• Hallo allemaal.
    Ik had toen ik in groep zes zat een IQ test gemaakt de uitslag daarvan was 102.
    Nu zit ik in de tweede (ben 2 keer blijven zitten, groep 1 & groep 4)
    En nu heb ik een IQ van 116.

    Ik weet niet of dat heel hoog is, die test hadden we bij mentoruur, en aan de hand van die IQ test gaan ze overleggen met je ouders wat voor niveau je aankan (als je hoger kan).
    Ik doe nu HAVO/VWO.

    Wat zijn jullie IQ's? & Is een IQ van 116 hoog?

    xx


    Het orakel van Delphi.

    Yoda schreef:
    Een IQ van 116 is gemiddeld. Dat van mij is erg hoog, laten we het daar maar op houden x] Maar aan IQ alleen heb je toch geen ene flikker, je moet ook inzicht hebben en er iets mee willen doen. Zonder dat heb je er niks aan en ben je even slim als iemand met een IQ van 90.

    + Ik heb geen idee wat mijn IQ is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn IQ is volgens mij gewoon ongeveer het gemiddelde. Ik doe nu havo, maar ik weet echt niet wat mijn IQ is.


    26 - 02 - '16

    Coexist schreef:
    Een 'normaal' persoon heeft normaalgezien een IQ van rond de 110, vanaf de 130 ben je hoogbegaafd. Maar ik denk niet dat je IQ echt heel erg veel kan veranderen, de tests zijn vaak op je leeftijd afgestemd. En ik heb geen zin om mijn IQ hier neer te gaan pleuren. :')


    En het ligt aan de test. Het kan degelijk soms veranderen. Mits je dezelfde test doet als de eerste keer.

    Toen ik 11 was zat ik rond de 119 of zo, maar I dunno exactly.
    But, er is een bekende Nederlanders wier IQ lager is dan van een aap. O.o

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:11 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ongeveer het gemiddelde (:
    Ik zit aan een 141, and I hate it.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lol, iedereen zit hier gelijk boven het gemiddelde.
    (lijkt me een beetje raar)
    Ik heb totaal geen idee hoeveel ik heb, ik heb het nooit laten testen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelsel schreef:
    Lol, iedereen zit hier gelijk boven het gemiddelde.
    (lijkt me een beetje raar)
    Ik heb totaal geen idee hoeveel ik heb, ik heb het nooit laten testen.


    Lololol je meent het. Sterker nog, met een IQ score boven de 130 hoor je bij de 98e percentiel (De 2% met hoogste IQ) en kun je je inschrijven bij de Mensa (een organisatie van mensen met bijzonder hoog IQ)

    En daarvan zijn er al flink wat langsgekomen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Neelsel schreef:
    Lol, iedereen zit hier gelijk boven het gemiddelde.
    (lijkt me een beetje raar)
    Ik heb totaal geen idee hoeveel ik heb, ik heb het nooit laten testen.


    Inderdaad, veel hoogbegaafde mensen hier (cat).
    Ik heb het ook nooit laten testen en weet niet of ik het ooit ga doen. Zou niet weten waarom, wat heb ik er nou aan om te weten wat mijn IQ is?


    i put the fun in funeral

    I dunno.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb nog nooit zo'n test gedaan?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mordin schreef:
    (...)

    Lololol je meent het. Sterker nog, met een IQ score boven de 130 hoor je bij de 98e percentiel (De 2% met hoogste IQ) en kun je je inschrijven bij de Mensa (een organisatie van mensen met bijzonder hoog IQ)

    En daarvan zijn er al flink wat langsgekomen (cat)


    Hmm, volgens mij zijn er heel wat mensen met een IQ van boven de 130. Naar mijn weten is dat niet zo heel bijzonder? ^^


    Numbers.

    Geen flauw idee.

    Een gemiddeld IQ is 100.
    Dat van mij is 133.

    Maar IQ zegt niet direct veel over hoe slim je bent.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    geen idee (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Hmm, volgens mij zijn er heel wat mensen met een IQ van boven de 130. Naar mijn weten is dat niet zo heel bijzonder? ^^


    Dat is het wel want dan ben je hoogbegaafd. Zoveel zijn daar niet van. Niet iedereen op het VWO of Gymasium is hoogbegraafd of heeft 130.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."