• Ten eerste dit gaat niet over iemand op Q.

    Nou kijk ik heb best een goede vriend, en ik stuur hem wel eens krabbels maar dan krijg ik bijv. Eerst iets terug en dan niet meer. Terwijl je er best op kan reagereb het is geen 'oké' bericht. Driving me crazy D: dan heb je pas het gevoel dat iemand je niet mag xd ugh wie heeft dat ook?

    Ja in de titel moet staan: ignorance or whut?
    Zit op mijn ipod dus vandaar, zou een
    Mod het kunnen aanpassen? Ty

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 23:28 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik niet, want ik ziet niet op hyves, lawl.
    Sowieso is het internet niet betrouwbaar, daarin, want hij kan ook gewoon niet online zijn voor een tijdje, of als het via telefoon is, geen beltegoed hebben en dan word je boos om niks (:

    Heel vaak. En das best kut(cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oh, dat doe ik ook heel vaak.
    Ik ben te lui om te reageren, dus ik reageer dan niet meer :')
    Er zijn nu nog steeds mensen die van 2wk geleden op antwoord wachten, maar ik heb er gewoon geen zin in.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Relapse schreef:
    Ik niet, want ik ziet niet op hyves, lawl.
    Sowieso is het internet niet betrouwbaar, daarin, want hij kan ook gewoon niet online zijn voor een tijdje, of als het via telefoon is, geen beltegoed hebben en dan word je boos om niks (:


    Jawel hij is dan gewoon online.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik weet ook nooit wat ik terug moet zeggen,ben daar zo slecht in. Zo erg vind ik het niet. Ik vind het juist irritant als mensen me onzin dingen sturen ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, hier!


    Life is hard and then we die

    Edit: @Ellen
    Ik bedoel dan krijg ik 2 dagen later ofs nog niks terug xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dat is zoo vervelend! D:
    Dan typ je zo'n heel lang bericht en dan krijg je niks terug.. of alleen maar 'oke'.

    Ik heb Hyves al drie maanden geleden afgeschaft. :Y)
    Lang leve Twitter! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"