• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon




    HET BEGIN:
    We beginnen dat iedereen aankomt in de villa en zijn/haar koffers naar zijn/haar kamer brengt. Zie kamerlijst voor indeling kamers


    Kamerlijst:
    Kamer één: Miles Charlie Nolan en Brianna Tessa Adams
    Kamer twee: Lune Eleanor Addison en Matthew Mike Parker
    Kamer drie: Jaymae Liberty Carter en Nathaniel Didier Orwell
    Kamer vier: Aleksandra Sequins en Joshy-Kena Irone Brown
    Kamer vijf: Julia Dubois en Jorden James Gaisford


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik moet afsluiten! Morgen ben ik er weer.]


    The truth may be orange!

    Julia Dubois
    ‘Misschien ben jij wel gewoon heel sterk’ antwoordde ik toen hij plagend zei dat de koffer niet zo zwaar was. In ieder geval was ik heel blij dat hij me wou helpen. Zelf pakte ik de andere koffer, waarna ik Jorden naar boven toe volgde. Helaas ging het mij een stuk minder makkelijk af dan hem, maar ook ik kreeg mijn koffer uiteindelijk gelukkig boven. Eenmaal boven legde ik mijn koffer bij de anderen, waarna ik even de aangesloten badkamer in liep om te kijken of mijn make-up nog goed zat. Toen ik ineens een ander meisje naar binnen hoorde komen, hoorde zeggen dat ze Lune heette en aan Jorden hoorde vragen of ze zijn kamergenoot was, liep ik verbaasd de slaapkamer weer binnen. ‘Volgens mij zit je verkeerd’ melde ik haar. ‘Dit is namelijk de kamer van mij en Jorden. Hoe heet je? Dan zoek ik voor je op in welke kamer je slaapt’ Want no way dat ik met twéé anderen in een kamer zou gaan slapen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Joshy-Kena Irone Brown

    'Origineel hoor, meisjes en jongens op een kamer. Ze weten wel wat ze willen.' zegt ze met een veelbetekenend grijns.
    Ik kijk haar achterdochtig aan. Een lichte grijns speelt op mijn gezicht als ik omhoog kijk en langzaam met mijn ogen het plafond afspeur. Met rustige stappen loop ik door de kamer, opzoek naar de camera's. Ze zitten overal, nergens ben je onzichtbaar. 'Echt deze kamer is totaal zichtbaar. Ja, ze weten wel wat ze willen ja.' Ik loop terug maar het bed en gooi mijn tassen er op.
    Ik kijk haar even aan en merk dat haar hemdje doorschijnend is.
    'jij weet zeker ook wat je wil, of was je door dit programma gedwongen om dat aan te doen?' Ik hield niet echt van tuttige meisjes, maar ik kon er soms wel goed mee praten, dat lag aan het karakter.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aleksandra Sequin

    Ondertussen is Josh het plafond aan het afzoeken met zijn ogen er op gericht. Met rustige stappen loopt hij door de kamer heen. Ik volg hem met een lichte nieuwsgierige blik in mijn ogen, wat is hij nou aan het doen? Ik negeer zijn eerdere achterdochtige blik totaal.
    "Echt deze kamer is totaal zichtbaar." zegt hij, waarschijnlijk doelend op de camera's waar door ik mijn schouder lichtjes ophaal. "Ja, ze weten wel wat ze willen ja." verklaart hij dan en hij loopt naar het bed om zijn tassen er op te gooien. Dan kijkt hij mij even aan.
    "Jij weet zeker ook wat je wil, of was je door dit programma gedwongen om dat aan te doen?" Ik frons kort, kijk naar mijn doorschijnende shirtje en grijns dan lichtjes, waarna ik knik.
    "Ik weet inderdaad heel goed wat ik wil." verklaar ik met nog altijd een grijns op mijn rode lippen, waar ik even met mijn tong over heen lik. "Jij niet dan?" Ik trek vragend mijn geëpileerde wenkbrauw omhoog.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Joshy-Kena Irone Brown

    "Ik weet inderdaad heel goed wat ik wil." zegt ze met nog altijd een grijns op haar lippen, waar ik even met haar tong langs gaat "Jij niet dan?" Ze trekt vragend een wenkbrauw omhoog.
    ‘Jawel. Ik weet dat wel...’ Ik kijk naar een van de camera’s, zouden ze op dit moment hier filmen of zouden ze nu een interessanter gesprek volgen ? Of gewoon niets, zou het allemaal live zijn? Zou nu iedereen kunnen zien we pas morgen worden uitgezonden? Ik was er echt niet lang naar op zoek geweest om dat uit te zoeken, dus wist ik het niet. Het maakte me eigenlijk ook niet uit.
    ‘Maar...’ Ik kijk haar met een licht geamuseerde blik aan. ‘Wat wil je dan? Je zei dat je het zo goed wist.’ Mijn mondhoeken krullen om in een vrolijke lach, een die vaak ongewild op mijn gezicht verscheen. Mijn haar zat warrig, maar ik had geen zin om het goed te doen. Volgens mij was warrig haar ook niet slecht bij mij, en voor de rest was het allemaal gezeur voor mij.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aleksandra Sequin

    "Jawel, ik weet dat wel..." zegt hij en hij kijkt omhoog, lijkt na te denken terwijl ik wacht op wat er nog meer komt, het leek tenminste alsof hij nog meer ging zeggen. Denkt hij weer na over de camera's? Mij interesseert het verder weinig. Als je ze niet kan zien, zal je ze verder ook niet opmerken.
    "Maar..." Daar heb je het al. Hij kijkt me met een licht geamuseerde blik aan. "Wat wil je dan? Je zei dat je het zo goed wist." Zijn mondhoeken krullen omhoog in een vrolijke lach, die goed op zijn gezicht past, bij zijn opvallende ogen. Ik knik, loop langzaam op hem af. Als ik bijna tegen hem aan ondertussen, draai ik een blonde lok om mijn vinger en kijk ik er even naar.
    "Dus je wilt weten wat ik wil?" vraag ik zoet, waarna mijn mondhoeken verleidelijk omhoog krullen. "Ik wil een drankje." besluit ik, waarna ik weer afstand neem. "Ga je mee de koelkast zoeken of blijf je hier?"


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Joshy-Kena Irone Brown

    "Dus je wilt weten wat ik wil?" vraagt ze zoet, waarna haar mondhoeken liefjes omhoog krullen. "Ik wil een drankje." besluit ze, waarna ze weer verder van me vandaan gaat staan. "Ga je mee de koelkast zoeken of blijf je hier?" Ik lach vrolijk. 'Jij weet niet wat je wil.' zeg ik zacht en buig me naar haar toe. Ik werd niet snel verliefd, zeker niet na tien minuten en ik zal zeer waarschijnlijk ook niet verliefd op haar worden, maar flirten kon toch geen kwaad? Ze zag er goed uit, dus waarom niet?
    'Jij weet niet wat je wil...' herhaal ik fluisterend, vlak bij haar oor. 'Voor een drankje hoef je dat opvallende hemdje toch niet aan te doen? Alleen voor een drankje doe je zoiets niet aan.' Ik buig me weer van haar af.
    'Natuurlijk ga ik mee.' zeg ik op neutrale, hardere toon, alhoewel er lichtjes in mijn ogen heen en weer dansen. 'Iets diep van binnen zegt mij dat de koelkast hier...' Ik doe mijn ogen dicht en met een uitdrukking op mijn gezicht alsof ik iets heel moeilijks voorspel, wiebel ik met mijn vingers en draai mijn handen langzaam rondjes tegen elkaar in. 'dat de koelkast hier... In de keuken staat.' zeg ik dan beslist en met een gespeelde triomfantelijke uitdrukking op mijn gezicht kijk ik Aleksandra aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lune Eleanor Addison
    Ik kijk haar aan.
    'Ik ben Lune,' zeg ik, 'en ja het kan best dat ik verkeerd gekeken heb, ik heb namelijk al wat op,' grinnik ik.
    'Weet je misschien in welke kamer ik wél zit?' vraag ik aan haar terwijl ik mijn koffer weer op til. Nu moet ik mijn koffer nog een eind gaan verslepen en sorry hoor maar ik vind dat ik vandaag al genoeg gedaan heb.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Julia Dubois
    Toen ze grinnekend zei dat ze niet goed gekeken had omdat ze al gedronken had moet ik mijn best doen niet met mijn ogen te gaan rollen. Dat je drinkt, oké, dat doet iedereen, maar dit leek mij eerlijk gezegt niet zo'n héél verstandig plan. Vooral niet omdat ze nu nog niemand kende en dus zomaar in de verkeerde kamer kwam alsof het die van haar was. 'Ik zal even voor je kijken' zei ik uiteindelijk, waarna ik mijn mobiel erbij pakte. 'Kamer twee, samen met ene Matthew' Heel even keek ik naat Jorden, maar aangezien die met het opruimen van zijn spullen bezig was, had hij waarschijnlijk geen zin om haar koffer te dragen. Tevens had ze maar één koffer bij zich. Als ze er meerdere had gehad, had ik haar misschien wel geholpen maar nu mocht ze het gewoon lekker zelf mee slepen.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:40 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lune Eleanor Addison
    'Hmm, okay. Dan ga ik maar weer eens, doei... uhm hoe heette je ook al weer?' vraag ik haar voordat ik mijn koffer de kamer uit rol. Ik kom heel lacherig en vrolijk over omdat ik dronken ben, maar dat heb ik alleen maar gedaan omdat ik totaal niet overweg kan met onbekende mensen en dit me een betere start lijkt dan als dat ik met een chagrijnige kop aan kom zetten en iedereen uit scheld.
    Ik probeer ondertussen mijn haar een beetje op orde te krijgen, dat moet ik nodig gaan kammen als ik op de goede kamer kom en misschien neem ik ook wel een douche. Ik heb overigens de hele dag gereisd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Julia Dubois
    'Julia' antwoord ik glimlachend 'en deze jongen hier is Jorden' vervolg ik, terwijl ik een gebaar naar Jorden maak. 'Tot straks' zeg ik, hopend dat ze daarmee wel snapt dat ze weg kan gaan en haar koffer naar haar eigen kamer kan brengen. Eerlijk gezegt heb ik namelijk helemaal geen zin meer om verder tegen haar te praten. Niet als zij helemaal dronken is en ik nog helemaal nuchter. Op feestjes en in de avonden vond ik het helemaal niet erg om met dronken mensen om te moeten gaan, maar dan had ik ook wel wat op...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lune Eleanor Addison
    'Tot straks,' zeg ik met een glimlach. Ik pak het handvat van mijn koffer vast en rol hem de kamer uit.
    'Kamer twee, daar dus. Nu hopen dat het de goede is,' ik open de deur en stap naar binnen er zit al een jongen. Dat is vast Matthew.
    'Heey,' zeg ik met een glimlach, 'ik hoop dat dit wel de goede kamer is, ik ben Lune. Als het goed is je kamer genoot voor de komende tijd.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jorden James Gaisford
    'Die moet ik onthouden. Nieuwe leuke manier om mensen te ontmoeten. Dronken zijn overdag.' zeg ik mompelend en schud mijn hoofd. Ik berg mijn kleine spulletjes weg en kijk dan uit het raam. Ik kijk naar het zwembad en denk na. 'Hi, Julia, zin om te zwemmen?' zeg ik grinnikend en zonder een echt antwoord af te wachten loop ik naar de kast terug voor een zwembroek. Ik loop naar de badkamer die bij de kamer hoort en kleed me vlug om. Ik hou mijn shirt nog aan en pak een handdoek. Ik doe mijn shirt buiten wel uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell
    Ik zakte nog wat meer onderuit en zuchtte diep. Ik zong hier en daar een stukje mee van mijn muziek. Aan de chauffeur van de taxi te zien kon hij mijn muziek ook heel goed horen. Ik lachte even nep en deed even één oordopje uit. "Geweldige muziek hoor." Zei de man sarcastisch en het sarcasme negerend knikte ik vrolijk. De eerste helft vande reis had ik ook vrolijk tegen hem gepraat, maar hij had dat volgens mij niet zo leuk gevonden. Ik keek even uit het raam enkwam tot de conclusie dat ik geen idee had hoelang het nog rijden was. Vragen ging ik het niet, de man was al niet al te vrolijk. Ik stop het potlood waarmee ik aan het tekenen was in mijn mond. Het was heel ver rijden en om nou zolang in een auto te zitten was niet iets wat ik vaker ging doen. De man schraapt zijn keel en ik kijk op. Eindelijk, we waren er. Ik zet mijn zonnebril op, pak mijn tas en stap uit. Ik bedank de man en pak mijn weekend tas en koffer. Ik kijk even naar het gebouw voor me. Zag er nog best goed uit. Ik loop naar binnen en kijk even rond, als er al menen waren, wat goed mogelijk was aangezien ik vast weer eens laat was, waren ze niet ergens waar ik ze kon zien. Ik duw de deur van kamer drie open en kijk even de kamer rond. Ik leg mijn spullen op mijn bed en zet mijn koffer ernaast. Nou, daar was ik dan. Ik voelde me gelijk ietsje vrolijker. Ik had het altijd al leuk gevonden om nieuwe mensen te ontmoeten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Julia Dubois
    Hoofdschuddend keek ik het dronken meisje na, waarna er even een grijns op mijn gezicht verscheen bij de woorden die Jorden mompelde. Toen hij vervolgens vroeg of ik mee ging zwemmen en vervolgens, zonder op antwoord te wachten zijn zwembroek pakte en naar de badkamer liep moest ik mijn best doen om niet te gaan lachen. Het leek wel alsof ik alleen maar met rare mensen op vakantie was... 'Als je heel even wacht, trek ik mijn bikini even aan' zei ik toen hij de badkamer weer uit. Met de bikini die ik ondertussen al uit mijn koffer had gepakt, liep ik de badkamer in, waar ik deze even snel aan deed om vervolgens in mijn bikini met daarover een simpel jurkje weer naar Jorden te lopen. 'I'm ready to go' zei ik glimlachend.


    Keep your head up, keep your heart strong