• Mijn vader had gister een afspraak in het ziekenhuis, dus ik dacht: 'oh, dat zal wel voor z'n blaasproblemen zijn.' Toen hij thuiskwam heb ik niets gevraagd, maar mijn vader en moeder waren er wel de hele tijd over aan het praten en zo, en ik voelde dat er iets minder prettigs aan zou komen. Dus tijdens het eten zegt mijn moeder opeens: "Papa heeft een moedervlek op zijn rug, die kanker veroorzaakt. Gelukkig is het een goedaardige, maar hij moet wel weggehaald worden. Zeg alsjeblieft als jullie er ook een hebben." En dat laatste zei ze met een blik op mij. Nou heb ik dus twee moedervlekken die er vreemd uitzien. Eentje ziet eruit als een maanachtig iets, de andere is heel groot en donker.

    Wat blijkt: Mijn oma had precies hetzelfde en mijn tante heeft het ook gehad. Het zit bij ons in de familie, omdat wij allemaal een lichte, gevoelige huid hebben (bij mij is het zo erg dat ik soms niet tegen hypoallergene dingen kan). Ik ben nu dus zo bang dat die van mij ook kanker kunnen veroorzaken D: Ik ging vanochtend op school echt helemaal flippen en bijna janken.

    Moet ik nu naar mijn moeder gaan en vragen of ik ze kan laten onderzoeken? ): tell me.

    oh, en ik wist niet of hij bij stamcafé of lifestyle hoorde...I'm sorry als hij verkeerd staat


    Destroy what destroys you.

    Nou, ik heb ook zoiets en ik heb het gewoon laten verwijderen...


    Olive

    Dat is heel vervelend ik zou naar je moeder gaan.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou het wel aan je moeder vertellen, ookal is het misschien toch wel eng ... Succes(flower)


    They were never in fact homeless

    Jacker schreef:
    Nou, ik heb ook zoiets en ik heb het gewoon laten verwijderen...


    Deed dat pijn? ):
    Ik ben een chicken, ik kan niet tegen pijn...


    Destroy what destroys you.

    Rustig aan, het is waarschijnlijk niks. Maar ga gewoon naar je moeder, of laat het onderzoeken door een dokter. Dan weet je meteen zeker of je je echt ergens zorgen om zou moeten maken. En je kunt zoiets beter een keer fout hebben dan dat je het uiteindelijk te laat opmerkt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Laat het aan je moeder zien.
    Het is beter dat je het doet ook al is het niet nodig dan dat je er te laat mee komt,geloof me.
    Echt pijn doet het niet,het word verdoofd. Daarna voel je het wel natuurlijk maar echt pijn niet(volgens mijn zus en vriendin)

    Btw,kanker is altijd kwaad aardig en nooit goed aardig. Je bedoelt een tumor.
    Veel sterkte met je vader


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb dat ook eens gehad. De dokter merkte het op en zei dat ik het beter moest laten weghalen. Voor het geval dat.. En toen heeft hij het twee weken later weggehaald.

    Vertel het aan je moeder,volgens mij is dat het beste.

    OHMYJOSH schreef:
    (...)

    Deed dat pijn? ):
    Ik ben een chicken, ik kan niet tegen pijn...


    Niet echt, ik was 7 toen (: Maar ik heb een hoge pijngrens. Gewoon zeggen aan je moeder en laten verwijderen. Het wil niet meteen zeggen dat het kankervlekken zijn, maar om het zeker te zijn (:


    Olive

    Kankervlekken zien er helemaal anders uit dan moedervlekken. Ze hebben van die rare vormen en een roodachtige schijn, als dat een 'geruststelling' kan zijn?


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Kankervlekken zien er helemaal anders uit dan moedervlekken. Ze hebben van die rare vormen en een roodachtige schijn, als dat een 'geruststelling' kan zijn?


    Een van de twee heeft een vreemde vorm, een beetje sikkelachtig. De andere is echt heel donker?

    Maar in ieder geval bedankt voor de reacties, ik denk dat ik ze maar eens ga laten zien (:


    Destroy what destroys you.

    Ik zou het aan je moeder laten zien en dan misschien een afspraak maken bij de dokter, dan weet je zeker dat 't niks ergs is en als 't wel erg is kunnen ze het nu ten minste nog op tijd weghalen. En volgens mij doet dat helemaal niet zo veel pijn hoor, ze verdoven 't goed, en je kan van tevoren zeggen (als 't weg zou moeten) dat je 't nogal eng vindt, dan zijn ze meest heel aardig en ze proberen 't natuurlijk zo goed mogelijk, en al zou je huilen/schreeuwen (xd) ofzo, dan maakt dat toch niet uit? Dr is toch niemand die 't ziet en dan blijf jij gewoon lekker thuis totdat 't geen pijn meer doet ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou het wel even melden..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.