• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eetse]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach eventjes. Ondanks alles wat ik toch ergens wel blij met deze gebeurtenissen, want wie weet hoe het anders was afgelopen. Gelijk sluit ik mijn gedachte weer af aangezien het niet nodig is om daar over na te denken. Het is wel zo en dat is iets waar ik heel erg blij mee ben. Al blijft het ergens best vreemd aangezien hij mijn beste vriend is en ik het nooit eerder doorhad of het niet door wilde hebben. Bang voor de reactie van van Harry. Maar dat is nu gelukkig allemaal verleden tijd en het enige waar ik me nog op moet richten is dit moment. Iets wat voor mij trouwens geweldig voelt en nog heel lang mag doorgaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk van Liam die ons mee trekt en niet veel later zie ik agenten staan. Ondanks alles verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Dit betekende dat het niet heel lang meer zou duren en we Louis en Harry snel weer zouden zien. Als ze tenminste daar zitten, want dat hoeft niet zo te zijn. Die gedachten zet ik snel opzij en ga er gewoon vanuit dat ze daar zitten. Ik kijk naar Liam die naar buiten loop en wacht ongeduldig op hem en Stephanie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { Sorry, kwas een nieuw hoofdstukje aant schrijven.... MirrorMalik kijk even :3 of je hem goed vind :) Hopelijk komt ie een beetje overeen met wat je ingedachten had }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    Ik voel me door iedereen aangestaard, waarom heeft niemand behalve Stephanie door wat ik bedoel? Ik zie Zayn een grimas trekken maar ik daar in tegen, nee niet echt. Denken ze nou echt dat de politie ons even gaat helpen, die mensen zien ons echt niet als volwassenen hoor. Ik loop naar Zayn toe, ga op mijn tenen staan en fluister :'Ik hoop dat jullie gelijk hadden en dat dit lukt' in zijn oor. Als dit over is denk ik niet dat Zayn iets in mij ziet, ik heb niet eens het gevoel dat hij me mag. Misschien kwam ik te betweterig over.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( I am back, moet zo wel douchen)

    { Welcome Back, hoe was je punctie? }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    ik streel even zachtjes over zijn wang en glimlach. Met tegenzin stop ik de zoen toch omdat ik adem nodig heb en grijns even. 'eindelijk' zeg ik zachtjes en geef Louis een vlugge kus. 'ik hou van je, en deze keer bedoel ik het anders' zeg ik met een glimlach en druk dan een kus op zijn neus. 'gelukkig dacht je er wel hetzelfde over, ik was zo bang voor jou reactie' zeg ik zacht en kijk Louis aan. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en een glimlach is nog steeds op mijn gezicht te ontdekken. Louis gewoon perfect en nu had ik hem eindelijk. Ik heb hem eindelijk gezoent en het voelde zo leker en toch ook vertrouwd. Eerst had ik nooit gedacht dat ik op mijn beste vriend zou worden, maar het is toch gebeurt.

    (die was, tja het veel mee hoe pijn maar lekker nou ook weer niet:P, maar ik ben der al wel even van terug hoor xD, heb net getraint)

    Zayn Jawaad Malik

    Ik schrik op uit mijn gedachten zodra er wat in mijn oor wordt gefluisterd en me dan ook gelijk om. Ik kijk even naar Elena en probeer te glimlachen. 'Dit moet lukken en weet dat wij niet iets doen als we niet zeker van onze zaak zijn' zeg ik en kijk heel even naar buiten. 'Het zijn en wel blijven onze beste vrienden die weg zijn. Elke seconde telt gewoon nu we niet weten wat er is.' Ik richt mijn blik eer op Elena en bijt op mijn lip. Iets wat ondertussen echt een gewoonte was geworden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Oh haaha x3 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    'Je moet niet steeds op je lip bijten, dan gaan ze kapot' zeg ik. 'Ik hoop dat ze gevonden worden ook al heb ik ze nog maar een keer gezien. Weetje, ik ben blij dat ik jullie ontmoet heb, anders had ik iedere dag kunnen babysitten op mijn nichtje dat hier woont'. Ik wend mijn blik even van Zayn af en kijk naar de agenten. Volgens mij komen Liam en Stephanie deze kant op en geef een ruk aan Zayn zijn arm. Ik ga op mijn tenen staan om ze te kunnen zien aangezien ik niet boven de balk tegen het raam kom. 'Hoe zou het met ze gaan' vraag ik half in het algemeen, half aan Zayn.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (doen dat Stephanie gewoon meegaat? Want ze is ofline)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Eventjes denk je van ze af te zijn en wilde ik bijna schreeuwen dat ik nu Louis en Harry op mijn eigen manier kon gaan redden, en dan opeens staat Liam naast je en sleept hij je doodleuk mee achter de agenten aan. Het was me nog wel bijna gelukt...
    "Liam... Ik kan zelf lopen. Waarom hebben jullie mij trouwens nodig? Jullie weten alles toch veel beter?" vraag ik sarcastisch, terwijl ik nog even de moeite doe om me los te trekken. Waarom was iedereen altijd sterker dan mij?! Ook al niet eerlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Opgelost.(A) En ik ben online!:P Al de hele tijd!(A))


    Reading a good book is like taking a journey.