• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik knik en kijk hem aan. De momenten van onder andere vandaag flitsen voorbij. Ik open mijn mond om te antwoorden, maar sluit hem met een zucht weer. 'Als ik het ontken dat het voor mij niet geldt zou ik liegen' geef ik dan uiteindelijk toch toe. 'Dat heb ik toch aan jou te danken Hazz' zeg ik glimlachend terwijl ik hem nog steeds aankijk. Snel schud ik mijn hoofd. 'Dat jij bij mij uit de buurt blijft is wel het allerlaatste wat ik wil'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    [Ik ga weer leren misschien ben ik later nog online]


    [Succes en laat maar raden. Je bent frans aan het leren xD Tot hoever ken je het trouwens al?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik glimlach als hij dat zegt, dit.moment was niet geweldig maar dat hij dit zij maakte me toch wat blijer. Ik kijk Louis aan en knik. 'gelukkig maar, want dat zou me eigenlijk ook niet lukken' zeg ik zacht en buig me dan naar hem toe. 'mag ik?' vraag ik zacht terwijl onze lipprn nog maar een centimeter van elkaar verwijderd zijn. Zijn warme adem streelt langs mijn gezicht en laat een aangenaamt gevoel achter.

    { tot nergens, ik ben het aan het overschrijven fuck ik ben te laat begonnen :( grmbl!}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Dat probleem ken ik aangezien ik dus ook niets ken. Hoop echt dat ze het is vergeten en dat ze niets weet als we gewoon onze boeken op tafel leggen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { Ik denk niet ik zag er toen we uitwaren nog en ze zei: Niet vergeten morgen hebben jullie toets :(}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Een glimlach speelt rond mijn lippen door zijn woorden. 'Dat komt dan goed uit, want anders hadden we toch een een probleem' zeg ik zacht. Ik kijk hem aan en mijn glimlach word alleen maar breder door zijn vraag. Als antwoord erop overbrug ik de laatste centimeter en druk mijn lippen zacht op de zijne.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    { Ik denk niet ik zag er toen we uitwaren nog en ze zei: Niet vergeten morgen hebben jullie toets :(}


    [Dat noem ik nog eens een keer gemeen. Waarom hebben wij nooit een keer geluk en laat ik dan ook maar weer gaan leren..nou ja dat was ik al aan het doen maar alsnog

    Dit word echt een zware onvoldoende dan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk van Elena naar Liam en haal mijn schouders op. 'Ik weet het dus echt niet meer en het enige wat ik weet is dat er ergens antwoorden moeten zijn' zeg ik en ga tegen de muur zitten. Ik kijk even naar de beer en dan weer naar Liam. 'Deze lag aan het einde van de gang' antwoord ik. 'Er klopt gewoon iets niet en iets zegt me dat het inderdaad ernstig is. Maar de grote vraag is waarom alleen Harry en Louis? '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    zijn lippen uit de mijne en een geweldig gevoel overspelot me, dit voelt zo anders al de andere keren. Dit keer was het gewoon uit pure liefde. Ik sla mijn armen om zijn nek en lik voorzichtig op zijn lip. Eindelijk kon dit wel, stiekem vond ik hem al en tijdke leuk maar ik.durfde het gewoon nooit te zeggen, en dat hij af en toe een vriendin had hielp ook niet echt mee. Ik sluit mijn gedachte gelijk weer af en geniet van deze liefdevolle kus.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk van Zayn naar Liam en naar die beer. Stomme beer, ik gaf hem de schuld van dit alles. Ik weet niet waarom, maar ik moest toch iets beschuldigen? Ik hou van Louis en ik wil hem echt niet kwijt! Ik luister even naar Zayn's vraag en dan naar wat ik net nog dacht.
    "Omdat die twee Larry Stylinson vormen." mompel ik zacht, waarna ik opkijk. "Dat meisje geloofde toch niet dat ze echt gay waren? Misschien zijn ze daarom weg, omdat ze bewijs willen." zeg ik, waarna ik opspring en bijna weer op de grond val doordat Liam me nog steeds vastheeft. Ik wil naar buiten rennen, maar ik kom er achter dat ik verder niks weet. Dus wat heeft het voor een zin om ze te gaan zoeken?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk naar de beer en een zucht verlaat mijn mond. Waarom moet ons dit altijd overkomen. Ik luister naar het antwoord van Stephanie en sta dan weer op. 'Dat is inderdaad een goede reden' zeg ik zacht en kijk haar aan. 'Dat geloofde ze inderdaad niet en klinkt opzich best wel logisch' zeg ik en denk na. 'Is hier iets van een verlaten plek in de stad ofzo? Een onbekend iets, want dan zou ik zeggen dat onze zoektocht daar moet beginnen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Waarom verdwint een van de twee reacties al ze onder elkaar staan :| Dat is dus echt niet eerlijk]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik luister naar wat Zayn zegt en denk even na. Waarom kreeg ik altijd die rotvragen?! Oh ja, ik woon hier.
    "Eh... Hoe kan ik het weten als het onbekend is?!" vraag ik gefrustreerd, waarna ik rondjes begin te lopen en weer bijna over Liam struikel.
    "Liam! Sta op!" bijt ik hem toe, waarna ik verder loop en mijn lip kapot bijt, maar het bloed maakt me nu even niets uit.
    "Als je ehm... Nee. Misschien de... Nee, dat kan niet. Wacht! Ik weet het! De.. De... Hoe heette dat gebouw?! Oh ja! Je weet toch wel mijn lievelingsplekje? Ik ging daar vroeger met mijn moeder altijd naar een klein boothuisje waar ik poppen in een bootje zette en liet varen in een bak water." zeg ik. "Niet veel mensen kennen dat huisje en het is nu al jaren niet meer gebruikt. Zelf kom ik daar ook niet meer."


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Nou ja zeg... Quizlet! Wel eerlijk blijven!:O)


    Reading a good book is like taking a journey.