• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Have to go.. Tot morgen guys :c Wait for me?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [femke moet ik de laatste reactie van Alexi zoeken voor je anders? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nooooo whyyyyy? ): baaayyyy, en ik post nog wel iets. Maar niet te ver]

    Leslie Day
    Ik zie dat Jake opgeluchter kijkt. 'Waarom kijk je opgelucht?' vraag ik dan. 'Waar hadden jullie het over? Behalve wie beter voor mij zou zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    ´Doe niet zo onschuldig, dat ben je niet. Dat heb je maar weer eens bewezen toen ik wakker werd.´ zei ik en doel op het nachtje waarvan ik niks kan herinneren. Ik grinnik even en kijk hem dan aan. Ik zucht en laat ook even mijn blik langs zijn buik glijden, heel mooi en heel fijn.
    Als hij het heeft opgedronken, loop ik naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. Je kan duidelijk het lengte verschil nu zien en ik zucht. ´Als we daarna weer in bed kunnen liggen vind ik het goed.´ Na zo´n dag feesten wil ik meestal of erg actief zijn of niet, en vooral vandaag wil ik dat niet. ´Dan mag jij zeggen waar we naartoe gaan.´


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Sadler
    'Je kersenrode lippen.' lieg ik. He het zou nog kunnen, ik bedoel we hebben beiden iets met haar gehad en ik heb nog altijd iets met haar min of meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {was net van plan ze zelf te zoeken...
    Wie hem het eerst vindt! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik strijk zachtjes met mijn vingers over zijn wang en maak me dan los. Plagend druk ik een kusje op zijn oor en grinnik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [niet fair!!! je had hem vast al ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik opende mijn ogen en keek haar glimlachend aan.
    "Hé, mijn oor is verboden terrein." sprak ik haar grinnikend na.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat ik niet onschuldig moet doen, omdat ik dat niet ben. 'Jij was er evengoed bij vannacht, dus jij bent ook schuldig,' breng ik ertegen in. Ik zie dat haar ogen langs mijn lichaam glijden. 'Je kan ook gewoon iets zeggen,' herhaal ik haar eigen woorden en grijns naar haar. Ze loopt naar me toe en slaat haar armen om me heen. 'Hm, daar heb je gelijk in. Ik ga dan toch maar voor iets uit de kantine, want als ik eenmaal buiten school kom lukt het me niet om daarna rustig in bed te gaan liggen en te slapen. Hm, ik weet niet wat jij doet. Maar ik ga wat eten in de kantine.' en ik grijns dan licht naar haar. We zijn geen stelletje dus ik hoef ook niet voor haar te zorgen of wat dan ook. Thsjaa, dat zij nou zowat elke ochtend ontbijt ook voor mij maakt, dat is haar eigen keuze.

    Leslie Day
    Mijn kersenrode lippen zegt Jake. Ik bevochtig automatisch mijn lippen met mijn tong. En ik kijk naar Jake. 'Hm, en waarom keek je er dan zo opgelucht bij?' vraag ik aan hem. 'want zo speciaal zijn mijn lippen niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [niet fair!!! je had hem vast al ]

    {nee, ik had gewoon geluk dat ik snel op de juiste pagina zat xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Wel ik hou van verboden dingen.' zeg ik hem dan na. Hij zei het wel niet zo maar het lijkt er wel op en ik kus zijn oor weer om hem weer te plagen.

    Jake
    'Omdat we het ook over andere dingen dan alleen zoenen hadden?' zeg ik en doe alsof ik beschaamt ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat ze het alleen over andere dingen hadden dan zoenen. Wacht... hebben ze het toevallig nog ergens over gehad toen ik nog wel lag te slapen. Ze hebben toch niet serieus over... seks met mij gehad. Ik kijk ongeloofwaardig naar Jake. 'You've got to be kidding me?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik zucht, ´Hey, ik heb nooit gezegd dat ik onschuldig ben. Dat is het hele punt.´ grijns ik dan en zucht waarna ik een jogging broek aantrek en een dikke trui. Ik gaap en doe mijn haar in een charmante knot. Ik loop even naar de badkamer om mijn tanden te poetsen. 'Hm, daar heb je gelijk in. Ik ga dan toch maar voor iets uit de kantine, want als ik eenmaal buiten school kom lukt het me niet om daarna rustig in bed te gaan liggen en te slapen. Hm, ik weet niet wat jij doet. Maar ik ga wat eten in de kantine.' Hoor ik dan terwijl ik mijn tanden poets en ik grinnik. ´Kantine dus, maar ik weet niet voor jou. Ik loop liever wel de deur uit met gepoetste tanden ook al is et in het gebouw.´ zeg ik dan met een lach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.