• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik kijk naar Louis die naast de man is gaan staan. Ik luister naar de vraag, waar sloef dit allemaal nou weer op? Ik kijk naar Louis die duidelijk geen ateoord weet op de vraag en ik bijt op mijn lip. Als ik mijn mond open om wat te zeggen kijkt de man me waarschuwend aan waarfoor ik mijn mobd weer sluit, ik was echt bang voor hem. Ik kijk naar Louis en wacht tot hij antwoord geeft.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk naar de man en haal mijn schouders op. Ondertussen had mijn angst alweer plaats gemaakt voor mijn normale eigenwijze gedrag. 'Dat is iets tussen Harry en mij en blijft privé, want niet alle dingen hoeven bekend te worden. Dit is trouwens ook gewoon iets waar geen uitleg voor is' zeg ik en bijt al snel op mijn lip. Na die woorden loop ik terug naar Harry en ga naast hem zitten. Ik kijk van Harry naar de man en weer terug en wacht op wat er nu weer gaat gebeuren. Waarom was ik op alweer zo slim geweest om die beer naar onze kamer te brengen? Zonder dat was dit waarschijnlijk niet gebeurd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik kijk naar de man die boos kijkt. 'volgens mij, had ik gezegt dat jullie moesten meewerken ' bromt hij en kijkt mij boos aan. Hij loopt op mij af en trek me hardhandig overeind. Ik voel een brandende plek op mijn wang. Ik bijt op.min lip en doe een stap achteruit. 'nu eerlijk antwoord' sist de man tegen Louis en ik kijk hem aan. 'die is er niet' zeg ik zacht en de man kijkt me aan. 'stil, ik vraag hrt aan hem!'

    Louis William Tomlinson

    Ik sta op en ga voor Harry staan zodat hij niet weer de klappen kan krijgen. Alle pijn vergeet ik eigenlijk en mijn gedachten staan maar bij een ding. Het gene wat ik al eerder had belooft. 'We werken mee en zoals we allebei al zeiden is hier geen antwoord op. Het is gewoon iets wat zo is en gebeurd. Niet overal is altijd een uitleg voor. Hoe graag we dat soms ook zouden willen' zeg ik en richt mijn aandacht op de man. 'En waag het niet om hem nog eens te slaan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik weet dat ik wel eens gelijk kan hebben en hoop ook dat het zo is' zeg ik en blijf heel de tijd heen en weer lopen. Mijn beste vrienden waren weg en daar kan ik gewoon niet tegen. 'Ik hoop echt dat je wat kan vinden op twitter en waar is Liam als je hem nodig hebt?' vraag ik en kijk even naar Elena. 'Je staarde niet en kijken wij verschrikt?' vraag ik verward en knik dan. 'Laten we dat inderdaad maar als eerst doen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'O, nou ja ik hoor vaak dat ik staar en dan helemaal van de wereld ben, maar goed. Dan gaan we naar mijn kamer, jij zag hem daar toch, Zayn?' zeg ik een beetje onnozel. 'O, en ja jullie keken verschrikt' zeg ik huppelend richting mijn kamer. 'Sorry van mijn gehuppel, het spijt me, ik ben gewoon een beetje erg prettig gestoord. Hoewel ik wel gewoon heel serieus kan zijn.' Als ik bij mijn kamer aankom steek ik de sleutel in het gat en betreed m'n kamer. Ik stuikel bijna over mijn koffer en tas die ik op de grond had gegooit. Ik grijp mijn schoudertas en ga op mijn bed zitten, wat ben ik moe!


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja, dat probleem ken ik gezien ik daar ook wel een last van heb' zeg ik en kijk haar verward aan. 'Wie zag ik ook alweer? Mhm misschien door het feit dat we eten aar we nu moeten beginnen met zoeken' zeg ik en loop met haar mee tot me iets opvalt om de hoek van de gang. 'Het maak niet uit aangezien we wel wat gewend zijn en dan vooral met met Louis en Harry.' Ik loop naar het einde van de gang en mijn ogen worden groot als ik zie wat er staat. 'Hazz' mompel ik en pak de beer van de grond af om vervolgens gelijk terug naar de kamer van Elena te lopen. 'Ik weet zeker dan er iets aan de hand is' piep ik en hou de beer nog steviger vast. 'Louis zou Hazz dus echt niet achterlaten op de gang'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    De man knikt een beetje en kijkt Louis aan. 'jij beslist niet wat hier wel en niet gebeurtv gromt hij en doet daarna een stap achteruit. 'nou we gaan veder' mompelt hij met een gemene grijns. ' zijn jullie veder gegaan dan kussen?, een ik merk het als jullie liegen' gromt hij en ik kijk hem aan. Dit sloeg echt helemaal nergens op. 'nou!?' roept hij boos en balt zijn vuist. 'nee' zeg ik en kijk hem aan. 'nou doe dat nu maar is' zegy hij waarna een harde lach volgt. Wat!? Nee echt niet nooit! Ik kijk Louis aan en schud daarna langzaam mijn hoofd waarna de man werr gemeen lacht. Was dit nou een grap van hem?

    Louis William Tomlinson

    Ik haal mijn schouders op. Ik besliste inderdaad niet, maar het werkte wel. De gemene grijns die rond zijn lippen speelt als hij zegt dat we verder gaan bevalt me niet. Ik kijk hem aan als hij de volgende vraag stelt. Was die een of andere grap ofzo? Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar op dat moment antwoord Harry al en stelt de man de volgende vraag. Nou ja het was meer een opdracht. 'Nee dacht het dus niet' zeg ik. 'We moesten vragen beantwoorden en geen bevelen opvolgen' zeg ik en kijk even naar Harry. Doordat ik naar Harry keek had ik niet door dat de man ondertussen alweer voor me stond. Dat merkte ik pas de pijn terugkeerde en niet veel later de smaak van bloed proefde. 'Waag het niet om nog eens zo eigenwijs te doen of me tegen te spreken' zegt hij met een dreigende ondertoon. Ik bijt op mijn lip en knik langzaam. Niet in staat om wat te zeggen of te doen, maar ook wetende dat ik me niet zo gemakkelijk overgeef.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik ben maar achter Zayn aangelopen en let dus helemaal niet op, mijn aandacht ligt helemaal bij het vinden van haar naam op Twitter. Als ik uiteindelijk opkijk piep ik geschrokken als ik de beer in Zayn's handen zie.
    "E-Er is echt iets met ze gebeurd..." zeg ik zacht, waarna ik als een gek op mijn mobiel begin te tikken om ook maar iets te kunnen vinden.
    "Volgens mij heet ze Ashley..." mompel ik, waarna ik even nadenk. "Volgens mij ken ik haar nog van school, ik heb nog een adressenboek ergens liggen. Maar ik denk niet dat we naar haar huis moeten." zeg ik, waarna ik Zayn twijfelend aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    harry Edward Styles
    De man heeft een gemene grinns op zijn gezicht en ik sta op. 'waag het niet hem nog een keer pijn te doen' zeg ik boos en kijk hem aan. De man lacht gemeen. 'doe nou maar wat ik vroeg' zegt hij boos en haalt ondertussen een camera uit zijn zak. 'nou waar wachtenbjullir op' roept hij boos en ik kijk hem aan. 'dit ga ik echt niet doen' zeg ik wat me een stomp in mijn maag opleverd. Ik grijp Louis vast en krimp in van fr pijn. 'ik wil dit niet' piep ik zacht in zijn oor. 'jullie snappen ook niks he, dit gaan we later doen! En dan doen jullie het! Nu veder met vragen, bereid je vast voor!'

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk even naar Stephanie en knik even. 'Sorry dat ik je opnieuw laat schrikken en dat denk ik inderdaad ook' zeg ik zacht. Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en begin ook te zoeken naar het meisje. 'Okeey en als je haar van school kent en het adres hebt kost dat al minder tijd' zeg ik en kijk even op. 'Vertel me alles wat je weet, want langs gaan werkt niet en als ze er iets mee te maken heeft zit ze niet thuis'

    Louis William Tomlinson

    'Dat was lief van je' zeg ik zacht en knik dan begrijpelijk. 'Dat snap ik Hazz en dit wil ik ook niet. We vinden wel een manier om dit allemaal op te lossen' Ik veeg met mijn mouw wat bloed weg en laat me dan langs de muur naar beneden glijden gezien ik het niet langer volhoud om te blijven staan. 'Wat ga je ons nu weer vragen?' vraag ik. 'Alles wat ik wil weten.' Nog steeds speelt een gemene grijns rond zijn lippen als hij dat antwoord. Dit kan dus echt niet veel goeds betekenen al waren we daar al achter na zijn bevel van net. Iets wat we nu en straks dus echt niet gaan uitvoeren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik even en denk goed na om iets te weten te komen. "Euh... Ashley Johnson was het volgens mij... Ze zat bij mij in de klas dus ze is nu zeventien jaar. Ik weet dat ze altijd aan het schreeuwen was over een of andere boyband, dus ik denk dat ze jullie bedoelde." zeg ik uiteindelijk, waarna ik even op mijn lip bijt.
    "Ashley heeft in het cheerleaderteam op school gezeten en heeft daar volgens mij nog veel contact mee. En als ik heel goed gok studeert ze nu om arts te worden of zo..." praat ik verder, waarna ik eventjes frons. "Meer weet ik echt niet. Weet jij nog toevallig mensen die jullie echt niet mogen of die alles van jullie willen weten?" vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik luister naar wat ze vertelt en knik als antwoord op haar verhaal. 'Maak niet uit en dit is wel genoeg informatie' zeg ik. 'Ik kijk niet raar op als wij inderdaad die boyband zijn en zij dus iets met de verdwijning van Louis en Harry te maken heeft' mompel ik en kijk naar de beer in mijn handen. 'Wij hebben genoeg mensen die ons niet mogen doordat we beroemd zijn en door de paparazzi. De hele wereld weet volgens mij alles over ons gezien alles te vinden is in bladen en internet.' Ik haal mijn telefoon weer uit mijn zak en zoek het nummer van Liam. 'Denk dat het handig is als we Liam inlichten' zeg ik voor ze wat kan vragen en de telefoon overgaat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'vertel jullie grootste geheim' zegt hij met een grote grijns en ik schud mijn hoofd. Nee echt niet. Ik negeer de man en kniel naast Louis neer. Ik kijk hem aan en sftreel even door zijn haar. 'gaat het een beetje?' vraag ik zacht en hoor dan de deur open gaan. De andere man komt binnen en vraagt of de man even meekomt. Hij zucht en loopt de deur uit. 'gelukkig' zeg ik zacht en geef Louis gauw een knuffel. 'waar heb je pijn?'