• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (okee:Y))

    Stephanie Rosanna Swift.

    Nou ja... Ik ben even in gedachten en meteen is iedereen weg. Ze hadden me ook wel even kunnen waarschuwen... Ik ga op een bankje zitten en pak mijn mobiel om Louis te bellen, hij neemt toch altijd op. Ik tik zijn nummer in en wacht tot hij opneemt. Ik begon me eventjes zorgen te maken, het duurde wel erg lang...

    (Kan dit erbij?:$ Dan heb ik ook nog wat te zeggen.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Nu alleen de vraag wat' zeg ik glimlachend en loop dan weer mee. Het volgende moment ging alles zo snel dat het nauwelijks te volgen is. Mijn armen die worden vastgepakt en een hand die voor mijn mond word gedaan. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat bij Harry precies hetzelfde word gedaan. Met alle macht probeer ik me los te maken uit de greep, maar zonder succes aangezien het alleen maar een hoop pijn opleverde. Het lukt me om opzij te kijken als Harry mijn naam piept. Ik kijk hem met een bange blik aan, want echt in staat om iets te zeggen was ik niet meer. Al snel word mijn beeld zwart door iets dat voor mijn ogen word gedaan. De hand voor mijn mond verdwijnt. 'Wat is dit allemaal?' piep ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Tuurlijk]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bijt even op mijn lip en bel dan Harry op, hij was toch altijd bij Louis... Als ik weer geen gehoor krijg begin ik me toch wel zorgen te maken.
    "Neem nou op!" zeg ik smekend, ook al was ik alleen.
    Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf ze toch bellen. Als ik ze volgens mij allebei toch vier keer heb gebeld bel ik Zayn eens op. Als hij niet opneemt sla ik door...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik wi gelijk gaan roepen als de hand voor mijn mond verdwijt. 'waag het niet te roepen Styles, want dan wil je niet weten wat er gebeurt' sist een stem in mijn oor waardoor ik besluit niet te gaan roepen. 'Louis, ik weet het niet'.piep ik bang en op dat moment voel ik een klap tegen.mijn hoofd. 'niet praten' zegt de stem weer en ik slik. Ik sluit mijn mond e voel de bonkende pijn in mijn mond. Waarom gebeurden dit? Wat was er aaan de hand?

    ( ik ga me nu klaar maken om weg te gaan dus ik ga zo weg)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Door de woorden die tegen Harry zegt worden besluit ik mijn mond ook maar te houden. In plaats daarvan beweeg ik mijn hand in de richting waar ik net zijn stem nog hoorde en probeer zijn hand te vinden. 'Het komt wel goed Hazz' piep ik en een moment later voel ik een brandende plek op mijn wang. Ik bijt op mijn lip om niet te schreeuwen. Wat is hier aan de hand en waarom moeten ze ons hebben?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik voel Louis hand tegen mijn been en pak zijn hand dan stevig vast. Het komt wel hoed? Het komt helemaal niet goed! We worden hier mergenomen door twee onbekende en we hebben gen idee waar naartoe. Ik bijt bang op mijn lip en geef een kneepje inouis hand. Ik ben zo bang, waar zouden ze ons naartoe brengen? Wat moesen ze van ons? Vragen waar ik geen atwoord op eist en ik durfde het niet te vragrn.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik open mijn mond om wat te zeggen als mijn telefoon gaat. Snel haal ik hem uit mijn broekzak en zie dat ik een gemiste oproep heb van Stephanie. 'Sorry ik moet echt heel even terug bellen' zeg ik en bel Stephanie terug. Geduldig wacht ik tot er word opgenomen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Als Zayn niet opneemt vlieg ik overeind en wil ik gaan schreeuwen dat mijn vrienden zijn vermoordt door zombies, maar dan gaat mijn telefoon. Ik pak zo snel mogelijk op.
    "Zayn! Zijn Louis en Harry bij jou?! Ze nemen hun telefoon niet op en dadelijk zijn ze dood! Je weet maar nooit wat zombies en geesten doen!" ratel ik, waarna ik eventjes snel ademhaal.
    "Misschien geen zombies dan, maar geesten toch wel?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik voel dat Harry mijn hand stevig vastpakt en ondanks alles glimlach ik even. Het liefst zou ik nu de hele boel bij elkaar schreeuwen en zorgen dat mensen antwoord zouden geven, maar dat lijkt me niet heel erg slim. Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar zodra voetstappen dichterbij klinken verander ik toch van gedachten. Waar waren die superkrachten als je ze echt nodig hebt?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Dit is echt heel gemeen, ik sta op het punt een stuk chocolade te delen met Zayn Malik en dan gaat z'n telefoon! Ik haal haal het stukje chocolade uit mijn mond en houd het beet met mijn nagels op het stukje wat net buiten mijn mond viel. 'Ja is goed bel maar, misschien is er iets gebeurt' zeg ik een beetje verdrietig. Ik ga op de grond zitten en leg het stukje chocola op de reep zodat het niet vies wordt. Ik kijk naar Zayn die druk belt en lik mijn lippen om de chocola wan mijn mond te krijgen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Stephanie haal een keer rustig adem en nee Louis en Harry zijn niet bij mij' zeg ik en kijk even rond. 'Er zal vast een goede reden dat ze niet opnemen en als ze dat nog niet doen gaan we opzoek. Kom eerst maar naar de zevende verdieping, want in deze toestand vertrouw ik het niet als je alleen bent' zeg ik. 'Zombies en geesten is namelijk ver gezocht en vast niet waar'

    [ik moet naar een verjaardag dus reageer niet heel snel]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ineens wordt ik losgelaten en krijg ik en harde duw waardoor ik even wankel en daarna op grond val. Ik hoor wat gelach en daarna voetstappen. Wat voor me ogen zat is nu weg en ik zie en soort jok. Ik kijk even naar Louis die ook op de grondigt en dan naar de deur. Waar twee personnen gauw uitlopen. Ik kruip bang naar Louis en ga bij hem opschoot zitten terwijl ik mijn armen stevig om hem heen sla. 'ik ben zo bag' piep ik in zijn oor en hou hem dicht tegen me aan. Ondertussen beginnen wat tranen over mijn wangen te lopen en ik verberg mijn hoofd in Louis nek.