• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'Kijk, zij snapt het. Jij bent gewoon veel te slap om mij aan te kunnen broertje' Zeg ik grijnzend, 'Ik ben namelijk de oudste' Voeg ik er aan toe, het was een fijt dat Daniël altijd al geiriteerd had.

    Nick
    Ik had gewoon een simpel zwart pak aangetrokken met daaronder inplaats van een wit hemd een rode, om vervolgens richting de muziek te lopen en tegen de muur te blijven staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [YAY WE ZIJN ALLEMAAL ONLINE ;D we kunnen nu echt van start met het bal :3 Hmmm... We missen wel Amparo nog :c]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik grinnik en pak zijn hand beet. Het feest is nu officieel begonnen. 'Ik weet waar het is,' zeg ik dan glimlachend. En ik trek hem mee richting de zaal waar ik zo juist ook al heen gelopen ben alleen dit keer zonder gitaar.


    Jake
    Ik glimlach en trek haar direct mee naar de dansvloer. 'Dansen?' vraag ik grinnikend en leg mijn handen al op haar heupen 'Of wil je punch?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben weer verwondert over de zaal. En Jake trekt me mee naar de dansvloer en legt zijn handen op mijn heupen. Ik glimlach naar hem. 'Eerst dansen,' zeg ik dan. En ik begin met dansen. Aangezien het pas net is begonnen stroomt de zaal langzaamaan vol en zijn er ook nog niet zo heel veel mensen op de dansvloer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Ik moet lachen om wat Nathan zegt. 'Dat is bij mij nou het voordeel aan enigs kind te zijn, er is niemand ouder dan ik.' en ik por daniël en zijn zij en druk dan een kus op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Die jurk staat je echt prachtig.' glimlach ik weer en kijk er nog eens bewonderend naar. Ik kijk haar dan weer aan. Volgens mij zijn Ax en Alexi er nog niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Ashley
    Ik neem hem goedkeurend in me op en loop dan naar de deur.
    'Kom je of schiet je liever wortel?' vraag ik grinnikend.

    Alexi
    Ik bloos lichtjes en kijk vlug weg. Ik wil niet blozen! Ik haat het. Ik zucht zachtjes als ik tot mijn besef kom dat ik nu nog onzekerder ga zijn dan vroeger. Door wat er gebeurt is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad Berwyk
    Ik grinnikte. "Kom al."
    Ik liep achter haar aan en toen ik naast haar liep sloeg ik mijn arm om haar middel, vlak boven haar kont.
    "Heb je geen problemen mee, toch?" grijnsde ik.

    Axton
    Ik nam haar kin vast en verplichtte haar me recht aan te kijken.
    "Ik hou van je." fluisterde ik zacht en drukte teder mijn lippen op de hare. Ik wist dat ik nog niets had goedgemaakt hiermee, maar het was een begin.
    "Hoort dit niet ook bij een bal?" vroeg ik zacht en haalde een witte roos van achter mijn rug.
    Ik stak de bloem voorzichtig in haar haren.
    "Perfect." glimlachte ik, terwijl ik haar aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    Ik moet lachen om wat Nathan zegt. 'Dat is bij mij nou het voordeel aan enigs kind te zijn, er is niemand ouder dan ik.' en ik por daniël en zijn zij en druk dan een kus op zijn wang.


    Daniël
    'Geen Nathan, geen Alex en geen Alice. lijkt me geweldig' zeg ik grijnzend waarna ik naar Sky kijk, 'Wil je eerst dansen of moet ik wat drinken voor je halen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Ashley
    Ik rol met mijn ogen. 'Tuurlijk niet.' grinnik ik en kijk om me heen even om te zien waar de zaal is. Ik zie een groepje meisjes lopen die me even bitchy aanstaren. O ja... juist. Ik heb hun vriendje afgepakt. Ik grinnik 'Die kant dus op.' zeg ik.

    Alexi
    Ik raak even met de toppen van mijn vingers een wasachtig blaadje aan. 'Dank je.' fluister ik zachtjes en kijk even in de spiegel. Dan kijk ik hem weer aan en glimlach even. 'Zo wat ben jij? Engel of Demon?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bloos dit keer niet, ik geniet gewoon van deze avond en van Jake. Ik druk een kus op zijn lippen en dans dan verder met hem. Ik heb zin in mijn optreden vanavond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jake, draai Leslie een keer rond terwijl je danst en nick steelt je danspartner :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad Berwyk
    "Na u, jongedame... Ik weet de weg hier toch niet." glimlachte ik. Ik keek ondertussen goed om me heen. De meisjes die voor ons liepen, zagen er best goed uit. Niet overdreven knap, maar niet superlelijk ook.

    Axton
    Ik grinnikte.
    "Ik ben een boodschapper van de demonen." grijnsde ik, snel wat uit mijn duim zuigend. "Vandaar het grijs... net niet zwart, snap je."
    Ik had het eigenlijk gewoon mooi gevonden. Helemaal zwart vond ik net iets te veel en mij stak je niet snel in een wit pak. Never.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky
    Hij vraagt wat ik eerst wil doen. 'Ehm... Eerst wat drinken en dan dansen?' stel ik dan voor met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Ik haal wel wat te drinken' Zeg ik vervolgens om door de mensen heen te zigzaggen richting het drinken bijna zonder ook maar iemand aan te raken om vervolgens twee glazen punch in te schenken en weer naar haar terug te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling