• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon




    HET BEGIN:
    We beginnen dat iedereen aankomt in de villa en zijn/haar koffers naar zijn/haar kamer brengt. Zie kamerlijst voor indeling kamers


    Kamerlijst:
    Kamer één: Miles Charlie Nolan en Brianna Tessa Adams
    Kamer twee: Lune Eleanor Addison en Matthew Mike Parker
    Kamer drie: Jaymae Liberty Carter en Nathaniel Didier Orwell
    Kamer vier: Aleksandra Sequins en Joshy-Kena Irone Brown
    Kamer vijf: Julia Dubois en Jorden James Gaisford


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lune Eleanor Addison
    Ik schud mijn hoofd.
    'Mijn broer rookt ook, ik ben wel wat gewend en ik hoef er geen. Ik ben pas gestopt en dat wil ik voorlopig zo houden,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naar buiten.
    'Blijkbaar is er al een zwembad party aan de gang,' zeg ik, 'als je wilt kunnen we naar beneden gaan en ook gaan zwemmen,' stel ik voor. Ik pak een kam en begin mijn haren te kammen. Het ziet er totaal niet uit na die reis. Ik doe gelijk nog wat extra make-up op om mijn wallen te verbergen en wacht op antwoord van Matthew.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matthew Mike Parker

    'Mijn broer rookt ook, ik ben wel wat gewend,' Ik knik dankbaar en neem een diepe hijs van mijn sigaret. Daar was ik écht aan toe. Ik sluit mijn ogen maar kijk op als Lune weer tegen me praat. 'blijkbaar is er al een zwembad party aan de gang,' zegt ze en ik volg haar blik naar beneden. Ze had gelijk het zag er best leuk uit moest ik zeggen. 'Ja we kunnen we even gaan kijken.' Glimlach ik. Ik pak uit mijn kast een zwembroek en een shirtje en kleed me dan om in de badkamer. Ik zet mijn bril omhoog en kijk naar mijn ogen. Ik vloek zacht en zet mijn zonnebril dan maar weer op. Who gives a fuck about me wearing sunglasses?

    Miles Charlie Nolan
    Brianna en ik raken verwikkeld in een speels watergevecht. Ze probeert me te slim af te zijn, maar ik krijg haar steeds weer te pakken.
    'Nee, Miles, genade!' schreeuwde ze terwijl ze spartelend met haar benen probeerde los te komen. Ik grijnsde toen ze een zielig gezichtje naar me trok. 'Dus. Wat wil je doen nu je me hebt?' Ik zwaaide mijn armen, met haar erin liggend, heen en weer boven het wateroppervlak en moet lachen.
    'Ik ga mijn fantasiën nog niet met je delen,' glimlach ik. Met een plof laat ik haar in het water vallen, benieuwd hoe ze reageert.


    The truth may be orange!

    Lune Eleanor Addison
    Ik volg Matthew zijn voorbeeld, pak mijn bikini uit mijn tas. 'Ik ben even omkleden. Ik loop de badkamer in, trek mijn bikini aan. Daarna haal ik een elastiekje van mijn pols en maak een staart van mijn blonde haar. Ik kijk nog een keer voor de spiegel voor ik de badkamer uit loop.
    'We kunnen gaan,' zeg ik, ik gris nog snel mijn piloten bril, zonnebrand en een handoek mee en kijk Matthew met een glimlach aan.
    'Kom je?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matthew Mike Parker

    Ook Lune zegt dat ze zich gaat omkleden en loopt dus samen met haar bikini de badkamer in. Ik wacht braaf terwijl ik de laatste dingetjes in mijn kast leg. Ik spuit wat aftershave op en zet mijn gitaar veilig weg in de kast zodat niet een of ander dronken figuur erin gaat kotsen. 'Kom je?' Hoor ik dan plots en draai me om. Ook Lune draagt een zonnebril wat me goed doet. Dan ben ik tenminsten niet de enige met een bril. Ik knik braaf en samen lopen we naar beneden waar de muziek al luider en luider klinkt.

    Lune Eleanor Addison
    Ik ben blij dat ik al wat op heb, anders zou ik nu helemaal niet op mijn gemak zijn en alles verkeerd op vatten. Ik open de deur naar het zwembad, de zon warmt mijn huid gelijk op. Ik glimlach en stap de deur uit, buiten ga ik op een stoel zitten. Ik kijk hoe de andere plezier maken in het zwembad, ik heb heel veel zin in de komende weken, maar ik hoop dat ik er niet buiten ga vallen zoals ik altijd doe. Ik doe op een of andere manier precies de verkeerde dingen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LostMagic schreef:
    Jorden James Gaisford
    'Wat doen? Ik heb niets geweerd.' zeg ik en toon mijn gekruiste vingers lachend. 'Ik mag dus naar je kijk zoveel ik wil.' en ik begin te staren om haar te plagen. Staren en bijna niet met mijn ogen knipperen. Dit keer lukt het me wel om mijn lach in te houden en ik staar naar haar ogen. Blauw-grijs. Ik zorg ondertussen dat ik niet vergeet te watertrappelen of deze serie heeft direct een dode. Zie het al gaan. Jorden verdronken in zwembad omdat hij meisje wou plagen prachtige krantenkop.


    Julia Dubois
    Hoofdschuddend kijk ik hem aan als hij laat zien dat hij nep gezworen heeft, waarna hij me express aan staart. Dat had ik gewoon moeten weten... Nadat hij me een tijdje aan heeft gestaart begin ik te lachen, eigenlijk is hij ook best grappig. 'Oké, nu heb je wel lang genoeg naar mijn perfecte lichaam gekeken' zeg ik lachend, waarna ik hem plagend onderwater duw. Nee, zo heel erg was het niet om deze jongen als mijn kamergenootje te hebben. Als ik heel eerlijk was begon ik hem ook wel een beetje leuk te vinden. Leuk op een vriendenmanier, dat andere zou hij nooit zo snel bij mij voor elkaar krijgen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Brianna Tessa Adams
    Verward en proestend kom ik boven. Wat bedoelde hij daar nou weer mee? Ik klom hijgend uit het zwembad en gaf Miles nog een laatste speelse duw, waarna ik op de ligstoel plof. Een tevreden zucht verlaat mijn mond en ik gris mijn mobiel uit mijn tas. Ik pak de oordopjes erbij, doe ze in en zet een leuk nummer op. Glimlachend kijk ik Miles aan. 'Kom je ook?' ik pak nog een klein doosje Toffifees en gooi er eentje naar hem. Zelf stop ik er ook een in mijn mond.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 11:44 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jorden James Gaisford
    Proestend kom ik terug boven en hoest het water op. Ja dat kwam onverwacht. Ik vergeet even te zwemmen en ga weer onder waarna ik me vlug weer aan de rand vastgrijp en even zo tot adem kom. 'Oh no you didn't.' zeg ik dreigend en kijk haar met gevaarlijke schitteringen aan. Ik grijns en zwem naar haar toe, duik onder en houd haar even 15 tellen onder water waarna ik snel weer naar boven ga, er van uitgaand dat ze me naar het oppervlak volgt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Miles Charlie Nolan
    Brianna klimt het water uit en ploft neer op een ligstoel, na me eerst nog een speelse duw te geven. Ze gooit een Toffifee naar me, die ik behendig opvang. Ik stop hem in mijn mond en zwem nog heel even rond. Dan hijs ik me ook uit het zwembad en ik kies de ligstoel naast haar uit.
    'Wat luister je?' vraag ik terwijl ik geïnteresseerd opzij leun om het schermpje van haar mobiel te kunnen lezen. Ze trekt hem met een nepnijdig gezicht weg en geeft me speels een duw, met een glimlach om haar lippen.


    The truth may be orange!

    Brianna Tessa Adams
    Nadat ik even heb gelachen klik ik whatsapp weg en scroll naar de muziek, waarna ik hem het schermpje laat zien. 'Blow van Kesha. Misschien wat oud, maar het is wel een leuk nummer.' zei ik schouderophalend. Ik trek de oortjes uit mijn oren en leg mijn mobiel weer in mijn tas. Als Miles verbaasd kijkt, zeg ik: 'Het is gezelliger om met jou te praten.' ik glimlach en lik over mijn lippen, waarna ik een tweede snoepje pak. Ik hou hem liefdevol voor Miles zijn mond, en op het moment dat hij wil bijten stop ik hem zelf snel in mijn mond. 'Lekker puh.' zeg ik met volle mond, waardoor het eruit komt als 'Lwekkewl puh.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 23:28 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Wie wilt Lune meeten?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xSpookje --> Lizor


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.