• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik doe alsof ik nadenk maar schud dan mijn hoofd. 'Nee we hebben het daar niet over gehad. Nick was nog maar 5 minuten binnen dus we hebben het alleen over je lippen en dat nieuwe vriendje of zo gehad.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    'Dat moet ik inderdaad nog doen,' zeg ik dan. 'Maar als je het niet erg vind ga ik niet in alleen een boxer.' en ik loop naar mijn kast en pak ook een jogging broek en trek die aan. Dan pak ik een shirt met een v-hals, een zwarte die strak zit. Mijn spieren goed laat zien. Eigenlijk heb ik dat soort shirts alleen maar. Misschien een beetje ijdel. Ik loop ook naar de badkamer en bump haar dan met mijn heup opzij en pak mijn tandenborstel en tandpasta en begin dan ook met poetsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte, maar duwde haar dan zachtjes van me af.
    "Sorry, ik ben gewoon even niet in de stemming." ik keek haar recht aan. Hoopte dat ze het begreep, dat ze de fout niet bij zichzelf zou zoeken.
    "Het ligt echt niet aan jou, ik heb gewoon even zo'n dagje..." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Wat Jake zegt klinkt best ongeloofwaardig. Ik kijk hem aan. 'Hm, oke,' zeg ik dan. Het verbaasde me ten eerste dat ze samen aan het praten waren. En dan ook nog over mij. Ik kijk dan naar de grond. 'Oke,' herhaal ik dan nog een keer. En dan sta ik op en loop naar de badkamer. 'Ik ga douchen,' deel ik ze mee. En ik doe de badkamerdeur achter mezelf dicht op slot zodat niemand bij me kan. Oke, die deur is best open te krijgen, maar alleen met kracht. En ja, dat hebben ze, maar ze kunnen het niet zomaar doen. Ik zucht en kijk mezelf aan in de spiegel. Ik zet de douche aan, maar ik kleed me niet uit. Ik ga namelijk niet douchen. Ik laat me tegen de badkamermuur glijden en dan vallen er geluidloos tranen over mijn wangen. Jake wil dood. En dat komt door mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem lachend aan. 'Axton ik was je alleen aan het plagen, het moet niet altijd uitlopen op seks.' lach ik zachtjes en druk lief mijn lippen op de zijne. 'Wil je dansen?' vraag ik plots. Ik weet niet waarom maar nu het prom half verpest is wil ik gewoon eens dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik word ruw omver gebumped en ik bump hem meteen een stuk terug. ´Op je beurt wachten lief.´ zeg ik dan mierzoet en ik spoel mijn mond waarna ik heupwiegend wegloop. ´Badkamer is helemaal voor jou schat.´ ik zucht en doe dan nog een colsjaal om mijn nek om alle rode plekken in mijn nek te verbergen. Mijn blik gaat in de spiegel en ik zucht, ik zag er erg charmant uit al zei ik het zelf.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik zucht als ze wegloopt. ik denk niet dat ze me gelooft maar het is beter dan dat ze de waarheid weet. Misschien moet ik maar al beginnen met een afscheidsbrief te schrijven. Eén ding wil ik zeker hier laten bij haar en dat zijn onze vakantiefoto's. Ik ben er toch niets mee als ik dood ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze bumpt me gewoon terug en ik wacht dan. Ze loopt heupwiegend weg en ik kijk haar na. Dan kijk ik in de spiegel. 'Volgens mij ben jij nog steeds dronken, volgens mij heb ik namelijk nog niet meegemaakt dat je me zo vaak lief, schat of liefste genoemd hebt.' en ik hoop voor haar dat ze het niet meent. Het is namelijk niet wederzijds. Voor lust, oke. Liefde, nope. Ik poets mijn tanden dan en wanneer ik daar mee klaar ben spoel ik mijn mond. Ik zie dat Rachelle een colsjaal om heeft. 'Zuigzoenen bedekken?' vraag ik met een grijns. Ik loop naar de spiegel en kijk naar mijn nek. 'Nog even en ik zou ook tandafdrukken zien,' mompel ik. Mijn nek heeft namelijk redelijk wat rode plekken. Ik zucht. Ach ja, mij boeit het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Euh." keek ik haar verwonderd aan. "Ja, tuurlijk." glimlachte ik.
    Ik stond op en keek haar aan.
    "Welke muziek?" vroeg ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik haal glimlachend mijn schouders op. 'Kies jij maar, het is jouw huis.' zeg ik lachend 'En cd's en radio en... ik ga niet alles opsommen.' Ik draai vrolijk een rondje en kijk hem lachend aan als ik op de grond val. 'Oeps?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik weet niet wat ik kan doen om Jake tegen te houden. Misschien zelf dreigen me te vermoorden? Ik heb alle woorden van hen gehoord. Dat wanneer Jake er niet meer is, Nick er nog is. En Nick heeft gelijk, ik zal kwaad op Jake zijn. Maar vooral verdrietig. Ik zou nooit meer willen leven. Nooit meer kunnen leven dan. Want zelfs Nick kan me dan niet troosten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Volgens mij ben jij nog steeds dronken, volgens mij heb ik namelijk nog niet meegemaakt dat je me zo vaak lief, schat of liefste genoemd hebt.' Ik lachte zacht, 'Ga je wel vaker meemaken als ik een kater heb.' zeg ik dan simpel en doe de sjaal goed. 'Zuigzoenen bedekken?' vraagt hij dan en ik knik. 'Ja, aangezien jij en ik hoop ook daadwerkelijk jij mijn nek zo hebt afgetakeld.' zeg ik dan en laat alle rode plekken in mijn hals zien. Het zijn er een stuk of vijf waarvan één nog best groot is ook. 'Nog even en ik zou ook tandafdrukken zien,' mompelt hij en ik kijk naar de plekken in zijn nek. Ik heb hem duidelijk ook niet gespaard. 'Als je die tandafdrukken nog wilt moet je het maar zeggen, ik doe het met plezier.' zeg ik droogjes. Dat meende ik niet. We waren gewoon friends with benefits. Kinda of dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [en nu ben ik bijna aan het huilen...]

    Jake Sadler
    Ik kijk naar het plafond. Ik denk dat ik dan beter ga maar ik wil eerst nog wat met Nick praten straks, als Les even weg is. Hij moet me beloven dat hij Les zal tegenhouden als ze iets stoms wil doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "We gaan geen botten breken." zei ik nog waarschuwend.
    Ik zocht een perfect slowliedje uit en zette het aan.
    Toen liep ik naar haar toen en hielp haar overeind.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach en sla mijn armen om zijn nek. 'Gewoon even het prom overdoen. Er was gisteren niet echt een leuke sfeer.' zeg ik verklarend zacht en glimlach dan weer. Ik begin een beetje te dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'