• Kijk, ik las wel vaak enzo dat mensen dan in je gastenboek gaan reageren van: hoi, lees mijn verhaal en zo. Maar ik snap dat veel mensen dat vervelend vinden. Zelf heb ik hier ook geen enkele vriend op die mijn verhalen door kan sturen (loner haha), maar tja, iemand suggesties? :)

    Hier mn verhaal trouwens: http://www.quizlet.nl/stories/98154/your-name-is-forever-planted-in-my-brains---justin-bieber-story/

    Je kunt een topic aanmaken in het stories promotie topic. Als je dat een beetje leuk doet krijg je vanzelf meer lezers.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En als er topics op het forum zijn waarin mensen vragen om stories/leesvoer/hoe ze het ook noemen, kan je daar je story ook in plaatsen (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Je kan je story promoten bij Stories Promoten (:

    1) Het is niet de bedoeling om in mensen hun gastenboek of inbox te gaan zeggen dat je een verhaal hebt. Dat is tegen de regels.

    2) Je kan een topic maken in het subforum 'stories promoten' met de titel van je verhaal en een inleiding/beschrijving en een link van je verhaal in. Dit mag ook maar 1 keer.

    3) Er zijn heel vaak topics waarin mensen vragen om leesvoer. Hier kan jij je story in promoten. Het is hierbij niet de bedoeling om oude topics omhoog te schoppen. Reageer alleen op recente topics. ^^

    4) Je kan meedoen met de Image of the Month wedstrijd en zo kans maken op credits. Deze credits kun je inzetten om je story in de spotlight te zetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Topic maken


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    1) Het is niet de bedoeling om in mensen hun gastenboek of inbox te gaan zeggen dat je een verhaal hebt. Dat is tegen de regels.

    2) Je kan een topic maken in het subforum 'stories promoten' met de titel van je verhaal en een inleiding/beschrijving en een link van je verhaal in. Dit mag ook maar 1 keer.

    3) Er zijn heel vaak topics waarin mensen vragen om leesvoer. Hier kan jij je story in promoten. Het is hierbij niet de bedoeling om oude topics omhoog te schoppen. Reageer alleen op recente topics. ^^

    4) Je kan meedoen met de Image of the Month wedstrijd en zo kans maken op credits. Deze credits kun je inzetten om je story in de spotlight te zetten.


    En hoe doe je mee aan de fotowedstrijd?

    justbelieve schreef:
    (...)

    En hoe doe je mee aan de fotowedstrijd?

    Dat kun je allemaal in dit topic vinden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Dat kun je allemaal in dit topic vinden.


    Okay dankje. :D

    justbelieve schreef:
    (...)

    Okay dankje. :D

    Je moet de wedstrijd van de maand natuurlijk wel winnen om de credits te krijgen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je moet de wedstrijd van de maand natuurlijk wel winnen om de credits te krijgen. :Y)


    haha ja dat snap ik.