• Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn als mensen in plaats van hun eigen story te promoten gewoon het verhaal hier neerzetten dat ze het leukste vinden om te lezen en (misschien) waarom erbij te zetten.
    Post hier maar gewoon het verhaal dat je echt de moeite vind en dan kan ik checken ofdat ik het misschien ook leuk vind :')
    Alles is welkom!


    The soul needs autumn.

    Kiss from a rose van Lilium <3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zwarte maatpakken en het vervolg daarop: Scherpschutter van Ouroboros.


    Take risks and conquer your fears.

    Bolshevik schreef:
    Kiss from a rose van Lilium <3


    26 - 02 - '16

    Life Taught Me To Die,Lily's list, This Meeting Here Is Faith, What If Bree Survived? en Seduction.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Tijdstrijd & Verloren Grip


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Life Taught Me To Die


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Better than revenge van melian. Zo'n leuk verhaal c: echt de leukste tot nu toe van wat ik heb gelezen. C:


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Eigenlijk lees ik nauwelijks nog verhalen op Q, en de stories die ik wel volg of volgde worden erg vaak niet afgerond, dus ik hoef niet uit heel veel dingen te kiezen. Als ik toch iets zou moeten noemen zou ik waarschijnlijk voorspelbaar zijn en voor een Perciver fanfic gaan, wat er eigenlijk op neer komt dat het een verhaal van Gancanagh, PercyWood of Wiarda zou moeten zijn. Vooral de one-shot Freckles van Wiarda vond ik erg leuk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Eigenlijk lees ik nauwelijks nog verhalen op Q, en de stories die ik wel volg of volgde worden erg vaak niet afgerond, dus ik hoef niet uit heel veel dingen te kiezen. Als ik toch iets zou moeten noemen zou ik waarschijnlijk voorspelbaar zijn en voor een Perciver fanfic gaan, wat er eigenlijk op neer komt dat het een verhaal van Gancanagh, PercyWood of Wiarda zou moeten zijn. Vooral de one-shot Freckles van Wiarda vond ik erg leuk.

    Ik lees ook nog nauwelijks. Het zijn altijd zo'n periodes waar ik veel verhalen lees en dan weer bijna niets meer. Ook om dezelfde reden. Ik volg nu 1 verhaal en momenteel vind ik dat meer dan genoeg (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    abo hierop.


    Pretty is just a pretty word.

    Jouw
    En ik lees tegenwoordig bijna niets meer, alleen Struck by lightning van Barnabas en A butterfly with black wings van Reid


    Ex astris, sciencia

    Pfft, daar vraag je me wat. Ik volg de laatste tijd erg weinig verhalen op Quizlet, maar ik denk dat Teachers, Slytherins & other Criminals van Square één van mijn absolute favorieten blijft. O, en Heart of Gold mag ik natuurlijk ook niet vergeten. x)

    Ooit zal er een dag komen waarop ik verhalen van andere schrijfsters zal lezen/promoten. Vandaag is niet die dag.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is inderdaad jouw en ik lees niet echt meer iets op Quizlet. Ik heb nog wel enkele stories waar ik een bladwijzer op heb, maar dat is ook het enige.


    comfort in c h a o s

    Wil je ook verhalen die in het Engels zijn en niet op Quizlet staan? (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    This feeling is more than love | Harry styles van Obscuro <3
    Invisible Angel | One Direction van MusicSounds <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.