• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (xD ik wacht op reactie)

    [ Mwahaha ben bezig maar word ik de gaten gehouden omdat mijn ouders het vermoeden hebben dat ik niet met mijn huiswerk bezig ben. Dat is ook gelijk een goede reden om quizlet te blokkeren als ze er achter komen. Dus....als ik ook ineens offline ben komt het doordat ik niet wil dat dit geblokkeert word xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik ook.:$ Ik klik de hele tijd op vernieuwen, ik ben levenloos bezig sinds mijn film is afgelopen... Ik lachte toen hij game over zei?!:S Dat mensje bleek dus dood te gaan, begin ik nog harder te lachen... Laat maar, ik praat weer teveel. Ik ga weer Imagines van One Direction lezen.(A) Ik ben net met Niall. en Harry getrouwd geweest en Louis heeft me vermoordt omdat ik doodging van zijn sexyness?xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Mwaha sorry en ga maar klagen bij mijn ouders xD
    Sleur Zayn mee naar het gebouw zorg dat Harry en Louis daar zitten en jullie kunnen reageren en het drama kan beginnnen xD Nee grapje ik zsl proberen om nog even te reageren zonder dat mensen wat doorhebben. Like a ninja..sorry ben een beetje hyper xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [AAh, ik moet zo naar acupunctuur:( dan gaan ze naalden in me prikken]

    quin98 schreef:
    [AAh, ik moet zo naar acupunctuur:( dan gaan ze naalden in me prikken][/quote





    Waarom dat 0.0?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 15:24 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [dat heb ik nodig voor iets, zodat het weer beter gaat werken of zo]

    quin98 schreef:
    [AAh, ik moet zo naar acupunctuur:( dan gaan ze naalden in me prikken]


    [Waarom?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Het voelt zo onrealistisch, maar tegelijkertijd ook zo goed en vertrouwd. De pure liefde is het gene dat het deze keer zo anders maakt dan de andere keren. Mijn armen heb ik ondertussen al om zijn middel geslagen en open mijn mond een stukje. Dit alles heeft blijkbaar toch nog iets positiefs. Het heeft me laten inzien dat ik uiteindelijk toch gewoon mijn beste vriend leuk vond en het zorgde er ook voor dat we het allebei durfde toe te geven. Dus alle slechte dingen hebben uiteindelijk toch ook iets goeds.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Weet ik niet misschien omdat je toch alles weet. Neem de plekken die je me vanmiddag liet zien en trouwens ook geweldig waren' antwoord ik en en kijk even naar Liam. 'Hoe kan je toch zo rustig blijven?' vraag ik en bijt al snel weer op mijn lip voor ik verkeerde dingen ga zeggen. Ik luister weer naar Stephanie die het over een of andere gebouw heeft. 'Klinkt als de perfecte plek en kan je ons ernaartoe brengen?' vraag ik waarna ik ongeduldig naar de deur loop en de beer weer tegen de muur zet. Dit was gewoon een goede plek en de kans is groot dat die twee daar zijn. 'Maar moeten we voor de zekerheid niet de politie ook inschakelen?'

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 15:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Hij opent zijn mond iets en ik glimlach even. Daarna laat ik mijn tong naar binnen glijden en spelen onze tongen een heerlijk spel. Ik woel ondertussen zachtjes door zijn haar. Toch was ik een heel klein beetje blij met dit alles, nu had ik tenminste Louis. Eindelijk had ik het durven toegeven en vond hij mij ook gewoon leuk. Ik ga iets ruwer zoenen en geniet ervan. Toch raar dat ik nu met me beste vriend aan het zoenen ben. Hij is ook gewoon heel leuk, echt hij is perfect. Waarom zag ik niet gewoon veel eerder in dat ik het hem had kunnen vertellen, dan was dit al veel eerder gebeurt. Dit moment voelt gewoon geweldig, het mag van mij echt eeuwig doorgaan. Als het aan mij lag stopte deze zoen dan ook nog lang niet.

    Liam James Payne
    Ik kijk Stephanie aan en zucht even. Daarna kijk ik naar Zayn en haal mijn schouders op. 'Om helemaal te flippen heb je ook niks aan'zeg ik en kijk Stephanie aan. 'We kunnen naar de gebouw, maar niet zonder politie dat is te gevaarlijk, dus inderdaad Zayn even de politie inschakelen.'zeg ik met een knikje en pak mijn mobiel. 'Weet je toevallig het adres, dan komen ze daar heen'

    (Ik heb dat ook gehad!! Acupunctuur! En dat valt best mee hoor, de massage is leuk.:$ En dat is dat je bloed beter gaat stromen of zo... Of dat een orgaan, spier of bot beter gaat functioneren.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ja klopt, ik krijg alleen geen massage, maar de naaldjes doen opzich niet heel pijn, ik ben der aan gewend xd]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bekijk het gesprek van Liam en Zayn en bijt dan zachtjes op mijn lip.
    "Ehm... Het heeft geen adres, volgens mij." zeg ik zacht, waarna ik weer naar de deur loop.
    "Kunnen we niet gewoon gaan? Zo gevaarlijk is het toch ook niet met z'n vieren." protesteer ik nog.
    Ik wil gewoon niet dat iemand anders die plek betreedt. Het was mijn plekje en die van mijn moeder. Daar bleef je weg, anders kwam je ook aan mij.
    Ik merk de verbaasde blikken op en zucht even. "Ik weet het adres niet."


    Reading a good book is like taking a journey.