• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik schud mijn hoofd als hij zegt om onze grootste geheimen te vertellen. Ik kijk naar Harry die naast me neerknielt en probeer te glimlachen. 'Om eerlijk te zijn heb ik me wel eens beter gevoeld' antwoord ik zacht en zucht opgelucht als de deur opent gaat en de man verdwijnt. Ik sla mijn armen om Harry heen en haal een keer diep adem om niet ineens in huilen uit te barsten door alles. 'Eigenlijk zo ik moeten zeggen waar het bloed, maar het is toch echt mijn enkel die zorgt voor de pijn en het feit dat lopen niet gemakkelijk gaat. Maar gaat het wel met jou?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik kijk even naar zijn schoen die ik uittrek. 'ja met mij gaat het wel, jij bent nu belangrijk Lou.' zeg ik en bekijk zijn enkel even. Het was al wat dikker een een beetje blaue. 'ik denk verzwikt' mompel ik en trek Louis daarna in een knuffel. 'ik beloof je nu een ding, het komt wel goed, we komen hier samen uit' zeg ik en kijk Louis aan. 'waarschijnlikk is die man van de paparatzi en wil die daarom dit alles' momprl ik en kijk Louis aan. Ik druk voorzichtig een kus op zijn wang. 'Het liefst zou ik willen dat ik alle pijn van je kon afnemen, of het maar voor even laten vergeten'momprl ik en streel even zachtjed over zijn wang. Daarna leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik even langzaam en kijk met Zayn mee. "Zou Liam iets weten dan?" vraag ik peinzend, waarna ik eventjes zucht en weer op mijn lip begin te sabbelen. Nog even en ik stortte hier in. Dat klonk misschien egoïstisch, want Louis en Harry zaten vast en zeker in een veel ergere situatie, maar het is ook niet makkelijk voor mij om sterk te blijven zonder de zekerheid dat Louis en Harry nog wel leven.
    "K-Kunnen we niet iets doen?! De politie bellen of zo?" zeg ik gefrustreerd, waarna ik merk dat er tranen in mijn ogen prikken waarna ik ze maar in de vrije loop laat gaan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik bijt op mijn lip als hij mijn schoen uittrekt. 'Weet je het zeker, want die klappen waren ook niet niets.' Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd 'Zoals ik net al zei ben jij het dierbaarst dus dat is niet waar' zeg ik zacht en werp kort een blik op mijn enkel. 'Fijn dat kan er ook nog wel eens bij' zeg ik, maar glimlach toch even als hij me in een knuffel trekt. 'Ik heb je altijd vertrouwt en dat veranderd niet dus nu ook niet' zeg ik en knik even. 'Ik zou niet weten waar hij anders van is, maar zijn vragen en bevelen slaan nergens op. Maar dat zal allemaal wel eer voor een of ander raar verhaal zijn.' Een kleine glimlach speelt rond mijn lippen. 'Lief van je maar dat is echt niet nodig. Het verdwijnt vanzelf wel weer en nu gewoon even alles vergeten werkt ook wel' zeg ik en kijk hem aan. 'Het komt allemaal wel weer goed Hazz' zeg ik zacht en haal een hand door zijn krullen. 'Het komt allemaal wel goed en voor je het weet zijn we weer terug' mompel ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    net als ik het toilet uitloop gaat mijn mobiel en kijk ik het schermpje, zayn. Ik neem gelijk op en hou de mobiel aan mijn oor. 'hallo' zeg ik vrolijk en kijk om me heen. 'waar zijn jullie?' vraag ik en loop een beetje door de lobby. Ik Ie ze niet en haal mijn schouders op om vervolgens het antwoord fewoon af te wachten. Ik bijt even op mijn lip en kijk nog een keer om me heen, ze zouzden wel op de kamer zijn of zo.

    (Ah... Een prachtige RPG wordt dit toch... Love is in the air, but we're kidnapped.(A) Zou me toch iets zijn zeg!xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik haal mijn schouders op en zucht als ik ineens een vrolijke Liam aan de lijn krijg. 'Bij Elena op haar kamer, want Louis en Harry zijn verdwenen. Ach hou het maar op vermist. Kom alsjeblieft hier naartoe, want we hebben je nodig' zeg ik en sluit mijn ogen even om tot rust te komen en even helder na te kunnen denken. Iets wat niet lukt, maar het is ook best logisch. Ik zie dat Stephanie op het punt staat om in te storten en moet zeggen dat ik me op dit moment ook zo voel. Je zit hier met zoveel onbeantwoorde vragen waardoor je fantasie op hol slaat en misschien wel werkelijkheid word. 'Ik weet het echt niet, maar niets doen is ook zo nutteloos' zeg ik en kijk haar aan. Ik veeg een paar van haar tranen weg en trek haar in een knuffel. 'Misschien moeten we zelf even rustig worden en dan iets verzinnen' zeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik kijk Louis aan, 'ja het gaat echt, ze deden wel pijn, maar het gaat' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'dat is niet waar, jij beteknt heel erg veel voor me, jij bent mijn dierbaarste en ik laat ze niet meer aan je komrn, hor bang ik ook voor ze ben' zeg ik met een zachte kus op zijn wang. 'dat is mooi, want ik ga er gewoon voor zorgen dat we eruit komen, wat ik ook mort doen!'zeg ik met en livhte grijns en kijk hem aan. 'ja misschien willen ze roddels over ons dat Larry Stylinson echt is of zo' momprl ik schouderophalend en.kijk hem aan. 'maar ik zou ze een ding vertellen, dat is het ook want ik hou heel veerl van jou' zeg ik met een grijns en druk een kus op zijn wang. 'weet je echt zeker dat ik er niks aan kan doen om de pijn wat te verminderen?' vraag ik en kijk hem aan. 'ik help je graag, wat ik er ook voor moet doen'

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik en draai me om zodat ik Zayn aan kan kijken. "Bedankt." fluister ik even, waarna ik mijn hoofd eventjes laat hangen en op mijn lip bijt. Rustig worden? Hoe wil je rustig worden in deze situatie?! Ik vraag me af of Liam eigenlijk wel rustig blijft...
    "Wacht eens... Waarom zijn alleen Harry en Louis weg?! Liam en jij is niks overkomen, en Niall denk ik ook niet." zeg ik verbaasd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ben blij dat het wel een beetje met je gaat en dat het pijn doet snap ik wel. Echt zacht slaan ze niet' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik val in herhaling,want je bent echt heel erg lief Hazz. Maar je moet eerst zorgen dat jezelf niets overkomt' zeg ik glimlachend en knik even. 'Daar twijfel ik niet aan en ga je helpen, maar je moet echt niet alles doen wat er gezegd word. Daar kom je ook niet ver mee' zeg ik lachend. 'Larry Stylinson is ook echt alleen niet op de manier zoals zij denken' zeg ik en druk een kus op zijn wang. 'Ik hou ook heel veel van jou en zou niet weten wat ik zonder je moet' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Ik zou niet weten wat als helpt dit opzich wel aangezien ik er niet aan denk' antwoord ik. 'Dat weet ik toch'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ah... En daar viel mijn prachtige Larry Stylinson RPG in kleine stukjes. Nou ja zeg, niemand gunt mij eens wat lol!xD Ik praat weer teveel...(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Huh? Ja we gunnen je wel wat lol en je praat niet teveel xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Geen dank' zeg ik zacht en probeer ondertussen wat rustiger te worden. Ik kijk haar aan. 'Geen idee en wees gerust wat ik kan dat ook niet op dit moment, want het blijven wel Hazza en Lou.' Ik haal mijn schouders op. 'Waarschijnlijk omdat Niall hier niet is, Liam onder de mensen is en ik hier bij jou en Elena ben. Harry en Louis waren samen en het teveel zou opvallen als ons alle 5 iets overkomt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ha! Dan blijf ik doorpraten!(A) Arme ik... Ik zat al helemaal zo van: Oké, en dan gaat Harry nu zijn liefde aan Louis verklaren en andersom en dan zoenen ze!(H) Ik lezen: :O... Noooooo! xD Oké, sorry. Ik draai door. Ik ga Saw nog eens kijken, dan ben ik wel stil. Of ik schreeuw. Een van de twee.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    verbaast straat ik even voor me uit en stop dan mijn mobirl in mijn zak. Louis en Harry vermist? Ik bijt op.mijn lip en ga daarna gauw naar boven. Bijn Elena's kamer klop ik aan en wacht ongeduldig tot er wordt oprngedaan. Rustig blijven Li, je hebt er nu niks aan. Spreek ik mezelf toe en kalmeer dan tovh wat. 'doe is open!'roep ik naar binnen.