• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Carmenta
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Khione
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Khione
    -Luxa Carter - Apollo - General
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Dormouse

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Carmenta
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Gereserveerd door Piazon
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - Penumbra
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Dormouse

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo
    -Leonidas Andreas Hynoim - Ares - Overexposed

    Invullijst.
    Rol:
    Volledige naam:
    Goddelijke ouder: (Let er op. Per god(in) maar één kind. Het mogen Olympische en Minor gods zijn.)
    Leeftijd: (16-19 voor de tiener, 22-30 voor de kampleiders)
    Uiterlijk: (Foto+beschrijving)
    Karakter: (Uitgebreid!)
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: (Wees origineel! Niet allemaal dezelfde reden)
    Extra:

    Algemene regels
    -minimaal 8 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.



    ©Khione en Carmenta

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Meisje
    Volledige naam: Helena [Licht, lichtende, de stralende] "Lene, Leen, soms Lena" Dianthe [Bloem] Phoenix [Herrezen van de as]
    Goddelijke ouder: Hephaistos.
    Leeftijd: Negentien
    Uiterlijk:




    Tamsin Egerton
    Helena heeft prachtig blond haar en diepe, donkere chocoladebruine ogen. Ze heeft een lichte huid en heeft een mooi figuur. Ze is best wat atletisch gebouwd. Veel mensen schatten haar rond de twintig, tweeëntwintig jaar omdat ze nogal groot is voor haar leeftijd, en ze ziet er ook wel redelijk oud uit qua postuur en gezicht.
    Make-up draagt ze niet veel, alleen zo nu en dan eens een zwart laagje eyeliner en wat mascara. Ze geeft niet veel om zulke dingen, ze is een beetje een filosoof die soms als een hippie praat over hoe mooi het leven is en dat iedereen prachtig is op zijn of haar eigen manier. Haar handen zijn niet ruw en groot, zoals je van de dochter van de god van de smidsen zou verwachten. Ze zijn fijn en tenger, maar ook vluchtig en het is eraan te zien dat ze er veel prachtige dingen mee kan maken. Wel heeft ze op haar rechterarm een langwerpige brandwonde die ze heeft opgelopen toen ze klein was. Ze deed paardrijden en haar moeder nam haar mee naar de hoefsmidse en Helena was zo gefascineerd door het vuur, dat ze ietsje te dichtbij kwam. De smid draaide zich geschrokken om en Helena kreeg het gloeiend hete gedeelte van de pook tegen haar arm. Het lijkt bijna op een brandmerk.
    Karakter: Haar karakter heeft Helena grotendeels van haar moeder, waarschijnlijk ook omdat ze enkel door haar is opgevoed. Ze is best wel koppig, maar beleefd en vriendelijk. Ze kan goed haar woede in toom houden, iets waar ze door de jaren heen enorm in heeft moeten oefenen, ze is namelijk altijd kwaad. Het probleem is alleen dat als ze haar eenmaal temperament verliest, ze echt woedend uitbarst en bijna niemand haar nog in toom kan houden, als een bom die ontploft en bij haar blijft haar woede net als het vuur die die bom achterlaat, een heleboel dingen verteren. Meestal dan het humeur van sommige mensen. Maar dit gebeurt echt maar zelden. Verder is ze een beetje hippie-achtig. Ze praat veel over liefde en vrede en is een rasechte filosoof.
    Qua vechten en dat soort dingen vertrouwt ze meestal op haar natuur, maar ze kan ook vaak strategieën doorzien. Helena vecht niet graag, omdat ze bang is dat ze controle over haar woede zal verliezen. Bij ruzies en conflicten probeert ze dan ook zo ver mogelijk weg te zijn. Ze houdt van bloemetjes en natuur, gewoonweg haar omgeving. Dat zijn beelden die ze voor altijd vast wilt proberen te leggen, maakt niet uit met wat. Het eerste wat ze tegenkomt. Als dat een balpen is dan begint ze gewoonweg het uitzicht op haar arm te beschrijven. Maar ze houdt er het meest van om het op doek vast te leggen en de verf er soms ook gewoon op te spatten. Ze is erg expressief als het op artisticiteit aankomt. Ze is zo iemand die zich afreageert door met verf op van alles en nog wat te gooien.
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: Helena heeft de kracht om vuur te besturen en ze heeft eens per ongeluk de helft van het huis in brand gestoken, al blijft haar moeder beweren dat haar dochter het expres deed en probeerde om haar te vermoorden. Helena begon opstandig te doen waardoor haar moeder tegen haar tekeerging. Haar moeder wilde eerst de politie bellen, maar toen hoorde ze van het kamp.
    Extra: Hephaistos is de god van het vuur, wat dus wilt zeggen dat hij vuur in toom kan houden. Helena heeft deze gave geërfd, en al is het maar een klein deeltje daarvan, in haar handen zou vuur misschien wel eens het laatste zijn wat je zou zien. Ze is er erg bedreven mee, maar ze gebruikt het bijna nooit. Het betekend half ook dat ze ongevoelig is voor extreme hitte, maar alleen als het bijvoorbeeld een steekvlam is die twee seconden over haar heen waait. Als het langdurige hitte is, zal ze uiteindelijk toch verbranden, bijvoorbeeld met die pook. Ze had eerst niet door dat ze er tegen stond totdat haar huid begon te schroeien. Wanneer Helena's moeder haar vertelde dat ze de jonge halfgodin naar het kamp zou sturen, was ze furieus. Ze liep weg voor twee weken en bleef opstandig in het bos leven. Op een dag vond een van haar vrienden haar. Ze was uitgehongerd en stond blauw van de kou - het was winter, ze was zelfs bijna onderkoeld. Hij ging ervan uit dat ze verdwaalt was geraakt of zo en bracht haar terug naar huis, waar haar moeder haar meteen weer wegstuurde naar het kamp. Helena heeft een zware vorm van bathofobie of dieptevrees, wat wil zeggen dat ze doosbang is om een grot in te gaan, naar beneden te kijken in één of andere diepe put, maar ook lange gangen waar je het einde niet van kan zien. Ze is zeg maar bang voor gangen, grotten, putten en meren - ze vertikt het om die reden ook om te zwemmen, iets wat ze dus ook niet kan - waarvan ze het einde of de bodem niet kan zien omdat het te ver weg is. Dit betekend dus ook dat ze bang is voor het donker, maar dan echt het stikdonker waar je helemaal niets meer kan zien. Ze is ook al haar hele leven vanaf haar zesde een trotse pescotariër.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 13:10 ]


    help

    Carmenta schreef:
    Oke. Even een vraagje @Gallymogger.. waar twijfel je nou over dan kunnen wij het goedkeuren want ik snap er helemaal geen snars van. :/



    XD Ik vind jullie RPG op de boeken van Rick Riordan rond de Griekse goden lijken. En in die boeken hebben sommige kinderen van Hephaistos de gave om vuur te besturen, kinderen van Zeus om lucht en bliksem te besturen en die van Poseidon om water te besturen en aardbevingen te creeëren.

    Omdat Athena en Poseidon al in beslag zijn genomen, vraag ik me dus af of dat vuursturen bij Hephaistos toegelaten is. Anders neem ik Ares.

    Sorry, het is avond. Dan doe ik raar... xd

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:56 ]


    help

    Gallymogger schreef:
    Grom. Hekate is een Titaan. Not. Fair. Zij is like de coolste godin [buiten Athena] van allemaal. Wel... Titaan, dan.

    En okaaaay! Is het bij Hephaistos toegelaten om vuur te besturen?


    Hmmm, er staat dat niet elk kind het heeft maar het is, wat mij betreft, goed, als het maar niet te sterk is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik trouwens de begeleider zoon van Ares maken?
    Vond dat er namelijk wel goed bij passen.
    Maar, ik ga slapen..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Reyna schreef:
    (...)

    Hmmm, er staat dat niet elk kind het heeft maar het is, wat mij betreft, goed, als het maar niet te sterk is.


    Okay. ^^ Kga haar karakter wat temperen, zodat ze niet de behoefte heeft om het elke dag ofzo te gebruiken, goed?


    help

    @Gallymogger ik bedoelde welke God/Godin -.- de rest snapte ik wel xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    @Gallymogger ik bedoelde welke God/Godin -.- de rest snapte ik wel xd


    Ik zeg het opnieuw: I am a freaking retard.

    Sorry. xd

    Noem me trouwens Marthe. ^^


    help

    Leentje is af. ^^

    Ik ga even betweterig doen, sorry... Maar Hephaistos is met een o, de Grieken hadden geen u of zo. Dat was toch wat mijn leerkracht Latijn zei. xd Net zoals Dyonisos.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 23:16 ]


    help

    Gallymogger schreef:
    Leentje is af. ^^

    Ik ga even betweterig doen, sorry... Maar Hephaistos is met een o, de Grieken hadden geen u of zo. Dat was toch wat mijn leerkracht Latijn zei. xd Net zoals Dyonisos.


    Op wikipedia staat het met de U, dus ik gebruik gewoon de U.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Op wikipedia staat het met de U, dus ik gebruik gewoon de U.


    Kee. Wilde het gewoon even laten vallen. ^^ Jouw RPG.

    Je kent me toch, ik moet alles gewoon zeggen.

    WOOOW. DIE ANDERE ROLLEN ZIJN LANG. Ik ga vannacht een geschiedenis voor haar verzinnen en dan zet ik het er morgen wel op.

    En nu ga ik echt echt echt echt echt echt ophouden met idioot commentaar te geven. I swear.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 23:21 ]


    help

    Pas maar op, ik heb mijn rol nog verder uitgebreid. Even een stukje toegevoegd bij de reden waarom hij in het kamp zit.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    Pas maar op, ik heb mijn rol nog verder uitgebreid. Even een stukje toegevoegd bij de reden waarom hij in het kamp zit.


    *o*

    De mijne is nu af. Er kan waarschijnlijk wel nog wat bijkomen. Maar ik ga slapen. Eerst lezen, dan slapen. Byebyee!

    Mag ik nog een jongen reserveren? Zoon van Nikè, godin van de overwinning?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 23:35 ]


    help

    Ebola schreef:
    Pas maar op, ik heb mijn rol nog verder uitgebreid. Even een stukje toegevoegd bij de reden waarom hij in het kamp zit.


    Hij is alleen nog maar beter geworden :3 Ik ga mijn rollen maken nadat War horse is afgelopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Hij is alleen nog maar beter geworden :3 Ik ga mijn rollen maken nadat War horse is afgelopen.


    Dankje. :3 Ik ben erg benieuwd naar jouw rollen eigenlijk.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    (...)

    Dankje. :3 Ik ben erg benieuwd naar jouw rollen eigenlijk.


    Haha, voor Dahlia heb ik al iets in me hoofd maar voor Aurora nog niet echt ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered