• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon




    HET BEGIN:
    We beginnen dat iedereen aankomt in de villa en zijn/haar koffers naar zijn/haar kamer brengt. Zie kamerlijst voor indeling kamers


    Kamerlijst:
    Kamer één: Miles Charlie Nolan en Brianna Tessa Adams
    Kamer twee: Lune Eleanor Addison en Matthew Mike Parker
    Kamer drie: Jaymae Liberty Carter en Nathaniel Didier Orwell
    Kamer vier: Aleksandra Sequins en Joshy-Kena Irone Brown
    Kamer vijf: Julia Dubois en Jorden James Gaisford


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jorden James Gaisford
    Ik wacht geduldig tot ze klaar is en ze komt terug met een jurkje aan. Ik glimlach en besluit dan maar eens mijn annozele zelf te zijn. Ik maak een buiging naar haar en grijns ondertussen. 'Mevrouw, mag ik u begeleiden naar het zwembad. Het zou een grote eer voor me zijn.' zeg ik met een bekakt accent en bied haar mijn arm aan. Jep ik hou ervan om raar te doen. Misschien is het daarom dat ik geschorst was voor een week? Neh.... vast niet maar het kan altijd in feite.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Julia Dubois
    Als hij me heel net vraagt of hij me naar het zwembad mag begeleiden begin ik echt te lachen. 'Natuurlijk mag u dat, heer Jordan' antwoordde ik zo serieus mogelijk. Deze jongen was bijna net zo gek als het meisje dat voorbij kwam, maar dan op een leuke manier, op een manier waar ik heel goed aan zou kunnen wennen. 'Weet u dan precies hoe we moeten lopen, heer Jorden?' vroeg ik, aangezien ik er zelf geen idee van had hoe we daar moesten komen. Het enige wat ik tot nu toe namelijk gezien had waren de gang, de trap en onze kamer...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jorden James Gaisford
    Ik grinnik. Ik heb geen flauw idee maar dat vinden we nog wel. 'Vrouwe Julia, ik zal de weg vinden. Zowaar dat ik heer Gaisford heet.' zeg ik plechtig en schrijd, Ja je weet wel van die stijve kleine passen waarbij je je voeten amper optilt, de gang op, de trappen af. 'Een mooi weertje vind u niet?' zeg ik op nog steeds dezelfde toon. We lopen door de gang en ik zie plots de woonkamer en een glazen raam dat je kan openschuiven voor naar het zwembad te gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aleksandra Sequin

    Ik hoor hoe Josh vrolijk lacht. "Jij weet niet wat je wil." zegt hij zacht en hij buigt naar mij toe, waar door mijn ademhaling iets onregelmatiger word. Ik kan er weinig aan doen, ik reageer gewoon snel op zulke dingen. "Jij weet niet wat je wil..." herhaalt hij zichzelf fluisterend, vlak bij mijn oor. "Voor een drankje hoef je dat opvallende hemdje toch niet aan te doen? Alleen voor een drankje doe je zoiets niet aan." Na die woorden buigt hij zich weer van mij af, mijn mond staat ondertussen een stukje open.
    "Natuurlijk ga ik mee." zegt hij op een neutrale, hardere toon, alhoewel er duidelijk lichtjes in zijn ogen heen en weer dansen, wat er op duid dat hij dit spelletje wel degelijk erg leuk vind. Ik zelf vind het uiterst vermakelijk en plezierig. "Iets diep van binnen zegt mij dat de koelkast hier..." Hij sluit zijn ogen en heeft een moeilijke uitdrukking op zijn gezicht alsof hij achter een moeilijk raadsel probeert te komen. Hij wiebelt met zijn vingers en draait zijn handen langzaam rondjes tegen elkaar in. "dat de koelkast hier... In de keuken staat." zegt hij dan beslist en met een gespeelde triomfantelijke uitdrukking op zijn gezicht.
    Hier door barst ik zacht in lachen uit, een twinkelend lachje met en elf-achtig geluid van plezier. "Laten we maar hopen dat je gelijk hebt, Josh. Anders mogen we nog eens op onderzoek uit." grinnik ik zachtjes, waarna ik richting de deur begin te lopen. Voordat ik de deur open, draai ik me om naar hem toe. "Trouwens..." begin ik. "Als ik niet weet wat ik wil, weet jij het dan wel?" vraag ik aan hem, met een speelse en ietwat uitdagende uitdrukking op mijn gezicht.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [Wil iemand met Miles praten?]


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    [Wil iemand met Miles praten?]


    [Hij kan naar het zwembad komen? Daar gaan Julia en Jorden nu ook heen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Zwembadfeestje xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet eerst even eten.]


    The truth may be orange!

    Jaymae (Jayme) Liberty Carter

    Ik zucht en laat me op mijn bed neervallen. Drie grote koffers naar boven slepen is niet niks , weet je. Ik kijk even in de spiegel of mijn haar en make-up nog goed is. Ja , gelukkig wel. Mijn mobiel trilt , een sms van Debby. Ze was een oude vriendin. Nu wilt ze meer contact omdat ik aan deze programma meedoe. Wacht , alles word toch live opgenomen? Shit , geen privacy. Dat ik daar nu pas achterkom , is een beetje.. Dom. Ik trek mijn truitje goed en ren een beetje naar beneden , naar het zwembad. ''Hay!'' , zeg ik vrolijk. ''Jaymae , of gewoon Jay'', glimlach ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LostMagic schreef:
    Jorden James Gaisford
    Ik grinnik. Ik heb geen flauw idee maar dat vinden we nog wel. 'Vrouwe Julia, ik zal de weg vinden. Zowaar dat ik heer Gaisford heet.' zeg ik plechtig en schrijd, Ja je weet wel van die stijve kleine passen waarbij je je voeten amper optilt, de gang op, de trappen af. 'Een mooi weertje vind u niet?' zeg ik op nog steeds dezelfde toon. We lopen door de gang en ik zie plots de woonkamer en een glazen raam dat je kan openschuiven voor naar het zwembad te gaan.


    Julia Dubois
    'Het is een heerlijk weertje, heer Gaisford' antwoord ik, met nogsteeds dezelfde grijns rond mijn lippen. 'Dat heeft u heel goed gevonden, heer Gaisford' vervolg ik als we in een onwijs mooie woonkamer die aansluit op een prachtige tuin met een heerlijk zwembad aankomen. Dit huis leek mooier en mooier, beter en beter te worden. Arm in arm met Jorden, liep ik naar buiten toe om vervolgens met een tevreden blik om me heen te kijken. 'Het is prachtig hier' ga ik op dezelfde toon verder, waarna ik op één van de vele ligstoelen ga zitten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Piazon schreef:
    [Wil iemand met Miles praten?]


    [Ik kan Brianna ook wel naar haar kamer sturen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jorden James Gaisford
    'Ik geef u helemaal gelijk Vrouwe julia.' zeg ik en trek mijn shirt uit. 'Sorry voor dit ondeftige vertoon vrouwe, maar ik wil mijn mooie kostuum toch niet vuil maken door er mee te zwemmen.' zeg ik en neem een aanloop. Ik duik in een sierlijke boog het water in en probeer de grond te raken wat me niet lukt. 'Het water is redelijk diep.' zeg ik nog steeds met dezelfde stem. 'Komt u er toch in.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Ik kan Brianna ook wel naar haar kamer sturen?]


    [Doe maar.]


    The truth may be orange!

    [sorry,was eten]
    Brianna Tessa Adams
    Ik strijk nog even mijn outfit glad en stap dan uit de auto. De felle zon schijnt in mijn ogen en ik zet snel mijn zonnebril op. Ik trippel naar binnen, laat mijn koffers even zakken en kijk om me heen. Gigantisch. Als ik mijn koffers weer op til moet ik moeite doen om ze niet meteen weer neer te zetten. 'Zware klotedingen.' mompel ik. Maar ja, al mijn kleding zat er wel in, en wat zou ik zonder moeten? Ik trek nog een keer aan mijn hemdje. 'Ugh.' Ik sjor mijn spul de trap op en schop de deur open van kamer 1. Ik flikkerde meteen de koffers aan de kant en liet me op het bed vallen. Ja, ik had de jongen wel gezien. 'Hey, ik ben Brianna.' zeg ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Miles Charlie Nolan
    Ik lig relaxed op het bed en overweeg net m'n koffer uit te gaan pakken, als de deur openzwaait en een meisje binnenkomt. Ze gooit haar zware koffers meteen aan de kant en ploft op het vrije bed neer. Dan pas lijkt ze me op te merken.
    'Hey, ik ben Brianna,' zegt ze.
    'Ik ben Miles,' deel ik haar met een grijns mee. Mijn kamergenote bevalt me wel. Terwijl zij op het bed blijft liggen, spring ik overeind om mijn koffer uit te pakken. Ik vis de stapeltjes kleding er uit en gooi ze in de kast aan mijn kant van de kamer. Wanneer ik klaar ben, kijk ik geamuseerd naar Brianna, die nog steeds op het bed hangt.
    'Hee lekkerding, van waar ben je?' vraag ik dan.


    The truth may be orange!