• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Hamelton
    Ik glimlach scheef. 'Hoe raad je het' en drink nog wat van mijn koffie terwijl ik haar even bestudeer. Niet mis. 'Dus... hoe kom het dat ik jouw ng niet gezien heb hier?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij glimlacht scheef. En ik grinnik. Hij vraagt hoe het komt dat hij me nog nooit gezien heeft. Ik strijk een lok achter mijn oor. 'hetzelfde kan ik over jou zeggen,' zeg ik dan met een scheve glimlach. Ik eet wat van mijn eten en kijk hem dan aan. Dat denk ik tenminste, door zijn zonnebril kan ik zijn ogen niet zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    'Dus... enige tips voor een kater tegen te werken?' lach ik en kijk haar aan. 'Dan kan ik die zonnebril afdoen want het is hier veel te donker als ik hem op heb.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik lach als hij om tips vraagt. 'Eigenlijk heb ik bijna nooit een kater,' zeg ik dan. 'Maarehh, water drinken, pijnstiller, leuke dingen doen?' Ik lach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    'Water?' Ik sta op en kom terug met een fles water. Pijnstillers liggen er in mijn kamer. 'Dus leuke dingen?' Ik grinnik. 'Wat houd dat precies in?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik draai een lok om mijn vingers en kijk naar hem. 'Ik weet niet wat jij leuk vindt,' zeg ik met een onschuldige glimlach. Misschien dat hij wel een slachtoffer kan zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    'Het strand? Zin om mee te gaan anders?' grinnik ik en drink nog wat van het water. Ik hoop dat die koppijn snel wegtrekt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij stelt voor om naar het strand te gaan. Een glimlach zit op mijn gezicht. 'toevallig houd ik van het strand,' zeg ik dan. Ik kijk naar hem. 'maar dan moet ik wel nog wat spullen pakken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    'Is goed, binnen 10 minuutjes aan de poort?' zeg ik en geef haar een kleine kus op haar wang voor ik naar mijn kamer loop. Ik pak een pijnstiller en doe mijn zwemshort aan en een shirt erover, ik pak een handdoek en steek die in een tas met zonnecrème en anders spulletjes. Dan loop ik naar de poort en leun tegen de muur op het meisje wachtend. ja ik ken haar naam niet eens nu ik erover nadenk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik laat hem even los en begeleid hem terug naar het bed. Ik laat hem zitten en wrijf zijn tranen weg met mijn duim. Dan houd ik hem stevig vast zodat hij kan uithuilen. 'Shtt.... het is goed. Het is niet erg om te huilen.' zeg ik rustig en wrijf over zijn rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij stelt voor over tien minuten. En ik knik en glimlach breed als hij een kusje op mijn wang drukt. Hm, goedgekeurd. Ik kijk hem na en sta dan zelf ook op. Ik loop naar mijn kamer. Ik heb mijn bikini snel aangetrokken en trek daar dan een jurkje overheen aan. Ik pak mijn zonnebril en loop dan naar de poort. Ik glimlach en zie de jongen al staan. 'hee,' zeg ik dan. 'Ik ben klaar om te gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    Ik leid haar glimlachend naar mijn auto door mijn hand lichtjes op haar onderrug te leggen en doe de autodeur voor haar open. 'Hoe heet je eigenlijk?' vraag ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Zijn hand ligt lichtjes op mijn onderrug. Hij houdt mijn deur voor me open en vraagt naar mijn naam. Ik kijk even naar hem. 'Michelle, aangenaam.' En ik stap in. Zijn naam kom ik zo wel te weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    'Drew.' glimlach ik en stap aan de andere kant in.
    'Ok heb je een voorkeur van strand of is het algelijk?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ga ff douchen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'