• Ik zat voor de lol allerlei testen in te vullen, en toen kwam ik bij deze; IQ
    Ik had alles goed, lol. :'D
    Doe deze test! Ik wil weten wat jullie krijgen. ^^

    Je had 7 van de 10 vragen goed.
    Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
    Ik kan echt voor geen meter rekenen (:


    Take risks and conquer your fears.

    8 van de 10, had ik goed.


    Physics is awesome

    8 van de 10

    Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.

    Dat klopt ook wel, want ik zou een HBO opleiding doen in Nederland als ik niet naar België verhuist zou zijn. Hier kennen ze geen MAVO/HAVO/VWO/MBO/HBO dus ik vrees dat enkel de Nederlanders het IQ kunnen vergelijken met een opleidingsgraad.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Uitslag

    Je had 7 van de 10 vragen goed.

    Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.


    - The last look back is black -

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Haha you're welcome! (krul)


    Haha. Die testen zijn eigenlijk nog leuker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Je had 7 van de 10 vragen goed.

    Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit.


    The soul needs autumn.




    ARGH


    quidquid excusatio prandium pro

    9 van de 10. Oké dan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    OUTNUMBERED schreef:
    Mijn uitslag:

    Je had 7 van de 10 vragen goed.

    Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.

    This. Right, ik doe mbo.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oh, lol, ik voel me echt dom met al jullie uitslagen.
    Ik had 3 van de 10 vragen goed. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 19:25 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mordin schreef:



    ARGH


    Ik weet van dat andere topic, maar dit is gewoon voor de lol. :Y)

    Iedereen haalt hier dik hoog en dan kom ik aan met mijn 4 goed van de 10. Naja, MBO score en ik doe dus VMBO dus ik ben tevreden genoeg :Y)

    Men , twee had ik er gegokt.


    Pretty is just a pretty word.

    Jongens, deze 10 vragen zeggen niks over jouw IQ. Deze test is grotendeels bull shit. Bij een echte test zijn er heel veel onderdelen en veel vragen. Dan ben je makkelijk 2 uur bezig als je die maakt. En dat doe je niet op de pc thuis, maar bij een psycholoog of psychiater of een dergelijke.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Jongens, deze 10 vragen zeggen niks over jouw IQ. Deze test is grotendeels bull shit. Bij een echte test zijn er heel veel onderdelen en veel vragen. Dan ben je makkelijk 2 uur bezig als je die maakt. En dat doe je niet op de pc thuis, maar bij een psycholoog of psychiater of een dergelijke.

    Jup. Die testen zijn zo lang en saai. :\

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Jup. Die testen zijn zo lang en saai. :\


    Oh die van mij was heel interactief. Doolhoven waarbij je de pen van hetbpapier niet mocht loslaten en terug gaan - nadenken over elke streep en hoek, scenario's in volgorde leggen et cetera. Ook minder actief, maar wel heel afwisselend.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife