• Hallo allemaal.
    Ik had toen ik in groep zes zat een IQ test gemaakt de uitslag daarvan was 102.
    Nu zit ik in de tweede (ben 2 keer blijven zitten, groep 1 & groep 4)
    En nu heb ik een IQ van 116.

    Ik weet niet of dat heel hoog is, die test hadden we bij mentoruur, en aan de hand van die IQ test gaan ze overleggen met je ouders wat voor niveau je aankan (als je hoger kan).
    Ik doe nu HAVO/VWO.

    Wat zijn jullie IQ's? & Is een IQ van 116 hoog?

    xx


    Het orakel van Delphi.

    Kaboeki schreef:
    Ik weet mijn IQ niet, hoe doe je dat?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Pfff, IQ tests zijn overrated. De meeste IQ tests die gedaan worden zijn bijzonder onnauwkeurig. Op internet helemaal.


    quidquid excusatio prandium pro

    Een IQ van 116 is gemiddeld. Dat van mij is erg hoog, laten we het daar maar op houden x] Maar aan IQ alleen heb je toch geen ene flikker, je moet ook inzicht hebben en er iets mee willen doen. Zonder dat heb je er niks aan en ben je even slim als iemand met een IQ van 90.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 23:14 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mordin schreef:
    Pfff, IQ tests zijn overrated. De meeste IQ tests die gedaan worden zijn bijzonder onnauwkeurig. Op internet helemaal.

    This. Ze zijn ook nogal partijdig afgesteld op Westerse kennis.
    IQ zegt echt heel weinig.


    I am an idiot, I move.

    Monad schreef:
    (...)
    This. Ze zijn ook nogal partijdig afgesteld op Westerse kennis.
    IQ zegt echt heel weinig.


    Bovendien heb je niks aan IQ testen.

    Basically: Geloof een IQ test niet tenzij je een officiele IQ test hebt gedaan bij een psycholoog/iater, en neem hem zelfs dan met een korreltje zout.


    quidquid excusatio prandium pro

    Eh, ja. Ik deed een IQ test op het internet en ik kwam uit op 100, mbo niveau. Tja, ik doe toch gewoon echt vwo hoor...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bij de nationale IQ test op tv had ik 117 of zo, en dat is net iets boven het gemiddelde.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb ongeveer twee jaar geleden een IQ-test gedaan, toen had ik een IQ van 146, hehe.


    The universal language of art.

    Met de nationale IQ test had ik iets van 130
    Maar opzich zijn de meeste van die vragen niet heel moeilijk, maar ik zit nu op t mbo.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb nog nooit mijn IQ laten berekenen.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Ik heb nog nooit mijn IQ laten berekenen.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb een IQ van 142, bij een instantie laten doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb een IQ van 119. 116 is net boven het gemiddelde. Tussen de 90 en de 110 is het gemiddelde. Onder de 90 ben je lager begaafd dat de gemiddelde persoon en boven de 110 ben je hoger begaafd dan de gemiddelde persoon.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Scientia schreef:
    Geen idee. ;$
    Heb het nog nooit laten doen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Geen idee, nog nooit een test gedaan. Wil ik eigenlijk wel weten, though.


    Ex astris, sciencia