• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik volg het gesprek tussen Elena en Zayn even en heb geen zin om daar tussen te komen. Al is dit niet het goede moment om daarover na te denken, er speelde toch echt iets tussen die twee. Nou, misschien van een kant dan. Ik ga terug op het bankje zitten, trek mijn benen op en sluit mijn ogen even. Ik probeer mezelf te kalmeren door te denken dat ze gewoon hun mobiel uit hebben staan en ergens zitten te stoeien, maar het lukt niet echt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    { Grmbl ik heb geen zin in gs :(}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk van Harry naar de ontvoerder. Het liefst zou ik nu willen zeggen dat ze ons daarvoor niet mee hadden moeten nemen of dat onze vragen ook niet beantwoord worden. 'Mijn dierbare zit nu nog steeds op mijn schoot en jullie doen hem niets aan zolang ik hier ben' zeg ik en kijk even naar Harry die bang in elkaar krimpt en nog dichter tegen me aan komt zitten. Een enge lach afkomstig van de ontvoerder klinkt door de ruimte. 'Denk je nu echt dat je tegen ons op kunt?' vraag hij. Ik bijt op mijn lip en besluit om maar even niet te antwoorden zodat ze later altijd nog verbaasd kunnen opkijken. 'Dacht ik al' zegt hij en kijk ons aan. 'Dus dat betekent dat jullie gewoon allebei meewerken, want anders gebeuren er dingen waar de gevolgen niet erg prettig zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Ik kan nu echt in huilen uitbarsten, maar doe het niet.'Het is niet verstandig om hier te blijven, ik las ooit een boek met een soort gelijk verhaal, zij werden gevonden toen ze op de zelfde plek bleven. Misschien dring ik te veel aan maar we moeten echt naar een kamer gaan waar niemand ons hoort!' roep ik. 'Bovendien ben ik nog niet eens binnen geweest sinds mijn aankomst. Ik heb tien uur gevlogen ik ben erg moe maar bereid jullie helpen! Ik smeek het jullie om even naar mijn kamer te gaan' jammer ik.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    ik kijk Louis aan en hlimlach zwakjes. Het was lief wat die zei. Ik kijk naad de man en bijt op mijn lip. Wat ging die met ons doen? Wat zou die vragen? 'ik kom zo weer terug, haal niks in jullie hoofd'.bromt hij en velaat de kamer weer. Gelijk duik ik dichter tegen Louis aan enbkijk hem aan. 'dat was lief van je, maar ik ben zo bang voor die.man' zeg ik zacht en kijk hem aan. Nrt op dat moment eordt de deur weer geopent en hoor ik voetstappen onze kant op.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk naar de man die de kamer verlaat en zucht. Waarom moeten wij wel vragen beantwoorden en wat moeten we ons in ons hoofd halen? Ik kijk naar Harry en glimlach even. 'Ik meen het en zoals ik al eerder zei doe ik er alles aan om je te beschermen.' Als snel word de deur weer geopend en klinken er voetstappen. Ik bijt op mijn lip en probeer de angst een beetje te verbergen. Ze kunnen nu dus echt alles vragen aangezien we antwoord moet geven als we de andere ooit nog willen zien. Al weet ik niet of ik het moet geloven. Maar aan de andere kant geloof ik ieder woord aangezien hadden ze ons ook gevonden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [wat moeten ze als eest doen?)

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk Elena aan en knik even als antwoord. Opeens dringen al haar woorden tot me door en dat zet me aan het denken. 'Blijven..dringen..aandringen..verhaal.' mompel ik en een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Dat is het' zeg ik en richt me tot Stephanie. 'Harry en Louis hadden toch als uitleg op die foto gegeven dat ze zijn lastig gevallen in de club door iemand. Misschien is zij degene die hier iets mee te heeft'

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [wat moeten ze als eest doen?)


    [ mhm moeilijk laat ze eerst maar beginnen met een simpele vraag]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik luister naar Zayn's uitleg en mijn ogen worden dan groter. "Je kan daar wel eens gelijk in hebben, ja." mompel ik, waarna ik het elastiekje om mijn pols lostrek en mijn haren in een staart bind.
    "Oké, klaar voor actie. Eerst naar jouw kamer dan?" vraag ik aan Elena.
    "Dan controleer ik heel Twitter naar die foto's, misschien vinden we de naam van het meisje nog ergens."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    'Euhm, okee ik weet daar niets van maar okee, en nu?' vraag ik verrast. Ik sta op het punt weg te lopen en Zayn zijn hand te grijpen maar doe dat niet omdat ik schrik van een koude windvlaag langs me. Ik staar voor me uit en kijk naar de schim schuin voor me, volgens mij zie ik ze echt vliegen? Ik schud mijn hoofd even heen en weer en kijk naar de mensen naast mij? 'Staarde ik weer? Ja zeker jullie kijken zo verschrikt' zeg ik teleurgesteld 'Euhm naar mijn kamer ja, heel graag!'

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:53 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    de man rukt mij van Louis af en plasts me dee naast. ' dus , laten we simpel beginnen, heel eerlijk, hebben.jullie gekust?' vraagt de man en ik kijk hem raar aan. Wat is dit bou? Te bang om te liegen knik ik. 'zeg het' sist de man. 'jaa' zeg ik bang. Ik kijk even naar Louis en kruip naar hem toe.

    [ Ik ga foetsie... Ik reageer morgen weer ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk van Harry naar de man en luister naar zijn vraag. Eigenlijk sta ik nu op het punt om te vragen waarvoor die vraag nodig is, maar er zal vast wel weer een reden en een goed verhaal achter zitten. 'Het maak niet uit Hazz' zeg ik en trek hem in een knuffel tot de man naar mij kijkt en dan naar de plek naast hem. Ik laat Harry los en sla op. Gelijk bijt ik op mijn lip gezien de pijn in mijn enkel. Waar dat nu weer vandaan kwam weet ik ook niet. Rustig loop ik..nou ja wat je lopen kan noemen naar de plek en ga zitten. 'Aan jou de dan de vraag waarom' zegt hij met een gemene grijns. Verbaasd kijk ik van hem naar Harry en weer terug. Wat moest ik hier nu weer op antwoorden?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 22:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hé waar is mijn reactie van Zayn nu weer gebleven?:O
    Ik ga er ook vandoor en reageer morgen voor school nog wel]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer