• Dankzij mijn moeder heb ik een jongen ontmoet, hij is de zoon van een kennis van haar. Hij zit bij mij op school in de parallelklas. Op school zeiden we altijd "hoi" tegen elkaar en soms praatten we wat op msn, weetjewel. Ik vond hem erg aardig ;P.
    Op een gegeven moment kreeg ik dus een berichtje van zijn beste vriendin dat ze dacht dat hij mij leuk vond en ze vroeg of ik hem ook leuk vond. Wat in dat geval dus nog niet waar was, ik kende hem daar nog te kort voor. Ik ben er niet op in gegaan. Maar er ging dus een vuurtje door de school over dat hij mij leuk vond en ook zijn broer begon dat te denken en zijn moeder, die gingen naar mijn moeder toe om te zeggen dat ik hem leuk vond? Ik was helemaal in de war want ik vond hem dus niet leuk toen.. En ik had hem een mailtje gestuurd en uitgelegd dat het een misverstand was, achteraf had hij dat mailtje niet begrepen. Maargoed, ik had dus even het contact verbroken en sprak hem niet meer.
    Na een tijdje ging ik op een andere plek zitten in de pauze, ik wist dat hij daar ook zat elke pauze maar dat deed mij niet zoveel. Toen ik ging zitten daar, hoorde ik al zijn vrienden praten over mij en hem pesten over dat hij mij leuk vond en mijn naam met zijn achternaam combineren, het was echt te debiel voor woorden, maar ik moest er stiekem wel om lachen. Mijn beste vriendin ergerde zich rot en wilde ze een klap verkopen maar ze hield zich nog net in ;p. Ze zei dat ik tegen hem moest zeggen dat ik het raar vond dat ze zo deden, maar ik dacht: nee man, als ik dat doe wordt het een issue, geen zin in.
    Op msn kwam hij naar mij toe van sorry enzo en dat zijn vrienden hem gewoon pestten, en dat geloofde ik.
    De volgende dag (2 weken voor valentijn ofzo), kwam zijn beste vriendin naar mij toe en vertelde mij dat hij mij een roos wou sturen, ik was helemaal van mijn stuk gebracht, en geloofde het niet, ze zei dat het echt waar was en ik hem er ook een moest sturen omdat hij dat wilde, maar dat moest ik hem niet vertellen anders zou het genaaid zijn. Ik ben dus meteen na school op msn naar hem toe gegaan (ik had niet de kans gehad om het hem te vertellen met al zijn vrienden erbij) en zei wat zijn beste vriendin had gezegd. Hij helemaal kwaad op haar en zei dat hij inderdaad een roos wilde gaan sturen! En toen moest hij ineens gaan.
    Op valentijnsdag kreeg ik inderdaad een roos van hem, had ik totaal niet meer verwacht omdat het zo'n issue was geworden, en ik was helemaal happy, want ondertussen hadden we nog veel op msn gepraat en ik begon hem steeds leuker te vinden. Maar hij negeerde me al een tijdje op school, als ik langs liep en hem zag, zag hij mij ook, maar draaide zijn hoofd weg, al voor valentijn, en nu nog steeds. Toen ik hem nog maar net kende vroeg hij mij zelfs of ik hem wou ontgroenen? Maargoed, hij negeert mij dus op school, heeeel soms praten we met elkaar, maar ik durf hem nie zo snel aan te spreken omdat zijn vrienden in de buurt zijn. Hij zei toen ik hem net kende, toen hij mij af en toe ook negeerde, dat dat kwam omdat hij verlegen was?
    En op valentijnsdag zelf, lag zijn schrift nog in het lokaal waar ik les had, en de docente gaf hem aan mij omdat ik een roos van hem had gehad, en ik moest hem terug geven. De hele klas zei dat ik moest kijken of mijn naam er in stond, maar daar stond de naam van zijn beste vriendin in, weliswaar in een ander handschrift, maar wel meerdere keren.
    Haha, heel verhaal, sorry :P.
    Wat denken jullie, vindt hij mij leuk? Of..?

    Ik vind hem namelijk heel erg leuk, denk ik, weet ik*. xd


    Never give up on the things that make you smile.

    ik denk dat hij je wel leuk vind hoor! :P

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 16:52 ]

    Kweenie, vraag het hem gewoon.
    En als hij wil dat je hem ontgroend, en jij vind hem leuk. Waarom niet?
    Doe het gewoon, dan merk je wel of hij ej leuk vind.


    ik geef ook altijd hetzelfde advies, zoenen..


    Me so good.

    Nou, die beste vriendin heeft zijn schrift uit verveling volgekrabbeld, dus daar moet je niets achter zoeken.

    En er zijn veel koppeltjes tegenwoordig en ik dénk dat jij daar binnenkort tot gaat behoren. Veel succes. :3


    Let the Night embrace you

    Wat erg dat je beste vriendin zijn vrienden een klap wou verkopen!
    Joking (:
    Euh, ik denk eigenlijk ook dat hij je leuk vindt. Komt goed uit, right?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Faerie schreef:
    Nou, die beste vriendin heeft zijn schrift uit verveling volgekrabbeld, dus daar moet je niets achter zoeken.

    En er zijn veel koppeltjes tegenwoordig en ik dénk dat jij daar binnenkort tot gaat behoren. Veel succes. :3


    Haha, dat kan natuurlijk ook nog ;D, je hebt helemaal gelijk..
    En hahaha dankjewel! dat hoop ik ook ;D


    Never give up on the things that make you smile.

    Maarten vindt het btw vreselijk irritant dat je het 24/7 over J. hebt.
    Maar ik heb niks gezegd, right?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    komt goed, onderneem wat, en dan gaat alles ws vanzelf :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Pickwick schreef:
    Wat erg dat je beste vriendin zijn vrienden een klap wou verkopen!
    Joking (:
    Euh, ik denk eigenlijk ook dat hij je leuk vindt. Komt goed uit, right?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Pickwick schreef:
    Maarten vindt het btw vreselijk irritant dat je het 24/7 over J. hebt.
    Maar ik heb niks gezegd, right?


    Hij zei dat hij tegen jou overdreef btw


    Never give up on the things that make you smile.