• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ja, dat is hem.(A) Nu ga ik kijken... Ik slaap vannacht dus echt niet.xD Ik heb alle delen gezien, maar elke keer dat ik een deel keek had ik het gevoel dat ik zelf nog vermoordt ging worden.:$ Maar het blijf toch leuk om te zien hoe mensen die op sterven liggen falen.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Maakt toch niet uit ;3!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ben er weer en waarom moet ik verzinnen? xD

    Nee is goed ik verzin wel wat, maar hazz moet toch eerst reageren :P]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ja maar ik moet tovh weten wat die ontvoerder gaat doen)

    [Laat ze zeggen dat ze dingen weten over degene die ze dierbaar zijn ofzo, want dat vond ik opzich wel een goed idee. Ik kan niet nadenken door de kou xD oke slecht excuus


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (hmm.. Maar, ik bedoel paparatzi wil dingen te weten komrn tovh? Of foto's of zo? En daar zeggen ze dus voor dat ze dingen weten over diervare?)

    { Kan Zayn ook ff reageren ?? Hihi]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Papparazzi zet de gozerts onderdruk ofz en gaat ze dan drogeren ofz.. voor foto's info enz ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    quin98 schreef:
    (hmm.. Maar, ik bedoel paparatzi wil dingen te weten komrn tovh? Of foto's of zo? En daar zeggen ze dus voor dat ze dingen weten over diervare?)


    [Ja zoiets inderdaad. Bijvoorbeeld als ze geen vragen beantwoorden doen ze iets met degene die hun het meest dierbaar is of iets in die richting?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    { Kan Zayn ook ff reageren ?? Hihi]


    [Ja is goed we hebben morgen dus echt een vervelende dag aangezien we weer eens beginnen met duits ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MirrorMalik schreef:
    (...)

    [Ja is goed we hebben morgen dus echt een vervelende dag aangezien we weer eens beginnen met duits ]


    (Ach naja dan zijn we van Mourik af... en hoeveelste uur hebben we huisman? engels dus?)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    ik knik een beetje angstig als Louis dat zegt. 'Jullie willen vast weten eaarom jullie hier zijn' zegt de ontvoerder ineens en.ik slik. 'wij willen dingen weten, we gaan jullie vragen stellen en we gaan jullie vragen dingen te doen die we gaan filmen of op de foto zetten, en als jullie dit niet doen zonder protest, weet ik jullie dierbare te vinden, en dan weet ik niet of jullie ze ooit levend terug gaan doen' zegt de ontvoeder en ik krimp bang in elkaar. Ik ga dichter tegen Louis aanzitten en bijt op mijn lip.

    Fluid schreef:
    Elena

    'Ik weet het niet hoor, als ik maar wel even mijn telefoon kan pakken uit mijn kamer, dan kunnen we gelijk bespreken wat we gaan doen. Misschien is het ook beter om in mijn kamer wat te bespreken aangezien mensen ons zo kunnen horen.' zeg ik grillig. Ik kijk Stephanie aan en ook Zayn.'Misschien niet het goede moment maar wil je nog chocola Zayn, dan kunnen we misschien even tot rust komen.'


    Zayn Jawaad Malik

    De helft van het gesprek krijg ik al niet meer mee aangezien er gewoon iets niet klopt. Ik probeer te verzinnen of Harry en Louis vandaag al iets gezegd hadden erover, maar kan zo snel niet verzinnen. Het zijn en blijven mijn beste vrienden die weg zijn en dat zorgt ervoor dat ik niet logisch kan nadenken. Ik kom terug bij de werkelijkheid zodra ik mijn naam hoor. 'Nee dankjewel' antwoord ik en probeer te glimlachen. 'Het enige wat ervoor kan zorgen dat ik rustig word zijn antwoorden of Louis en Harry die weer terecht zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    Harry Edward Styles
    we gaan jullie vragen dingen te doen die we gaan filmen of op de foto zetten,


    (Oké, dat klinkt verkeerd.:$ Ik zei niks.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Fluid schreef:
    (...)

    (Ach naja dan zijn we van Mourik af... en hoeveelste uur hebben we huisman? engels dus?)


    [Het 5de of het 6de, maar volgens mij 5de en 6de geschiedenis ofzo]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer