• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Dat meisje lijkt me wel zo logisch, uit jaloezie of zo... En dan pakt ze ze maar gelijk alletwee mee.xD En ik kies nu, want ik wordt hier zelf gespannen van!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    { MirrorMalik kan je ff met Zayn reageren dan kan ik ook meedenken over operatieXontvoeren (ipv Haren xD)}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( kies maar wanneer, en ik dacht aan gestoorde fan, of paparatzi die iets willen of zo maar meidjr uit club kan ook xD)

    [ Ik vind het best en wanneer? Trouwens ik had toch met Zayn gereageerd of was dat weer ergens anders?

    Ik ga jou morgen echt gek maken gezien ik een nieuw blad heb met een en al 1D]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Paparazzi lijkt me nog beter, aangezien ze misschien nog meer info over de jongens willen... Dat meisje kan ze wel helpen, dat zij ook bij de paparazzi werkt.(A) En nu! Nu! Nu!)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Omg moet ik me bergen? En dat was denk ik ergens anders darling ( ik doe volgens mij BRB na wuuhh)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ja inderdaad en dan zal ik zo reageren.

    Hazzzzzzzzzzaaaa zullen we die ontvoering nu doen dan xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { mm dat het meisje bij de paparazzi werkt vind ik minder, misschien haar evil tweeling zus wahaha xD}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (reageer zo)

    (Oké, dan heeft het meisje lekker pech.:P Ik wacht...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Okee euhm, misschien een kamer meisje dat langs loopt, maar het is een undercover paparazzi persoon die ze meeneemt?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    'ja laten we dat inderdaad maar dorn ja' zeg ik lachend en begin ondertussen weer te lopen. Ineens voel ik hoe.mijn amrnen vast gepakt worden, vast Louis toch? Evoor ik wat kan zeggen wordt er een hand voor mijn mond gedaan en ik kan net zien dat het bij Louis ook gedaan wordt. Hardhandig wordt ik meegesleurt en.ik.slik even, wat was dit? Ik begin te dpartelen wat de persoon die mij vastheeft duidelijk niet lruk vindt en ren keer hard aan mijn arm trekt en mij erg pijn doet. 'lou' piep ik wat je net door de hand heen kan horen. Ik was zo bang nu, wat gebeurde der, Louis eerd ook meegetrokken maar lang kon ik niet kijken want er werd iets voor mijn ogen gedaan.

    (is dit een.beetje goed:P? Ik wist het niet echt

    anders pas ik nog aan)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 12:14 ]

    { ik moet zo weg dus ik reageer minder.. }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    quin98 schreef:
    (is dit een.beetje goed:P? Ik wist het niet echt

    anders pas ik nog aan)


    [Ik vind het goed (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer