• Heey allemaal,

    Ik doe op 1 september officieel 5 jaar aan boogschieten (sinds die tijd ben ik lid van de HBS Almere).
    Het is zo dat ik zondag 9 september een wedstrijd heb, Koningschieten. Daar kan ik Kroonprins(es) of Page worden, maar daar moet ik ongelooflijk goed voor schieten om één van de twee te kunnen worden.
    Ik moet op de wedstrijd op 30 meter schieten. Het probleem is dat er niet veel vooruitgang in mijn schieten komt.
    De eerste keer deze vakantie schoot ik 234 punten. De tweede keer een stuk slechter, 194 punten. Die week daarna weer wat beter, 232. Vorige week schoot ik 228 punten, net wat minder. En vandaag, in de regen nogwel, 227 punten.
    Ik ben nu ongelooflijk ontevreden, omdat je 360 punten kan halen en ik gewoon van mezelf weet dat ik beter kan.

    Net heeft een vriend van me via msn, die ik ken vanaf het begin dat ik schiet, me een soort van peptalk gegeven, om te zorgen dat ik tevreden moet zijn met mijn resultaten.
    Maar na al die jaren wil ik wel eens een goed resultaat. Twee jaar geleden heb ik bij dezelfde wedstrijd de laagste score gehaald, maar toen was ik bijna 14. Ben nu bijna 16 en ik ga gewoon het beste resultaat uit mijzelf halen.

    Bedankt dat ik dit even kwijt kon,
    Kim alias Koopa

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 20:35 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Heel veel succes!


    You are beautiful, you are love.

    ik denk dat je al heel wat aan die vriend van je hebt.
    Maar toch wens ik jou Heel Veel Succes.


    -

    Wow, veel succes meid! Gaaf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Veel succes! Het komt vast goed.


    Food.

    I wish you the best of luck!


    Pain is weakness leaving the body.

    Oeh, dat hebben wij ook in onze club. Jammer genoeg had ik toen mijn eigen boog nog niet en mocht ik nog niet meedoen. ^^
    Maar ehm, als je in boog staat, controleer dan heel goed of je houding goed is. Adem eens goed in, richt en los. Misschien helpt het als je je wat meer ontspannen voelt en zeker weet dat je goed staat. ^^


    Let the Night embrace you

    Veel succes (:


    Olive

    Heel erg veel succes bij je wedstrijd!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Weet je zelf al ben je laatste er zijn zoveel mensen die er gewoon niets van zouden bakken als je hun een boog in handen zou leggen en er totaal naast zouden. Ik bedoel, het is en blijft en talent. (:
    Al snap ik wel dat je veel wilt bereiken als je er zo hard voor traint. Maar je hebt nog tijd. Lukt het dit jaar niet, lukt het over 50 jaar misschien wel. (:
    Je kunt blijven trainen. En ik wens je ook bij deze wedstrijd heel erg veel succes. Wie zegt dat het niet positief zal verlopen, Je weet maar nooit..


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Sagitta schreef:
    Oeh, dat hebben wij ook in onze club. Jammer genoeg had ik toen mijn eigen boog nog niet en mocht ik nog niet meedoen. ^^
    Maar ehm, als je in boog staat, controleer dan heel goed of je houding goed is. Adem eens goed in, richt en los. Misschien helpt het als je je wat meer ontspannen voelt en zeker weet dat je goed staat. ^^

    @Sagitta Thanks. Bij ons mag je gewoon meedoen, je moet alleen wel lid zijn van de club.
    @Derest Bedankt voor het suc6 wensen! ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."