• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    'Volgens mij ben jij nog steeds dronken, volgens mij heb ik namelijk nog niet meegemaakt dat je me zo vaak lief, schat of liefste genoemd hebt.' Ik lachte zacht, 'Ga je wel vaker meemaken als ik een kater heb.' zeg ik dan simpel en doe de sjaal goed. 'Zuigzoenen bedekken?' vraagt hij dan en ik knik. 'Ja, aangezien jij en ik hoop ook daadwerkelijk jij mijn nek zo hebt afgetakeld.' zeg ik dan en laat alle rode plekken in mijn hals zien. Het zijn er een stuk of vijf waarvan één nog best groot is ook. 'Nog even en ik zou ook tandafdrukken zien,' mompelt hij en ik kijk naar de plekken in zijn nek. Ik heb hem duidelijk ook niet gespaard. 'Als je die tandafdrukken nog wilt moet je het maar zeggen, ik doe het met plezier.' zeg ik droogjes. Dat meende ik niet. We waren gewoon friends with benefits. Kinda of dan.


    Jonathan Fields
    Ze bedekt haar zuigenzoenen, daar stemt ze mee in. Dan laat ze de zuigzoenen zien. En ik grinnik. Ze heeft er aardig wat en eentje is er wel erg groot. Ze zegt dat ze met plezier ook nog tandafdrukken zou willen plaatsen als ik het wil. En ik schud mijn hoofd. 'Laat die tandafdrukken maar zitten, mijn nek zit al genoeg onder.' en als jongen is het minder ''stoer'' om een sjaal te dragen. Ik zucht een keer en haal mijn hand weer door mijn haar. Bij een v-hals t-shirt is mijn nek al helemaal duidelijk. Ach. Dan zien anderen het maar. ik loop richting de deur en doe die dan open. 'Ga je mee ontbijten?' vraag ik dan en ik loop de deur al uit zonder op haar antwoord te wachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Aww, het komt goed. We gaan hem tegenhouden. Amare en Rae wel mentaal, maar toch we proberen het xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [heb de brief al geschreven xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ECHT?!

    IK WIL HEM LEZEN! XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Les,
    Ik weet wat ik gezegd heb, dat ik hier zou blijven om het opnieuw te proberen. Maar ik wil je niet meer kwetsen. Ik wil niet dat je nog eens huilt door mij of voor mij. Les, je kan beter krijgen, veel beter. Ik ben laf en hoop zo, door weg te gaan, een betere toekomst voor jouw te creëren. Het is geen goed excuus voor wat ik nu doe maar het is wel hetgene wat ik mezelf voorhoud. Ik wil weggaan voor jouw gezondheid en voor de staat van je hart want... ik hou van je... maar we kunnen niet samen zijn. Niet zo... niet nu ik je de hele tijd kwets door domme daden of woorden. Het spijt me zo Les, het spijt me voor alles wat ik gedaan heb. Het spijt me dat je door mijn schuld terug verandert bent want ik weet dat je ervan baalt. Het spijt me dat ik mijn belofte breek, dat we nog eens terug zouden gaan naar Frankrijk. De waarheid is simpel. Ik kom niet terug, niet naar hier, niet naar Frankrijk. Ik hoop dat ik de kans krijg om sorry tegen Luca te zeggen, sorry omdat ik niet op tijd was om hem te redden en sorry tegen al de gene die ik gekwetst heb.
    Dus ik begin met het belangerijkste meisje in mijn leven : Leslie Day, het spijt me zo erg...

    Jake

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [IK HUUUIIIIIILLL]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Shit, nu krijg ik ook tranen. Allemaal jullie schuld!)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Thaha jullie wilden het lezen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Don't blame us for that D: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ben gestopt met huilen, lees het, en jank gewoon weer opnieuw!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [o god wa ga Les aar reactie dan zijn als jullie al huilen en het is niet eens over jullie vriendje?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Les gaat zichzelf niet in de hand kunnen houden :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Vriendjes hebben is zoooasdfghl; WAAROM ZIJN ZE NIET ALS ONZE RPG PERSONAGES?!)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Naja, brb ff overstappen op tel XD)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Vraag ik me ook zo vaak af xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'