• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Carmenta
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Khione
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Khione
    -Luxa Carter - Apollo - General
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Dormouse

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Carmenta
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Gereserveerd door Piazon
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - Penumbra
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Dormouse

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo
    -Leonidas Andreas Hynoim - Ares - Overexposed

    Invullijst.
    Rol:
    Volledige naam:
    Goddelijke ouder: (Let er op. Per god(in) maar één kind. Het mogen Olympische en Minor gods zijn.)
    Leeftijd: (16-19 voor de tiener, 22-30 voor de kampleiders)
    Uiterlijk: (Foto+beschrijving)
    Karakter: (Uitgebreid!)
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: (Wees origineel! Niet allemaal dezelfde reden)
    Extra:

    Algemene regels
    -minimaal 8 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.



    ©Khione en Carmenta

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RememberYoux schreef:
    ik snap wel wat je bedoelt.
    Ik heb hier het bewijs dat ik sws wel acht regels kan schrijven:
    [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141917&page=last#4076297 [/url] (de na laatste reactie)
    ik zal, als je me wilt toelaten, het realistisch houden.


    Ik zal je erbij zetten maar we (Amparo en ik) zijn wel streng op de regels.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Ik zal je erbij zetten maar we (Amparo en ik) zijn wel streng op de regels.


    That's what I like. _O_ Ik ga zo beginnen aan mijn rol.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Mag ik Apollo's dochter maken? Dan vul ik haar zo wel in :3


    yeehh

    RememberYoux schreef:
    Zou ik een halfgodin mogen reserveren?


    zoals Cheryl al zei letten we streng op de regels. Weet zeker of je hieraan meedoet. Als je een bepaald aantal keer de regels overtreed zal je eruit worden gegooid.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 17:27 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    General schreef:
    Mag ik Apollo's dochter maken? Dan vul ik haar zo wel in :3


    Ik zal je er bij zetten :3

    De meisjes zitten nu vol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ebola schreef:
    (...)

    That's what I like. _O_ Ik ga zo beginnen aan mijn rol.


    Ghehe. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Reyna schreef:
    (...)

    Ik zal je er bij zetten :3

    De meisjes zitten nu vol.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Weet je wat, verwijder me dan maar uit het topic.
    Ik weet dat ik nog niet al te best ben met het rpgen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Halfgodin
    Volledige naam: Luxa Carter
    Goddelijke ouder: Apollo
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Luxa heeft donkere, dunne haren tot op haar schouders waar hier en daar een krul in zit. Haar wenkbrauwen zijn al even donker en ze zorgt ervoor dat ze niet te dik worden door ze regelmatig te epileren. Haar ogen hebben zo'n donkerbruine kleur dat ze soms wel zwart lijken. In haar nek heeft Luxa een klein litteken zitten die ze altijd goed verbergt onder haar haar. Ze heeft een lichte huid, roze lippen en ze kleedt zich bijna altijd in een lichtgroene kleur die ze vaak combineert met witte tinten. Ze verzorgt haar uiterlijk goed en hygiëne is erg belangrijk voor haar. Ze neemt dan ook elke dag een douche en indien nodig doet ze dat twee keer op een dag. Haar handen verzorgt ze ook zeer goed waardoor ze altijd zeer zacht zijn en elke nagel altijd even lang is. Ze is iets langer dan gemiddeld en heeft een mooie, slanke taille. Ze heeft een prachtig figuur wat haast iets teders uitstraalt. Dit gecombineerd met de onschuldige uitdrukking die ze vaak heeft zorgt ervoor dat ze vaak wordt onderschat en dat mensen zich vaak verbazen over de dingen die ze uit kan halen.
    Karakter: Luxa heeft twee kanten. Haar ene kant past het beste bij haar uiterlijk: Ze kan zeer rustig zijn en geen woord zeggen. Ze kan diep in haar gedachten zijn verzonken en de dichterlijkste dingen zeggen. Wanneer ze zo is verwonderd ze zich vaak over de pracht en praal van de wereld en leert ze daar maar al te graag meer over. Haar voorkeuren gaan uit naar klassieke muziek, beeldhouwwerken, schilderijen, maar ook naar de wonderen die de natuur te bieden heeft. Ze kan zich volledig afsluiten van de buitenwereld waardoor ze tegenover anderen vaak zeer vreemd overkomt. Ze reageert dan nauwelijks op wat je zegt, maar als ze zich soms weer bewust wordt van de werkelijkheid schenkt ze je meestal een glimlach en gaat dan verder met waar ze mee bezig was. Ze zal, als je eenmaal haar andere kant hebt gezien en zo bevriend met haar bent geworden, echter altijd bezorgd om je zijn en je altijd helpen.
    Ze kan echter ook ineens zeer creatieve ingevingen krijgen waardoor haar tweede kant naar boven komt: Ze kan ingevingen krijgen om de raarste dingen te gaan ondernemen en wilt dan grootse avonturen beleven. Ze wilt de wereld zien en houdt van adrenalinekicks. Ze komt dan zeer anders over bij andere mensen. Ze is dan ineens zeer energiek en betrekt je maar al te graag in haar rare plannen. Ze kan dan zeer dominant zijn wat voor sommigen een beetje beangstigend kan zijn. Ze is standvastig en zal niet opgeven. Ze is trouw aan haar vrienden, maar kan tegen hen uitvallen als ze domme dingen doen, niet luisteren of iets in die richting. Ze is alleen maar bezorgd, maar dit uit ze door kwaad te worden. Ze is socialer als deze kant naar boven komt, maar schrikt mensen ook sneller af wat ze zelf niet zo goed begrijpt. Tegen arrogante mensen kan ze een hele grote mond hebben en ze geeft zich niet graag gewonnen. Ze zal een nederlaag dan ook nooit vergeten en zint altijd wel op wraak als iemand haar heeft verslagen.
    Haar karakter kan dus elk moment omslaan waardoor het soms wel lijkt alsof ze twee verschillende personen is. Dit is echter niet zo, maar soms vraagt ze zich zelf af of dat niet echt zo is.

    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: Luxa was vroeger een heel normaal meisje tot ze een ongeluk kreeg. Na dit ongeluk was ze een hele poos een ietwat stil meisje, maar niet onhandelbaar. Het probleem begon pas echt toen haar karakter om begon te slaan op de raarste momenten. Ze kon zich ineens heel ondernemend gedragen en de raarste dingen gaan doen waardoor ze vaak in gevaarlijke situaties belandde. Later begon ze anderen ook in haar plannen te betrekken die steeds riskanter werden. Ze bleek de gevaren er echter nooit in in te zien waardoor ze ten slotte naar het kamp werd gestuurd om te leren dat ze niet zomaar alles kon doen wat ze wilde.
    Extra: Luxa was altijd een redelijk normaal meisje. Altijd vrolijk, zeer creatief en vond goed aansluiting bij anderen. Ze kreeg echter een vreselijk ongeluk toen de bus waar zij met haar moeder in zat werd gekaapt en tegen een gebouw reedt. Ze was een van de weinige gewonden - wat al raar genoeg was aangezien ze een halfgodin is - maar ze had flinke schade aan haar hoofd. Ze kwam er gelukkig genoeg vanaf met een paar littekens en een voet die een paar weken in het gips lag. Later bleek echter dat haar karakter was veranderd. Ze praatte veel minder en ondernam zelf haast niets meer. Ze was altijd in gedachten verzonken en leek soms iemands aanwezigheid nauwelijks te merken. Een hele poos bleef ze zo tot ze ineens rare, onregelmatige stemmingswisselingen kreeg. Het ene moment was ze het dromerige, afstandelijke meisje en het andere moment was ze het energieke, ondernemende meisje dat maar al te graag anderen om haar heen had. Er viel te leven met haar nieuwe karakter, maar haar stemmingwisselingen kwamen op de raarste momenten en ze werd een zeer onvoorspelbaar iemand. Later begon ze ook in de problemen te komen door haar rare ondernemingen. Haar rustige kant vond het vreselijk om in de problemen te zitten en had soms ook haar twijfels over het feit dat ze één en dezelfde persoon was. In de loop van de jaren heeft ze ermee leren leven, al kan ze soms nog wel eens in huilen uitbarsten door de verwarring die ze kan voelen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 12:37 ]


    yeehh

    Mag ik het laatste meisje reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Mag ik het laatste meisje reserveren?


    Ik twijfel bij jou er ook aan of je wel acht regels kan schrijven en een uitgebreid karakter kan maken. Ik heb even tussen je topics gekeken en meestal heb je maar 3 regels. Dat is hier dus lang niet genoeg, niet lullig bedoeld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Ik twijfel bij jou er ook aan of je wel acht regels kan schrijven en een uitgebreid karakter kan maken. Ik heb even tussen je topics gekeken en meestal heb je maar 3 regels. Dat is hier dus lang niet genoeg, niet lullig bedoeld.

    Maakt niet uit.


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    (...)
    Maakt niet uit.


    Sorry, we hebben het overlegd en eerlijk gezegd gaf ik je nog voordeel vd twijfe, maar toen ik je rollen zag etc niet..
    Sorry


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (...)

    Sorry, we hebben het overlegd en eerlijk gezegd gaf ik je nog voordeel vd twijfe, maar toen ik je rollen zag etc niet..
    Sorry

    Maakt niet uit.


    That is a perfect copy of reality.

    Schrijf mij maar in voor begeleider, het liefst vrouwelijk maar mannelijk vind ik ook prima!


    But calm, white calm, was born into a swan.