• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (wat heb je eigenlijk in gedachte dat er gaat gebeuren, of wat er is?:P)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:25 ]

    [ Uhhh...kom ik op terug zodra ik iets weet
    Trouwens moet straks naar een verjaardag dus reageer niet snel en veel]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (aah oke, veel plezier
    en misschien als er echt iets spannend moet gebeuren, kun je doen dat zze ontvoert worden:P of ergens in opgesloten en dan moet er iets gedaan worden voordat ze weg moeten, xD krijg ineenswat ideeen in mijn hoofd)

    [dankje

    En oehh ja dat is leuk xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'er gaat ons gewoon niks gebeuren zeg ik en trek Louis even dicht tegen me aan. Ik druk een kus op zijn wang en kijk hem daarna even aan met een lichte glimlach. 'bedankt Lou, door jou voel ik me al een stuk veiliger' zeg ik met een glimlach en woel even zachtjes door zijn haar. 'Als er wat gebeurt kunnen wij het samen aan Lou' zeg ik om ons beide war gerust te stellen, al werkt het niet echt bij mezelf. Ik laat Louis langzaam los en glimlach even naar hem.

    (oke, dus we doen dat?:P)

    [Ja is goed(A) ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga me even snel omkleden en dan reageer ik even met lou]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (is goed:Y))

    (Jullie hadden hulp nodig? Wtf! Ontvoerd?! Wel stoer...:$ Wat kan ik doen?(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ontvoerd, mm wel awesome !)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:50 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dat gebeurd er ook niet' zeg ik en sla mijn armen even om hem heen. Dit stelde me gewoon gerust, omdat het vertrouwd was. Ik glimlach even zodra hij een kus op mijn wang drukt en kijk hem aan. 'Je haalt me de woorden uit de mond Hazz aangezien ik dat net tegen jou wilde zeggen' zeg ik en knik. 'Wij kunnen alles aan zolang we samen zijn' zeg ik. Maar of dit echt een geruststelling was, weet ik niet. Ik kijk hem aan en druk een kuus op zijn wang. 'Kom even een ander onderwerp anders worden we straks echt bang'

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (geen idee, hoe je kan helpen eeigenlijk, dat weet mirrormalik wel xD denk ik)

    ( ik zit even te kijken of ik ze nu al laat ontvoeren, of nog niet, kies is :P)

    [ Uh eerst even regelen wanneer die ontvoering word ingezet. Dat is misschien een stuk makkelijker. Trouwens door wie eigenlijk? Een of andere gestoorde fans of dat meisje uit de club ofzo?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer