• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon




    HET BEGIN:
    We beginnen dat iedereen aankomt in de villa en zijn/haar koffers naar zijn/haar kamer brengt. Zie kamerlijst voor indeling kamers


    Kamerlijst:
    Kamer één: Miles Charlie Nolan en Brianna Tessa Adams
    Kamer twee: Lune Eleanor Addison en Matthew Mike Parker
    Kamer drie: Jaymae Liberty Carter en Nathaniel Didier Orwell
    Kamer vier: Aleksandra Sequins en Joshy-Kena Irone Brown
    Kamer vijf: Julia Dubois en Jorden James Gaisford


    Keep your head up, keep your heart strong

    Brianna Jo Adams
    Ik glimlach om zijn opmerking en ga overeind zitten 'Las Vegas.' zeg ik en kijk hem glimlachend aan. Ik sta op, strek mijn benen en wiebel even met mijn lichtroze platform stilettos. Dan loop ik naar mijn koffer en begin mijn kleding ook uit te pakken en in de kast te smijten. Netjes zorg ik later wel voor. Ik loop terug naar Miles en kom naast hem zitten. Ik ben expres wat dichterbij gegaan. 'En jij?' vraag ik. Ik schop mijn schoenen uit en trek mijn benen op.

    [ze hebben trouwens 1 grote kamer met 1 tweepersoonsbed ;)]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik zag het ook net (: ik wist het niet zeker, dus had ik gisteren maar twee aparte bedden gedaan]

    Miles Charlie Nolan
    Glimlachend vertelt ze me dat ze uit Las Vegas komt. Ik fluit even tussen mijn tanden.
    'Nice!' zeg ik met een grijns. Ze begint nu ook haar kleding uit te pakken en in de kast te gooien, nog nonchalanter dan hoe ik het deed. Ik kijk even naar haar sierlijke bewegingen en krijg pas na een tijdje door dat ze iets aan me vroeg.
    'New York,' mompel ik. Ik woon al mijn hele leven in de grote stad en ik ben het er nog steeds niet beu. Brianna komt naast me zitten op ons bed, schopt haar roze stilettos uit en trekt haar benen op.
    'Ik snap niet hoe je kan lopen op die dingen,' zeg ik lachend, wijzend naar haar schoenen.


    The truth may be orange!

    Brianna Tessa Adams.
    Ik haal mijn schouders weer op. 'Soms snap ik het zelf ook niet. Maar na een tijdje blaren, voeten waar je amper meer op kunt lopen en wat sneeën raak je er aan gewend.' lach ik. Een tijdje was het stil. 'Dafuq. Wij zitten hier in fucking Ibiza, en het enige wat we aan het doen zijn is spullen uitpakken en over schoenen praten. Ik wil naar het zwembad.' zeg ik dan. Ik glimlach naar Miles. Ik mocht hem, en dan wel op mijn manier. Dit kon nog wat gaan worden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Miles Charlie Nolan
    Brianna heeft gelijk wanneer ze zegt dat ze naar het zwembad wil. We zijn in Ibiza en tot hiertoe heb ik alleen nog maar op mijn kamer gezeten. Ik spring van het bed, loop naar de kast en haal mijn zwembroek eruit. Grijnzend draai ik me om naar Brianna.
    'We gaan niet meteen vanaf de eerste dag naaktzwemmen, oké?' Ik kijk haar geamuseerd aan en loop in de richting van onze enorme badkamer om me om te kleden. Hoewel ik haar best mocht, hield ik mijn naaktheid toch liever even verborgen. Al snel heb ik mijn short aan en ik doe de deur naar onze kamer weer open.


    The truth may be orange!

    Brianna Tessa Adams
    'Ahw.' Zeg ik als hij terug komt, en doe net alsof ik het echt super jammer vindt. Daarna schiet ik in de lach. 'Yeah, ik heb toch liever niet dat ik naakt op tv kom.' Zeg ik. Ik gris mijn bikini (die eigenlijk niet zo veel voorstelt, zo klein) uit de kast en loop ook naar de badkamer. Ik kleed me om en loop dan weer naar Miles. In principe was dit ding zo hoerig dat ik me zo goed als naakt voelde, maar pech. Gelukkig wist ik van mezelf dat ik zo was. En gelukkig kon ik het ook hebben.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Miles Charlie Nolan
    Ik ga op het grote bed zitten wachten tot Brianna klaar is, met mijn handdoek onder mijn arm geklemd. Een beetje overdreven misschien, maar ik ben een echt watje als het op kou aankomt. Na een tijdje komt Brianna uit de badkamer, met een ontzettend kleine bikini aan. Ik verslik me bijna in mijn speeksel. God, wat ziet ze er goed uit. Ik loop naar de deur, hopend dat ze me volgt.
    'Zullen we gaan?' vraag ik over mijn schouder.

    [Ik ga tv kijken, tot morgen!]


    The truth may be orange!

    Matthew Mike Parker

    Ik kijk op als ik vanuit de deur opening een stem hoor. Ik draai me om en zie een meisje staan. Ik glimlach beleeft en steek mijn hand naar haar uit. 'Ik ben Matthew en ik neem aan dat wij een kamer delen?' Zeg ik en bekijk haar. Ze had zich voorgesteld als Lune. En tja.. Ze zag er niet verkeerd uit. 'Leuk je te ontmoeten.' Zeg ik beleeft en glimlach er ook
    nog eens charmant uit. 'Heb je een goede reis gehad?'

    Lune Eleanor Addison
    'Ja hoor,' zeg ik met een glimlach. Alles is goed als je wat gedronken hebt, maar dat zeg ik maar niet hardop. Dan lijkt het gelijk alsof ik mega veel drink en dat is niet zo, af en toe wat gaat er wel in en 's avonds ook hoor, maar dit overdag drinken is een grote uitzondering.
    'En jij? Fijne reis gehad?' vraag ik aan hem, ondertussen zet ik mijn koffer naast mijn bed en langzaam begin ik alles uit te pakken. Ik leg mijn kleren in de kast, haal de overige spullen eruit en schuif mijn koffer onder het bed.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 21:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Joshy-Kena Irone Brown

    'Of ik weet wat jij wil?' vraag ik met gefronsde wenkbrauwen. Mijn rechtermondhoek is echter hoog opgetrokken, waardoor er een schuine glimlach op mijn gezicht staat. Ik denk na, mijn hoofd licht heen en weer bewegend. 'Of bedoel je of ik weet wat ik zelf wil? Zelf wil ik...' Ik zoek naar de goede woorden. '... a beautiful life.' zeg ik dan uiteindelijk en loop richting Leks. Ik pak de deurklink vast, maar open de deur nog niet. Ik kijk Leks aan. 'Wat bedoelde je nou? Of ik weet wat jij wil of wat ik wil?' Het moet van buitenaf een best vaag gesprek zijn, maar wat kan mij het schelen. Ik moet een beetje humor hebben met mijn kamergenote, anders worden mijn dagen hier vervelend, denk ik. Langzaam laat ik de deurklink zakken, maar ik open de deur niet voor ze geantwoord heeft. Ik blijf haar nog steeds aankijken, niet naast haar ogen, er tussen of er onder, nee, recht in haar ogen. Ik kon mensen altijd recht aankijken zonder dat moeilijk te vinden. Misschien kon zij dat niet, ik had haar versnelling in ademhaling heus wel gemerkt toen ik naar haar toe boog, ze bleek daar niet bestand tegen, maar ik had er geen aandacht aan gegeven. Daarom dacht ik dat ze ook wel niet tegen mensen kon die diep in ogen kijken, niet er naast of er tussen. Zelf kon ik daar best goed tegen.


    [sorry voor vage info, anders kreeg ik geen lang stuk...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oooh, hij is lang genoeg hoor! Ik kan er genoeg mee.]

    Aleksandra Sequin

    "Of ik weet wat jij wil?" vraagt hij met gefronste wenkbrauwen. Zijn rechter mondhoek trekt hij omhoog, waardoor er een schuine glimlach ontstaat. Ook dat mis staat hem absoluut niet. "Of bedoel je of ik weet wat ik zelf wil? Zelf wil ik ... a beautiful life." zegt hij uiteindelijk en hij loopt naar mij toe, maar pakt de deurklink langs mij heen vast. De deur opent hij nog niet.
    "Wat bedoelde je nou? Of ik weet wat jij wil of wat ik wil?" Daar op grinnik ik zachtjes, terwijl hij de deurklinkt langzaam laat zakken zonder de deur echt te openen. Waarschijnlijk wacht hij op mijn antwoord. Ondertussen kijkt hij mij aan, recht in mijn grijzige ogen. Ik knipper eens, probeer uitdagend terug te kijken.
    "Aangezien je zo goed wist dat ik waarschijnlijk geen drankje probeerde te krijgen met mijn opvallende shirtje, weet je vast wel wat ik wél wil." beantwoord ik zijn vraag, op een zachte toon. Ik vind het leuk dat hij zo speelt, het maakt alles iets interessanter, zeker voor een kamergenoot. Ik ga tegen de deur aanstaat zodat hij deze niet zomaar open kan doen, hij moet eerst wel antwoorden.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Joshy-Kena Irone Brown

    'Aangezien je zo goed wist dat ik waarschijnlijk geen drankje probeerde te krijgen met mijn opvallende shirtje, weet je vast wel wat ik wél wil.' beantwoord ze mijn vraag zacht. Ze gaat tegen de deur aanstaan zodat ik die niet kan openen. Ik zal wel eerst moeten antwoorden.
    'Misschien wil ik dat niet eens weten.' zeg ik en houd mijn gezicht een klein beetje naar beneden en schuin, terwijl ik haar wel aan kijk. 'Ik weet het ongeveer, maar ik wil niet uitwijden in details.' Ik trek mijn wenkbrauwen kort op. 'Ik ben niet iemand die je snel kan overhalen om na zo'n korte tijd over dat soort dingen te praten, of je moet me dronken weten te krijgen. En ik drink niet vaak, maar als ik drink dan ben ik me er bewust van dat ik echt dronken wordt. Misschien vanavond.' zeg ik uiteindelijk met een heel overdreven lieve glimlach. Dan grinnik ik kort.
    'Het spijt me, deary, mag ik er langs? We zouden wat drinken halen, weet je nog wel?' Ik duw haar zachtjes aan de kant door mijn hand op haar schouder te leggen en haar zo een heel zacht duwtje te geven. Zo kan ik de deur openen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aleksandra Sequin

    "Misschien wil ik dat niet eens weten." zegt hij en hij houd zijn gezicht een klein beetje naar beneden en schuin maar hij blijft me wel aan kijken. Het laat me iets fronsen. "Ik weet het ongeveer, maar ik wil niet uitwijden in details. Ik ben niet iemand die je snel kan overhalen om na zo'n korte tijd over dat soort dingen te praten, of je moet me dronken weten te krijgen. En ik drink niet vaak, maar als ik drink dan ben ik me er bewust van dat ik echt dronken wordt. Misschien vanavond." zegt hij uiteindelijk met een heel overdreven lieve glimlach, waarna hij kort grinnikt. Ik blijf wat fronsen.
    "Het spijt me, deary, mag ik er langs? We zouden wat drinken halen, weet je nog wel?" Hij duwt me zachtjes aan de kant door zijn hand op mijn schouder te leggen en me zo een heel zacht duwtje te geven. Hier door moet ik wel aan de kant stappen, maar er staat een ietwat beledigde uitdrukking op mijn gezicht. Ik ben meestal degene die iemand afwijst, als je dit al een afwijzing kan noemen.
    "Ik heb helemaal nooit gezegd dat ik dit van jou wil." grijns ik vervolgens lichtjes, als ik de wat beledigde blik van mijn gezicht af weet te vegen. "Dus zet vanavond maar snel uit je hoofd." Hierna glip ik door de deur die hij geopend heeft, zodat ik als eerst de kamer uit ben. Ik ben eigenlijk alleen een type dat veel flirt en niet snel het bed met iemand in duikt.
    "Maar pas maar op met wat je zegt, straks zit er wel zo'n gek tussen die je expres dronken voert en je meeneemt naar de slaapkamer." zeg ik als ik op de gang sta, waarna ik mezelf naar de trap begeef.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [wahaa niet wat hij bedoelde maar dat is juist leuk]

    Joshy-Kena Irone Brown

    Met drie stappen ben ik bij haar. Ik pak haar ruw bij haar arm en draai haar om. ''dat bedoelde ik niet. Je moet mij heel ver krijgen om met een half onbekende al zo snel..' Ik kijk haar half kwaad aan. 'Ik bedoelde dat ik geen zin had om nu al dronken te worden maar misschien vanavond wel! Niet dat ik dat wil, maar dat doet er niet toe.' Ik schud mijn haar uit mijn gezicht. 'Ik had het daar over, niet over jou fantastische onderwerp.' Ik laat haar los en loop naar de trap. Dat mensen je zo snel verkeerd konden begrijpen verbaasde me. Ik werd meestal snel kwaad als iemand mij ergens vals van beschuldigde of mij verkeerd begreep, ookal was hij of zei nauwelijks bekend. Zeker als het over dit soort dingen ging, waar ik toch al niet snel over praatte. Misschien had ze mijn woorden gezien als een afwijzing, hoe k het niet bedoeld had. Maar dat ging ik niet zeggen, want ik zeg ook niet dat ik haar wel wil als vriendin of zo. We moeten wel een beetje bevriend blijven als kamergenoten. Ik wacht op haar reactie, ik ga mijn excuses wel aanbieden maar niet nu. Ik wil haar eerst de gelegenheid geven om antwoord te geven.

    {Ik zit weer op mobiel}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aleksandra Sequin

    Het verbaasd me hoe snel hij bij me is, waarna hij me ruw bij mijn arm pakt en me om draait. Wat geschrokken kijk ik hem aan. "Dat bedoelde ik niet. Je moet mij heel ver krijgen om met een half onbekende al zo snel..." Hij kijkt mij aan met een redelijk kwade blik, maar ik probeer om een beetje brutaal terug te kijken in plaats van de angst die ik nu voel, waar door ik even verstijfd ben. "Ik bedoelde dat ik geen zin had om nu al dronken te worden maar misschien vanavond wel! Niet dat ik dat wil, maar dat doet er niet toe."
    Hij schud zijn warrige haar uit mijn gezicht en ik ga iets rechter staan, hoewel hij mijn arm nog steeds vast heeft. Ik voel me net een klein meisje die iets verkeerds gedaan heeft. "Ik had het daar over, niet over jou fantastische onderwerp." Nu laat hij me eindelijk los en loopt hij naar de trap toe. Ik wrijf even over mijn blote arm, de bleke huid is er rood geworden. Daarna frons ik opnieuw en loop ik ook naar de trap.
    "Maak je nou niet zo enorm druk om niks zeg, ik heb nooit gezegd dat je dat wel wilt. Ik zei alleen wat ik wil." antwoord ik op een beetje bitchy toon. "Nou, good for you dat jij geen seks met onbekenden hebt." Ik ben de eerste die het woord uitspreekt, ik schaam me er ook totaal niet voor of zoiets. "Dat moet jij weten. Ik doe het ook niet, maar eigenlijk zijn dat jou zaken ook helemaal niet." ratel ik wat achter elkaar. Ik sla mijn armen eigenwijs over elkaar waarna ik wat lastig op mijn sleehakken de trap af probeer te gaan. Dat is nog moeilijk als je je armen niet gebruikt voor het evenwicht.
    Ik kan me soms zo boos maken om niets, toch probeer ik dit van me af te zetten, het heeft geen nut om hier nog over na te denken. Ik heb geen zin om anders straks nog met hem op een kamer te slapen en ik weet dat het niet slim is om op de eerste dag, het eerste uur nog wel, ruzie te maken met iemand.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Joshy-Kena Irone Brown

    Ik kijk haar verbaasd aan. Ze loopt nogal wankel de trap af. Plotseling begin ik te proesten. Ik houd me vast aan de trapleuning als ik nog harder begin te lachen, licht met tranen in mijn ogen. 'echt waar maken we ruzie over.' Weet ik uit Te brengen tussen het lachen door. Ik blijf lachen, ons gesprek was aan het begin al vaag geweest maar deze halve ruzie was zo raar... Ik veegde een lachtraan weg en rende de laatste treden af naar beneden. Ik grinnikte nog steeds. 'Vijf minuten lang kennen we elkaar, beginnen met een heel vaag omderwerp, daarna een half ruzie en opmerkingen over geen seks met onbekenden hebben.' Ik probeer de grijns en lachvonkjes in mijn ogen een beetje te verminderen maar dat gaat niet echt. Het is zo vaag...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel