• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Carmenta
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Khione
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Khione
    -Luxa Carter - Apollo - General
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Dormouse

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Carmenta
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Gereserveerd door Piazon
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - Penumbra
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Dormouse

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo
    -Leonidas Andreas Hynoim - Ares - Overexposed

    Invullijst.
    Rol:
    Volledige naam:
    Goddelijke ouder: (Let er op. Per god(in) maar één kind. Het mogen Olympische en Minor gods zijn.)
    Leeftijd: (16-19 voor de tiener, 22-30 voor de kampleiders)
    Uiterlijk: (Foto+beschrijving)
    Karakter: (Uitgebreid!)
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: (Wees origineel! Niet allemaal dezelfde reden)
    Extra:

    Algemene regels
    -minimaal 8 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.



    ©Khione en Carmenta

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gallymogger schreef:
    Ik wilde nog een jongen, zoon van Nikè reserveren. ^^


    Ik zal je erbij zetten :3

    Als alle rollen vanavond zijn in gevuld kunnen we misschien dan alvast beginnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga proberen om een normale hobby voor Drew te bedenken... En misschien een normaal karakterpunt haha.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Reyna schreef:
    (...)

    Ik zal je erbij zetten :3

    Als alle rollen vanavond zijn in gevuld kunnen we misschien dan alvast beginnen.


    Dankjewel. :] Ik ga nu eerst een bladwijzer maken en dan vul ik hem wel in. Als ik nog tijd heb, want om één uur moet ik weg.


    help

    Ik neem genoegen met slapen als zijn normaalste hobby haha.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ik heb besloten toch mee te doen. Ik ga zodadelijk mijn rol invullen, maar mogelijk maak ik hem pas vanavond af.


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Ik heb besloten toch mee te doen. Ik ga zodadelijk mijn rol invullen, maar mogelijk maak ik hem pas vanavond af.


    Neem de tijd, we hoeven niet perse vanavond te beginnen. Ik moet ook nog huiswerk doen, foldersvouwen en rollen afmaken. Ik vind het alleen wel fijner om in het weekend te beginnen, dus als we vanavond niet beginnen, beginnen we denk ik vrijdagavond ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Neem de tijd, we hoeven niet perse vanavond te beginnen. Ik moet ook nog huiswerk doen, foldersvouwen en rollen afmaken. Ik vind het alleen wel fijner om in het weekend te beginnen, dus als we vanavond niet beginnen, beginnen we denk ik vrijdagavond ;p


    Hm, toch weer even twijfel na het lezen van alle zeer uitgebreide rollen (: het is de eerste keer dat ik aan zo'n goed gebouwde rpg meedoe, dus als er dingen beter kunnen, zeg het me gewoon.


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Hm, toch weer even twijfel na het lezen van alle zeer uitgebreide rollen (: het is de eerste keer dat ik aan zo'n goed gebouwde rpg meedoe, dus als er dingen beter kunnen, zeg het me gewoon.


    Zal ik doen ;p Tip: maak je rollen terwijl je naar muziek luistert, bij mijn helpt dat altijd :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Zal ik doen ;p Tip: maak je rollen terwijl je naar muziek luistert, bij mijn helpt dat altijd :3


    Ik zie net dat de zoon van Ares al bezet is; kan ik opnieuw beginnen denken (:


    The truth may be orange!

    Ik heb nog een vraagje. Gezien sommige mensen op andere RPG niet graag hebben dat een bekend persoon een karakter speelt vraag ik om toestemming om Harry Styles te gebruiken.
    Met andere woorden, mag ik Harry voor mijn personage of heb je dat liever niet?


    kindness is never a burden.

    Penumbra schreef:
    Ik heb nog een vraagje. Gezien sommige mensen op andere RPG niet graag hebben dat een bekend persoon een karakter speelt vraag ik om toestemming om Harry Styles te gebruiken.
    Met andere woorden, mag ik Harry voor mijn personage of heb je dat liever niet?


    Van mij mag je wel bekende personen gebruiken, ik heb alleen liever niet dat dat types als Harry Styles, Selena Gomez et cetera zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Van mij mag je wel bekende personen gebruiken, ik heb alleen liever niet dat dat types als Harry Styles, Selena Gomez et cetera zijn.


    Geen probleem dan neem ik wel een ander. (:


    kindness is never a burden.

    Ebola schreef:
    (...)

    Ik heb werkelijk geen idee hoeveel woorden Andrew bevat ondertussen haha.


    Haha je bent niet de enige ik ben nog niet tevreden met Acacia en Alec.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb enkele ideeën in mijn hoofd, maar ik moet nu weg. Ik werk ze intussen uit en maak dan vanavond mijn personage. Sorry dat het zo laat zal zijn.


    The truth may be orange!

    @Piazon, is niet erg haha. Cheryl en ik zijn onze perso's ook nog aan het bijwerken


    The duty of youth, is to challenge corruption.