• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hoe was je ortho?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Moet volgende week happen, over twee weken mijn onderste spalken en over 4 weken mag mijn beugel eruit Maar krijg over 6 weken wel een nieuwe beugel]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (I am back)

    { Weetje, de spalken vallen heeeel erg mee, je krijgt dan zeker een nachtbeugel? Die is 2 dagen wennen en dan is het normaal, het belangrijkste ALS IE ER UIT IS VOELT HET ALS EEN VERLOSSING Dit was wel allemaal bij mij bij jou is het waarschijnlijk anders ;3}

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:25 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Welkom terug^^
    Nee de eerste negen maanden voor dag en nacht en dan de rest wel voor de nacht en weet heb Ben ook blij met het nieuws dat die eruit mag. Maar minder nieuws is dat ik ziek op bed lig dus mag ik donderdag ofzo dat boekje van de AVR overschrijven?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dus als ik het goed begrijp ga je morgen niet mee naar de AVR?? En je moet er geloof ik alsnog heen hea, als je niet gaat, ik zou maar beter wel komen, dan kan je erna naar huis gaan, en tot waar moesten we dat al invullen?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik lig ziek op bed en als ik me morgen beter voel kom ik inderdaad wel naar school, maar als het gewoon echt niet gaat mag ik wel thuisblijven. Dus het is even kijken hoe het gaat, maar hoop dat ik wel gewoon mee kan. Hoe willen ze me daar trouwens nog een keer naartoe sturen en dat kan volgens mij nog geeneens en heb geen idee tot hoever je al moest invullen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (moet ik eigenlijk nog ergens op reageren?)

    [Moet eten en ga erna even op alles reageren:Y)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    (moet ik eigenlijk nog ergens op reageren?)


    Euhm geen idee eigenlijk ik had als laatste gereageerd met Elena


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    MirrorMalik schreef:
    [Moet eten en ga erna even op alles reageren:Y)]


    Okie dokie


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (ik wacht wel even tot andere gereageerd hebben :P, moet zo ook eten)

    (Ik kan moeilijk reageren met Steph die wegloopt, maar ik zet wel iets neer.xD)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik loop twijfelend het hotel uit, wetend dat ik de anderen hier totaal niet blij mee maak aangezien ik de enige ben die weet waar het huisje is. Maar ik wil gewoon dat ze naar me luisteren... Ik zet me neer op hetzelfde bankje waar ik eerst zat en merk dat de politie er is. Ik hou me stil en merk dat ze langs me lopen, het hotel in. Ik zucht eventjes opgelucht, mij laten ze in ieder geval met rust.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'ze komen in de lobby die lopen jullie mee?' vraag ik en zonder op antwoord te wachten trek ik ze mee. Daar zie ik de agentn al en.loop naar ze toe. Ik vertel over ons vermoede waar ze zitten en ze besluiten samen met ons te gaan kijken. Het voordeel was dat de agenten ons ook herkende. 'waar is Stephanie nou? Zij weet waar het is' zeg ik zuchtend en kijk naar buiten. Ik zie er zitten en loop gauw naar buiten. 'heey stephanie, kom je? De agenten zijn der'

    (FOOD!!xd)