• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon




    HET BEGIN:
    We beginnen dat iedereen aankomt in de villa en zijn/haar koffers naar zijn/haar kamer brengt. Zie kamerlijst voor indeling kamers


    Kamerlijst:
    Kamer één: Miles Charlie Nolan en Brianna Tessa Adams
    Kamer twee: Lune Eleanor Addison en Matthew Mike Parker
    Kamer drie: Jaymae Liberty Carter en Nathaniel Didier Orwell
    Kamer vier: Aleksandra Sequins en Joshy-Kena Irone Brown
    Kamer vijf: Julia Dubois en Jorden James Gaisford


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aleksandra Sequin

    Als Josh begint te proesten, trek ik mijn mond in een eigenwijze streep en blijf de trap af lopen. Als hij nog harder begint te lachen, draai ik me half om, hij houd zich vast aan de trapleuning. "Echt waar maken we ruzie over." weet hij uit te brengen tussen het lachen aan. Ik kijk hem vragend aan, maar hij blijft gewoon door lachen. Hij veegt een lachtraan weg en rent de laatste treden af naar beneden. Hij grinnikt nog steeds en ook ik loop nu de rest naar beneden.
    "Vijf minuten lang kennen we elkaar, beginnen met een heel vaag onderwerp, daarna een halve ruzie en opmerkingen over geen seks met onbekenden hebben." Hij heeft lachvonkjes in zijn ogen en ik zucht wat overdreven waarna ik mijn armen niet meer over elkaar sla en een hand door mijn haar haal.
    "Ik ben hier niet degene die boos reageert hoor." zeg ik wat achteloos en haal mijn schouder lichtjes op. "Nou, hou eens op met jezelf uit te lachen en ga die koelkast eens zoeken." Ik glimlach liefjes naar hem en klop hem zacht op zijn gespierde schouder. "Hup hup." zeg ik er nog achter aan en ik grijns lichtjes. Mannen zijn werkelijk vreemd, ik weet wel waarom ik zo af en toe liever voor de vrouwen ga.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    LostMagic schreef:
    Jorden James Gaisford
    'Ik geef u helemaal gelijk Vrouwe julia.' zeg ik en trek mijn shirt uit. 'Sorry voor dit ondeftige vertoon vrouwe, maar ik wil mijn mooie kostuum toch niet vuil maken door er mee te zwemmen.' zeg ik en neem een aanloop. Ik duik in een sierlijke boog het water in en probeer de grond te raken wat me niet lukt. 'Het water is redelijk diep.' zeg ik nog steeds met dezelfde stem. 'Komt u er toch in.'


    Julia Dubois
    'Weet u het zeker, heer Gaisford?' vroeg ik twijfelend toen hij vroeg of ik ook het water in kwam. 'Weet u zeker dat het water niet veel en veel te koud is? Tevens hoort een echte, nette dame zich nooit in alleen haar onderkledij te vertonen en ik denk eerlijk gezegt dat het niet heel goed voor mij jurk zal zijn om nat te worden.' Om eerlijk te zijn vond ik het maar raar hoe we op dit moment aan het doen waren, vooral omdat ik iets heel anders van deze vakantie verwacht had. Maar stiekem moest ik toegeven dat ik het helemaal niet erg vond en dit zelfs wel grappig vond. Als wij niet interessant genoeg waren, gingen ze de anderen maar filmen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jorden James Gaisford
    'Vrouwe, ik zal niet kijken. Dat beloof i plechtig op het graf van wijlen mijn overgrootvader.' zeg ik maar kruis mijn vingers ondertussen achter mijn rug. Ik breek zo mijn belofte zonder het graf te schaden. 'Dus komt u vrouwe Julia? Ok laat dat beleefdheidsgedoe maar zitten, het steekt tegen.' grinnik ik en laat me drijven. 'Ik snap niet hoe de rijke baronnen en zo zo kunnen praten of luisteren hoe anderen zo praten. Ik zou er gewoon flippen. Zo irritant.' Ik duik weer onder even en probeer te kijken onder water wat ook lukt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshy-Kena Irone Brown
    "Nou, hou eens op met jezelf uit te lachen en ga die koelkast eens zoeken." Ze glimlacht liefjes naar me en klopt me zacht op mijn schouder. "Hup hup." zegt ze er nog achter aan en ze grijnst lichtjes. Ik sla mijn ogen ten hemel. 'Ik lach niemand uit, ik lach ergens óver.' Met een vrolijke grijns loop ik een paar kamers binnen, na drie kamers heb ik de keuken gevonden. Ik loop naar de koelkast en trek hem open.
    'Dames gaan voor.' zeg ik en maak een overdreven handgebaar naar de koelkast.
    'Pak wat U wilt.' Ik kijk haar even aan en zucht dan. Als het met iedereen zo ging, kon dit nog wel eens een vaag programma worden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Julia Dubois
    Toen Jorden zei dat we de beleefdheid maar achterwegen moesten laten omdat hij er niet meer tegen kon, begon ik te lachen. 'Zoals u wilt, heer Gasiford' antwoordde ik nog plagend, waarna ik mijn jurkje uit trok en in mijn bikini langzaam naar de trap toe liep, via waar ik ook het water in kwam. Eerlijk gezegt was ik heel erg blij dat er zoiets als een grote trap aan het zwembad vast zat, want het water in springen of via een minitrappetje het water in moeten gaan, dat vond ik maar niks. Dan bleef ik het liefste gewoon de hele tijd op één van de ligstoelen liggen terwijl ik door de hitte heel graag het water in wou. Dit was dus veel en veel beter...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jorden James Gaisford
    Ik duik weer onder en pak haar enkels vast. Even doe ik niets maar dan trek ik haar in één keer naar beneden. Ik lach dan als ik boven kom en hou mijn buik vast. Mijn buik doet pijn. Misschien lach ik iets te hard voor wat ik gedaan heb maar ik krijg gewoon snel de slappe lach... iets te snel meestal. 'Sorry.' hik ik dan 'Ik kon het echt niet laten.' en ik kijk haar schuldig aan terwijl ik mijn lach weer in probeer te houden wat me totaal niet lukt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Julia Dubois
    Zodra ik het water in kom, voel ik Jordens handen die zich om mijn benen sluiten, wetend dat hij me naar beneden gaat trekken. Maar net op het moment dat ik denk dat hij dat dus niet van plan is omdat hij het anders wel allang gedaan zou hebben, voel ik hoe hij me naar beneden trekt en komt er een klein gilletje uit mijn mond. Als ik vervolgens proestend van het lachen weer boven kom, kijk ik hem nep-beledigd aan. 'Ik dacht dat jij op je gezweert had niet naar mij te kijken?' vroeg ik plagend 'dan kan en mag je zoiets ook niet doen!'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jorden James Gaisford
    'Wat doen? Ik heb niets geweerd.' zeg ik en toon mijn gekruiste vingers lachend. 'Ik mag dus naar je kijk zoveel ik wil.' en ik begin te staren om haar te plagen. Staren en bijna niet met mijn ogen knipperen. Dit keer lukt het me wel om mijn lach in te houden en ik staar naar haar ogen. Blauw-grijs. Ik zorg ondertussen dat ik niet vergeet te watertrappelen of deze serie heeft direct een dode. Zie het al gaan. Jorden verdronken in zwembad omdat hij meisje wou plagen prachtige krantenkop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aleksandra Sequin

    Josh slaat zijn ogen ten hemel, hij is vast net zo overdreven als ik. "Ik lach niemand uit, ik lach ergens óver." zegt hij met een vrolijke grijns, en hij doorzoekt de kamers naar de keuken, denk ik. Terwijl ik die vanaf hier al kan zien. Dus sla ik mijn armen over elkaar en kijk ik lacherig toe. Uiteindelijk vind hij de koelkast en opent hij de deur.
    "Dames gaan voor." zegt hij en maakt een overdreven handgebaar naar de koelkast. "Pak wat U wilt." Hij kijkt me aan en zucht, wat ik negeer. Het is me wel duidelijk dat hij minstens zo erg kan overdrijven. Daarom buig ik me naar de koelkast toe en bekijk ik de inhoud.
    "Galant van je." grinnik ik. Ik vis er een flesje Corona uit, het is dan nog wel vroeg, maar het feestje mag van mij best al beginnen. Daarna draai ik me om, om een flessenopener te zoeken. "Hm, ik heb hier best trek in." mompel ik een beetje in mezelf. Ik trek een aantal laatjes open en vind hem uiteindelijk, waarna ik het dopje eraf wip en weg gooi.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Brianna Tessa Adams
    'Ja, ik kom er aan, wacht even!' ik gris snel een jurkje, handoek en mijn teenslippers uit de kast. Ik doe de laatsten snel aan en sla dan de handdoek om mijn lichaam. Samen met Miles loop ik naar het zwembad toe, en zodra ik de gigantische omvang er van zie gooi ik mijn spullen op een ligstoel en spring in het water. Vervolgens kom ik gillend weer boven. 'Koud!' roep ik uit. Ondanks dat duik ik toch weer onder water. Ik kon er het beste meteen aan wennen, dan kon ik lekkerder zwemmen. Ik klom er weer uit en duwde Miles ook lachend het water in. Ik zou me hier nog wel gaan vermaken, dacht ik glimlachend. Ik spring achter Miles aan en kom grijnzend voor zijn neus weer boven. 'Boe.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Miles Charlie Nolan
    Wanneer ik samen met Brianna bij het zwembad aankom, moet ik bekennen dat dit het grootste en mooiste zwembad is dat ik ooit gezien heb. Nu ja, aangezien er niet echt veel zwembaden te vinden zijn in NYC, is dat ook niet erg moeilijk. Brianna gooit haar spullen op een ligstoel en ik kies zonder aarzelen de stoel naast de hare. Ik loop naar de rand van het water en voel even met mijn voet. Brianna ligt intussen al in het water en voor ik het besef, duwt ze me van de rand. Ik schrik van het koude water dat mijn lichaam omringd en kom bijna meteen weer boven. Nog geen halve minuut later staat Brianna weer voor mijn neus. 'Boe.' Ik moet lachen en maak een sprong naar haar toe, waarbij ik haar onder water probeer te duwen. Ze zwemt snel van me weg en ik zet de achtervolging in, aangemoedigd door haar gegil. Dit zou best een fijne vakantie worden.


    The truth may be orange!

    Brianna Tessa Adams
    Ineens maakt hij een sprong naar me toe, en gillend zwom ik snel weg. Oh god, wat zou er gebeuren als hij me te pakken kreeg? Ik maakte een sierlijke duik onderwater, zette mijn voeten tegen de bodem en zette kracht. Ik zwom onder Miles door en kwam lachend weer boven. Doordat ik lachtte had ik niet door dat hij dichterbij kwam en ik gaf een luide gil toe hij me ineens vastpakte. 'Nee, Miles, genade!' gilde ik. Ik spartelde met mijn benen, maar hij had me zo vast dat ik niet weg kon komen. Ik gromde even, maar trok daarna een zielig gezichtje. Spartelen hielp niet, dus dan maar zielig gaan doen. En daarbij had het niet veel nut als hij me onderwater duwde, ik was toch al kletsnat. 'Dus. Wat wil je doen nu je me hebt?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Naging = Flitwick]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xSpookje schreef:
    Lune Eleanor Addison
    'Ja hoor,' zeg ik met een glimlach. Alles is goed als je wat gedronken hebt, maar dat zeg ik maar niet hardop. Dan lijkt het gelijk alsof ik mega veel drink en dat is niet zo, af en toe wat gaat er wel in en 's avonds ook hoor, maar dit overdag drinken is een grote uitzondering.
    'En jij? Fijne reis gehad?' vraag ik aan hem, ondertussen zet ik mijn koffer naast mijn bed en langzaam begin ik alles uit te pakken. Ik leg mijn kleren in de kast, haal de overige spullen eruit en schuif mijn koffer onder het bed.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matthew Mike Parker

    'Ja hoor, En jij? Fijne reis gehad?' Vraagt ze en zet ondertussen haar koffer naast haar bed en begint alles langzaam uit te pakken. Ik kijk toe terwijl ze dit doet en ga op mijn bed zitten voor ik antwoord geef op haar vraag. 'Ja ook wel oke hoor.' Antwoord ik en zet mijn zonnebril wat rechter op mijn neus. Uit mijn binnen zak haal ik een pakje sigarette. 'Vind je het erg als ik op onze kamer rook?' vraag ik beleeft. Ik wil niet gelijk met mijn kamergenood gaan kibbelen. 'En je mag er ook wel eentje als jij rookt?' Ik pak het asbakje op de vensterbank en zet het op mijn nachtkastje voor ik daadwerkelijk mijn sigaret op steek.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:17 ]