• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon




    HET BEGIN:
    We beginnen dat iedereen aankomt in de villa en zijn/haar koffers naar zijn/haar kamer brengt. Zie kamerlijst voor indeling kamers


    Kamerlijst:
    Kamer één: Miles Charlie Nolan en Brianna Tessa Adams
    Kamer twee: Lune Eleanor Addison en Matthew Mike Parker
    Kamer drie: Jaymae Liberty Carter en Nathaniel Didier Orwell
    Kamer vier: Aleksandra Sequins en Joshy-Kena Irone Brown
    Kamer vijf: Julia Dubois en Jorden James Gaisford


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mijn topics, ik ben er helaas vanavond pas weer]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:45 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    LostMagic schreef:
    Jorden James Gaisford
    Een gebruind meisje met blond haar staat voor me plots. 'Hoi' zegt ze glimlachend 'Jij bent zeker Jorden?' zegt ze en ik glimlach. 'Ja inderdaad en jij bent mijn prachtige kamergenoot?' zeg ik en neem haar even in me op. Ja, ze is een stuk allessinds, dit word nog een leuk verblijf. Ik sta op en pak haar koffer over. 'Julia was het toch?' vraag ik voor de zekerheid en leg haar koffer naast de mijne op het bed. 'Moet ik je helpen met je koffers want dit is vast niet je enige?' vraag ik en kijk haar aan. Ik loop weer naar haar toe nog steeds wachtend op een antwoord.


    Julia Dubois
    Als hij vraagt of ik zijn prachtige kamergenoot ben, verschijnt er een lichte glimlach op mijn gezicht. 'Dank je' antwoord ik glimlachend als hij mijn koffer van mij over pakt, waarna hij vraagt of ik Julia heet en even knik. 'Heel graag' zeg ik als hij vervolgens vraagt of hij moet helpen met mijn koffers. 'Ik heb er beneden nog twee staan, wil jij de zwaartste alsjeblieft tillen? Anders heb ik geen idee hoe ik die boven ga krijgen' vervolg ik, waarna ik alsvast de deur uit loop en weer naar beneden ga, hopend dat hij me gewoon volgt.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Realist schreef:
    Matthew Mike Parker

    Mijn koffer was ingepakt en ik was vertrokken. Het huis waar ik afgezet werd met een taxi was werkelijk waar echt enorm. Het was geweldig en de zon scheen. Ik zet mijn koffer op mijn kamer en zet mijn zonnenbril op om mijn ogen te verbergen voor de buitenwereld. niet iedereen hoeft mijn stomme oog afwijking te zien.


    [In de regels staat stukjes van minimaal zes regels. Deze is dus te kort]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damn... Ik deed nogal vaag

    Iemand Joshy meeten? Aleksandra?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jaymae Liberty Carter

    Ik zucht nogmaals en laat mezelf een beetje onderuit zakken. Even haal ik mijn telefoon uit mijn broekzak en bekijk de tijd. Twaalf uur in de middag.. Waarom gaat de tijd zó langzaam? Ik moet eigenlijk blij zijn omdat ik voor deze 'super'programma ben uitgekozen , maar eigenlijk , om eerlijk te zijn , ben ik niet zo heel erg blij. Ik rol met mijn ogen. De auto stopt en ik kijk uit het raam. Hmm.. Leuke villa , ik kan daar wel in overleven en ook nog een leuke locatie voor een feestje. Ik grinnik en stap uit. De chauffeur haalt de koffers voor me uit de kofferbak en ik bedank hem in het Engels. Een beetje voorzichtig stap ik de villa binnen. ''Hallo?'', mompel ik. ''Iemand hier?'', zeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jahoor, stuur hem maar gewoon naar de kamer, daar is zij.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    -

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jorden James Gaisford
    Ik volg haar slenterend met mijn handen in mijn zakken naar beneden. Daar zie ik nog 2 koffers staan. De zware moest ik dus meenemen. Hm. Ik pak het handvat vast en til hem in één keer op. 'Zo zwaar is hij nu toch ook weer niet.' grinnik ik een beetje plagend en loop de trap op. Ik blijf af en toe staan om op haar te wachten en zet de koffer dan bij de anderen. Dan begin ik zelf uit te pakken. Mijn broeken, shirts, hemden, schoenen,... alles krijgt een plaatsje. Ik zorg wel dat Julia nog meer dan 3/4 van de kast heeft aangezien zij wel veel kleren mee zal hebben.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:15 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Eleanor Addison
    Ik trek mijn vel blauwe koffer uit de sjieke Porsche. Een geamuseerde grijns speelt rond mijn lippen terwijl ik de grote villa bekijk. Dit gaat een leuke vakantie worden, ik trek mijn koffer over de marmeren tegels en trek de deur open. Snel vis ik mijn Iphone uit mijn zak.
    'Kamer vijf,' mompel ik, ik kijk om me heen en trek mijn koffer dan naar de goede kamer. Ik open de deur en plof op het grote bed, mijn koffer laat ik op de grond staan. Dat komt nog wel. Ik glimlach tevreden, laat het feesten maar beginnen.
    Ik begroet de jongen die al binnen is kort.
    'Jij bent mijn kamergenoot neem ik aan? Ik ben Lune,' zeg ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Joshy-Kena Irone Brown

    Met mijn twee tassen aan allebei de kanten van mijn lichaa stap ik de hal binnen. Ik kijk op een briefje dat ik met een kleine moeite uit mijn broekzak weet te vissen, na eerst mijn tassen op de grond te hebben gezet. Ik kijk dan op de plattegrond en merk uiteindelijk waar mijn kamer moet zijn, ik slaap bij ene Aleksandra. Met een grijns, die komt door de grote luxe, til ik weer mijn twee tassen op en begin de trap op te lopen. Mijn ene tas is met spullen voor in het vliegtuig, de andere is met mijn kleren. Meer had ik niet echt nodig. De grijns wordt brede als ik de deur open en de grote slaapkamer me overweldigt.
    Dan pas zie ik dat er al een meisje is. 'Hallo.' zeg ik en loop naar haar toe. Ik steek een hand uit en kijk haar met mijn gebruikelijke ondeugende lach aan. 'Joshy-Kena, maar noem me alsjeblieft Josh. '


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aleksandra Sequin

    Ik draai me om als ik een jongensstem 'hallo' hoor zeggen, met een lieflijke glimlach op mijn gezicht. Hij heeft twee tassen bij zich en een grijns op zijn gezicht. Dan loopt hij naar mij toe en steekt hij zijn hand uit, die ik aanneem met mijn uiterst precies gemanicuurde handen, zacht en met korte, rode nagels, die perfect bij mijn gestifte lippen passen. Hij kijkt me aan met een ondeugende glimlach die me gelijk bevalt.
    "Joshy-Kena, maar noem me alsjeblieft Josh." stelt hij zichzelf voor. Ik glimlach uiterst charmant naar hem en schud zijn hand. "Aangenaam, Josh. Ik ben Aleksandra, maar je mag me best Leks noemen." zeg ik tegen hem. Daarna laat ik zijn hand los en laat ik die door mijn donkerblonde haar glijden, om me dan om te draaien naar het raam. "Mooi hier, hé?"


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Joshy Irone Brown.

    'Ik ben Aleksandra, maar je mag me best Leks noemen.' zegt ze met een charmante glimlach. Ze ziet er uiterst verzorgd uit, ik heb het gevoel dat ze rijk is, aan haar make up en kleding te zien. 'Mooi is het hier hè?' Ze kijkt naar buiten. Een grijns speelt om mijn lippen als ik haar blik volg naar het prachtige uitzicht in deze kamer. 'Ja het is hier mooi.' antwoord ik naar waarheid. Ik strijk mijn haar door de war, een tik van mezelf waar ik niet veel op let aangezien mijn uiterlijk niet het belangrijkste voor me is, alhoewel ik wel weet er mee op te vallen voor meisjes. Ook nu weet ik dat mijn licht gespierde armen passen bij het nonchalante shirt dat ik vanochtend zonder veel tijd er aan verspild te hebben uit de kast had getrokken. Ik grijns. Hoe onbelangrijk ik mijn uiterlijk vond, zo belangrijk vond ZIJ haar uiterlijk. Lichtelijk geamuseerd vroeg ik me af hoelang ze bezig was geweest haar kleren uit te zoeken. Lang denk ik.
    Dat kon nog wat worden. Ik was netjes want ik hield niet van rommel, maar voor de rest kon het me niet veel schelen wat ik aanhad.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [sorry dat het zolang duurde. Ik moest dat allemaal op mobiel doen. Nu zijn m'n vingers dood... Maar dan heb ik ook wat (:]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oh, dat geeft helemaal niets hoor! Ik kan wel wachten.]

    Aleksandra Sequin

    "Ja het is hier mooi." antwoord hij. Ik sla mijn armen lichtjes over elkaar heen en draai me een klein beetje zodat ik hem kan bekijken. Hij heeft net een hand door zijn bruine haar gehaald, waar door het nu behoorlijk warrig zit. Eigenlijk staat dat hem best wel. Zijn nonchalante stijl is dan misschien iets minder, het is niet echt mijn type. Maar bij hem past het best. Je hebt weinig nodig als je zulke mooie ogen hebt en zo'n lichaam, vind ik. Ik glimlach goedkeurend naar mezelf toe.
    "Origineel bedacht hoor, meisjes met jongens op een kamer. Ze weten wel wat ze willen hier." grijns ik veel betekenend naar hem, waarna ik naar mijn roze koffers loop om die bij de kast neer te zetten. Roze is niet persé mijn lievelingskleur, maar toch vind ik het voor mijn koffers wel iets hebben. Een ervan zit vol met kleding, de andere met toiletartikelen en schoenen. Eigenlijk heb ik weinig zin om het op te ruimen, dus laat ik ze daar staan. In de spiegel werp ik een blik op mijn bruine sleehakken, die mijn benen nog langer laten lijken in mijn korte jeans met studs en mijn losse, ivoorkleurige blouse zonder mouwen. De stof is doorschijnend waar door je mijn witte bh ziet.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.