemakkelijker een punt achter te zetten is, wanneer er zich problemen gaan voordoen, die beter te voorkomen zijn.
    Wat vinden jullie? En als ik het haar moet vertellen. Hoe dan?
    Ik ben zo bang voor haar reactie.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 8:54 ]

    Als jij hem ook serieus leuk vind, kun je dat haar best vertellen, maar ik zou er even mee wachten tot je het van zijn kant ook zeker weet. Anders heb je misschien een boel drama om niets.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hij heeft het wel elke keer over een ons. En ik heb hem voorzichtig over de angst verteld wat ik heb over haar reactie. Hij begrijpt het en hielp me erbij, hoe ik er op moest antwoorden. Eerst was het via sms en daarna face to face. Hij vroeg in zijn sms ook hoe ik reageerde op haar gesprek. Dit was het gesprek waarin ik ontkende!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 10:08 ]

    Als je haar ziet zeg je gewoon tegen haar van : die dag dat we met z'n allen waren was echt gezellig hé! Ik heb ook veel met je broer gepraat en weetje? niet boos worden maar ik vind hem best leuk ;x
    Als je er problemen mee hebt zeg het dan gewoon dan kunnen we erover praten, want ik wil geen ruzie.

    Zoiets? (':

    Succes!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Als het je beste vriendin is, kun je het haar gewoon vertellen. Er is nu nog niks serieus aan de hand, dus als ze het afkeurt kun je het makkelijk beeindigen. Maar ze is je beste vriendin, dus ze zal het vast begrijpen.
    Wees niet bang en wees eerlijk. Dat zal ze meer op prijs stellen dan dat je het eerst blijft ontkennen, maar dan vervolgens alsnog toe gaat geven dat er iets is met jou en haar broer.
    Succes!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik denk heel eerlijk ook dat het fout geweest is om niet eerlijk tegen haar te zijn. Ik vind daarbij ook dat je het haar moet vertellen, ze komt er toch achter. Als ze echt je beste vriendin is, dan kun je het haar vertellen. Ze stelt je eerlijkheid dan zeker op prijs! Ze zal het dan ook wel begrijpen en niet erg vinden, maar als ze er achter komt, terwijl jij het verzwijgt/ontkent, dan denk ik dat je een groter probleem hebt.

    Wees eerlijk tegen haar (: ! Vertel het anders samen met haar broer.
    Succes!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb het ook meegemaakt, en dat ging gruwelendig fout.
    Maar dat kwam niet omdat hij de broer van mijn beste vriendin was, hij was gewoon een idioot


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou toch zeggen: vertel het.
    Alleerst is het tenslotte haar broer. Als je het niet verteld, komt ze er zelf waarschijnlijk achter en is ze alleen maar pissiger omdat je het haar niet verteld hebt.

    Verder kan je je ook proberen in te leven in haar situatie. Hoezou jij het vinden als... Bekijk dan goed de voordelen en nadelen

    Ik zou het, wanneer je het verteld,eerst rustig opbouwen, maar het wel vertellen. Overigens, denk ik wel dat ze iets vermoed, anders zou ze het denk ik niet vragen.

    Mijn advies: gewoon vertellen dus! Zelf zou ik het niet erg vinden, maar iedereen is natuurlijk anders.
    Succes ermee!


    Tijd voor koffie.

    Ik zou het wel doen. Geen idee hoe. Maar wat er in me opkwam: Expres bij haar in de buurt doen alsof je een sms van hem krijgt. En dan voorzichtig aan haar laten lezen...
    Of overleggen met haar broer...

    Propitiation schreef:
    Ik denk heel eerlijk ook dat het fout geweest is om niet eerlijk tegen haar te zijn. Ik vind daarbij ook dat je het haar moet vertellen, ze komt er toch achter. Als ze echt je beste vriendin is, dan kun je het haar vertellen. Ze stelt je eerlijkheid dan zeker op prijs! Ze zal het dan ook wel begrijpen en niet erg vinden, maar als ze er achter komt, terwijl jij het verzwijgt/ontkent, dan denk ik dat je een groter probleem hebt.

    Wees eerlijk tegen haar (: ! Vertel het anders samen met haar broer.
    Succes!


    Dit precies.
    Ik moest aan een liedje denken van.. Kus? "De broer van mijn beste vriendin, is opeens een lekkerding!"


    You are beautiful, you are love.

    Ik moet nu denken aan het nummer Best Friends Brother van Victorious x'D
    Ehh... Ik heb eigenlijk geen idee, ik zou het in ieder geval eerlijk vertellen dan voorkom je ruzies in de toekomst als ze erachter komt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Weetje, eigenlijk snap ik niet waarom het altijd zo'n drama is als je de broer van een vriendin leuk vind. ;3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zou het gewoon eerlijk zeggen, als ik jou was.


    26 - 02 - '16

    Ik zie niet in waarom mensen altijd zo'n drama maken over dit onderwep.


    Believe in yourself.

    Ik zou het meteen vertellen. Je vriendin heeft er vast wel begrip voor, als je haar eerlijk verteld dat je het toen niet durfde te zeggen kan die fout nog goed gemaakt worden. Maar blijf het zeker niet verzwijgen, dat is niet goed voor het vertrouwen tussen jullie twee. Ik hoop trouwens dat het wat wordt tussen jou en die jongen :p


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het verzwijgen zal je in ieder geval niet verder helpen. Je hebt nog tijd genoeg om hem wat beter te leren kennen en te zien of je hem echt leuk vindt. Voor die tijd zou ik me als ik jou was er zo min mogelijk zorgen over maken en gewoon doen waar je je goed bij voelt. Als je hem echt leuk vindt en hij jou, zal je vriendin het wel begrijpen ^^.
    Zelf heb ik ook een keer in zo'n soort situatie gezeten. De broer van een van mijn beste vriendinnen is echt een schatje en hij leek mij wel te zien zitten. Tenminste, de pleegzus van die vriendin zij van wel :3. Ik vond hem best wel leuk, maar ik ben nooit wat met hem begonnen omdat het feit dat hij de broer van mijn beste vriendin is mij altijd in de weg stond. Daar heb ik nu wel spijt van :c.


    i put the fun in funeral