• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ook Lize, ik ook.]

    Leslie Day
    De douche loopt nog steeds, en ik huil nog steeds. Maar wel zo dat ze het niet kunnen horen. En ik probeer niet te wrijven, zodat ik niet rood word. Zodat er geen sporen achterblijven. Hoewel die sowieso op mijn ziel staan. Hij heeft gewoon even doodleuk zijn dood besproken met Nick. En hij wil het mij niet eens vertellen. Hij wil gewoon zomaar weggaan. Ik zet de douche uit en droog mijn tranen. Ik kijk in de spiegel en zie dan dat mijn wangen een beetje rood zijn. Fack. Ik slik een keer. Fack fack fack. Ik kijk naar mezelf nog steeds. Ik heb zin om die spiegel in te slaan. Mijn eigen verdriet niet te zien. Oke, ban het verdriet weg. Ik wuif mezelf wat koelte toe. Zet je masker op. En dat doe ik ook. Ik glimlach naar mezelf. Een glimlach die ik totaal niet meen. Die ik totaal niet wil. Dan open ik de deur en stap weer naar buiten. 'Ik ga ontbijten,' zeg ik dan. Ik loop even naar mijn kast. Ik kijk even achterom naar Jake. Ik loop naar hem toe en druk een kus op zijn wang. Technisch gezien weet ik namelijk van niets. En denk ik dat alles nog goed zit. 'Ik zie je later wel,' zeg ik dan tegen hem. En ik loop mijn kamer uit richting de kantine.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik leg mijn hoofd op het hare en staar voor me uit. Mijn armen sla ik om haar middel en blijf voor me uit staren.
    Wat moet ik nu doen zonder mijn moeder? Zij was alles waar ik steeds op zou kunnen terugvallen. Mijn vader is er nu natuurlijk ook nog, maar onze band is nog steeds niet heel close.
    Het is alsof mijn moeder mijn maan was, die mijn leven genoeg verlichtte om te zien. Die prachtig en buitengewoon exotisch over me waakte. En toen kwam Alexi, mijn zon. Zij bracht plots dagen in mijn leven. Slechts af en toe kwam nog een nacht, met nog steeds die maan, die me op die momenten verlichtte en beschermde. Maar nu... Nu is de maan verdwenen, heb ik niets meer om mijn nachten te verlichten, me te beschermen en lief te hebben zoals alleen een moeder kan. Zelfs de zon leek iets minder fel te schijnen.
    Een traan loopt over mijn wang, maar ik sluit mijn gevoelens meteen weer af. Nee, mijn pijn, mijn probleem. Stop met je als een mietje te gedragen, Axton.
    Ik liet de traan onopgemerkt verdampen en bleef gewoon met Alexi dansen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sluit mijn ogen. 'Ax wil je me alsjeblief vertellen wat er aan de hand is?' fluister ik dan maar. Ik haat het om me buitengesloten te voelen. Daarom verfde ik mijn haar, ben ik emo geweest en zovoort. Omdat mijn ouders me buitensloten en geen aandacht aan me gaven. Ik wil weten wat er aan de hand is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik beet hard op mijn lip en mijn armen trilden om haar heen, maar ik kreeg geen woorden over mijn lippen. De brok in mijn keel zat in de weg.
    Ik probeerde het weg te slikken, maar het ging niet.
    Ik schudde mijn hoofd, niet omdat ik het niet wou vertellen, maar omdat ik het niet kon.
    Er liepen meer tranen over mijn wangen en in mijn gedachten foeterde ik mezelf ervoor uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik laat hem even los en begeleid hem terug naar het bed. Ik laat hem zitten en wrijf zijn tranen weg met mijn duim. Dan houd ik hem stevig vast zodat hij kan uithuilen. 'Shtt.... het is goed. Het is niet erg om te huilen.' zeg ik rustig en wrijf over zijn rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Moet gaan, bye! (doeg)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip en loop door naar de kantine. Hij is van plan om morgen pas te vertrekken. Dus nu kan ik rustig ontbijten. Nu gaat hij nog niet weg. Morgen wel. Ik moet hem tegenhouden. En ik loop zwaar in gedachten naar de kantine. Ik open de deur en loop op de automatische piloot naar het eten. Ik pak wat eten, stoot tegen iemand aan, snauw diegene af en loop weer verder. Ik ga aan een tafel zitten en begin dan lusteloos te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Neheeee :'( baay]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik negeer Nick en pak een blad papier. Ik denk na over wat ik op moet schrijven. Lieve Les? Liefste Leslie?
    Les, schrijf ik dan maar op. Ik bijt op de achterkant van mijn stylo en zoek naar woorden. Met veel moeite begin ik de brief verder te schrijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Waiit.. i've missed something. Wie gaat weg o.o hoe gaat het btw met Sky..? Does she still live? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [JA AMPARO XD dan heb je zeker wat gemist. Jake gaat weg. Hij wil dood.]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:33 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik negeer Nick en pak een blad papier. Ik denk na over wat ik op moet schrijven. Lieve Les? Liefste Leslie?
    Les, schrijf ik dan maar op. Ik bijt op de achterkant van mijn stylo en zoek naar woorden. Met veel moeite begin ik de brief verder te schrijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik negeer Nick en pak een blad papier. Ik denk na over wat ik op moet schrijven. Lieve Les? Liefste Leslie?
    Les, schrijf ik dan maar op. Ik bijt op de achterkant van mijn stylo en zoek naar woorden. Met veel moeite begin ik de brief verder te schrijven.


    [Ik moet nu al zowat janken :') en het enige wat hij tot nu toe schrijft is Les XD kan je nagaan :')


    En Amparo, we doen het idee! :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (HAHAHA JA SORRY JAIMES. D: EN HIJ WILT DOOD AWW WAT ZIELIG D: GAAT HIJ OOK DOOD? OF IS DAT NOG EEN VERASSING? JA I LIKE CAPS :3 EN IS GOED OVER HET PLAN :3

    Krijg ik dan ook een reactie met John? En tja huilen ga je vaker krijgen. Ik heb het gehad toen ik een personage dood moest laten gaan en ik was gelukkig niet de enige die huilde toen ik het had geschreven XD )

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik heb geen idee of hij ook echt dood gaat. Tot nu toe kan ik er in iedergeval om huilen :') want het is echt, crap, zielig. :c]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.